-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Var med om en heeeeeeeeeeelt sinnessjuk grej nyss. Min tjej skulle föra över 45k bath, ca 10k svenska, till sin kusin. Tydligen görs det lättast här genom att ut pengarna kontant och sen gå till en insättningsautomat och där sätta in dem på mottagarens konto istället. Sagt och gjort. Hon skriver in sin kusins kontonummer och stoppar in sina 45k bath som hon tagit ut i automaten. Den tar emot nästan alla sedlar men en 1k-bathsedel kan inte läsas av så maskinen piper och ber henne ta ut den. Hon gör det och lägger in en ny. Samma sak händer igen. Hon tar ut även denna och lägger in en ny. Då stänger maskinen luckan och upp på skärmen kommer texten "transaction cancelled". Sen blir skärmen röd och det står något i stil med att service utförs, kom tillbaka senare. Pengarna är borta! TJENA! Jag stod bara och gapade. Automaten låg i anslutning till bankkontoret som var stängt. Som tur var fanns där personal kvar så min tjej fick komma in och fylla i någon lapp. Ska vara lugnt sa dem, tydligen händer det regelbundet enligt dem. Verkar ju jävligt kul. Ren jävla TUR att det fanns personal kvar, vafan hade man annars gjort?? De skulle slutföra överföringen sa de, men man får ju gå dit imorrn och kolla så det har blivit rätt.
-
Vill han inte stanna vill jag inte ha honom kvar heller. Tycker det är sjukt tråkigt att Real ska kunna trolla fram 2 miljarder kronor som säkert inte finns på riktigt och bara köpa alla världens bästa spelare. Tänk att vakna upp imorrn och inse att Real sett fel och köpte Nani istället... Nu vill jag nog se Ribery iaf.
-
Värmande ord på en sorgens dag. Fyfan detta var jobbigt på riktigt Var kul med tre raka guld i Premier League iaf och två raka CL-finaler, varav en vinst. Ronaldo, you will always be remembered. http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6634291
-
Ville visa att jag även har en mjuk sida Mmm det var bättre förr!
-
Hur ser ställningen ut?? Och hur mycket har durr rushat?
-
Haha har inte tänkt på det sådär faktiskt. Jag är en så snäll, lugn och fin kille säger alla alltid. Kanske var de där 80 UFC-galorna jag såg på några månader som gjorde mig så macho?
-
Men lol wtf??? Heltok släng dig i väggen
-
Enda anledningen till att bara syna turn måste fan vara för att vi tänkt syna alla blanka rivers. Lol på folk som vet exakt hur fi spelar på alla gator efter 250 händer med 25/15 i preflopstats. Ännu sjukare att dem sen hänvisar till statistikkurser dem gått när deras råd är helt sjuka. Om 9-hög färg är "lätt" vik utan tvivel om saken undrar jag verkligen vilka färger vi ska börja fundera på att syna. T-hög kan inte heller vara direkt nära då. J-hög kanske man ska börja fundera så smått över men ändå timebankstekvika? Q-hög då? Njaeeeeeeeeeeee...
-
Syftade rent allmänt att jag inte hade hånat dig om du spelat så. Tänkte inte ens på det andra.
-
Jag tror ändå spontant att betfold är bättre än att checka tillbaka. Om man sizear lite större alla gator blir det svårt att vika men nu blir det ändå lite drygt 70bb kvar att syna och inga superodds.
-
Jag skulle skulle faktiskt inte ha hånat dig om du hade checkat flop om jag ska vara helt ärlig. Nu känns det typ som meehh, flip a coin på river.
-
Men visst var det rätt kul Tror "den nya" CDS kan bjuda på den faktiskt.
-
Floppar SET, river "färgar" djupt.
Metaddict svarade på speltorsk_LOL ämne i H2H SnG och H2H cashgame
Mmm roliga svar...Checksyn är horribelt och jag är ganska säker på att Okocha levlar. 16 flop, 40 på turn, skeppa river. -
Plussar på sture, byt titel ffs fisk!
-
Take it or leave it, fish! Här är vi stenhårda och önskar alla som inte gillar metal till helvetet!
-
A2 60% pott på river typ. QQ är klurig. Ligger såklart hyfsat högt i vår värderange för trebarrel där men när någon på NL100 checksynar flop och turn på sån bräda för att sen checkraisa den rivern tror jag man kan hitta viket. Speciellt när du betar precis lagom för att kunna slinka. Tror inte betfold är sjukt kallt. Du får ca 3/1 i odds, jag tror det är rätt marginellt med fördel fold som spelat.
-
Haha ja fyfan, free monies Eller så hade han AA och levlade IRL, vem vet. WP om det blev push iaf
-
Usch fy St. Anger ja. Herregud, förstår att de bytte producent Håller med om allt, gillar också nya skivan. Jag är inget fan egentligen, är bara ett sånt band man vill ha sett innan man dör
-
Såååååja, en connaisseur Jag hade LÄTT åkt på Sonisphere om jag inte redan hade sett Cradle of Filth (en gång, inte närheten av klassen på skivorna) och Meshuggah (typ 7-8 gånger, världens bästa liveband), samt att jag ska se Metallica och Lamb of God för första gången (var det Mastodon också?) i Köpenhamn i juli. Roskilde är alltid jävligt fett för övrigt! Kan bli första gången på 4 eller 5 år jag inte är där. Förra året åkte jag bara på söndagen men innan det har jag faktiskt varit festivalarbetare åt Orangea Scenen och haft VIP-pass som tack
-
Jag har på mina resor till Thailand sammanlagt varit här närmre ett år och har aldrig hört talas om det där
-
Dem är väl nummer ett på den listan ja, det har du rätt i Dem insåg iaf sitt misstag och gick tillbaka till att göra hårdare musik igen (de har väl tillochmed mer eller mindre sagt i efterhand att de var ute och cyklade under tiden med garage och re-load och allt vad skivorna hette?). Även live slutade de ju spela skitlåtarna och körde bara alla klassiska thrash-dängor. Sen tycker jag deras dåliga låtar är 10gg bättre än In Flames enorma bottennapp till musik på senare tid. Är väl mer där mitt hat ligger egentligen än själva sellout-grejen, jag gillar brutal döds och lite black men är inte en sån puritan som jag kanske framstod som nu Jag tycker mest det är sjukt att ett band kan göra så bra skivor som de du nämnde och sen bli fullkomligt urusla nästan över en natt. Ska faktiskt tanka de skivorna du sa ändå Har för mig att det var rätt bra skit, hade dem på datorn för ett antal år sen men allt försvann i en krasch.
-
Lugnt, inget du kunde veta Jag borde satt upp lite regler på förstasidan...hehe.
-
Samma område som jag förstått det. Sonispehere är några dagar precis innan Hultsfredsfestivalen så man kan stanna kvar på campingen om man vill på den med. Sorry, glömde skriva att In Flames är förbjudna i denna dagbok...Eller ja, före urusla Clayman går det väl bra. Seeeeeeeeeeeell ouuuuuuuuuuuuts!
