-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
+1 angående fulla pingvinens inlägg, humor på hög nivå. Eller tragikomik, jag vet inte, men filantropen i mig önskar att han bara skämtar.
-
Wow. Jag fick nästan damputbrott flera gånger med alla deras dumma "skämt" och översentimentalt hollywood-dravvel Men visst, som ren monsteraction/megablockbuster funkar den ju. Är inte Foxen föööör snygg? Tycker hon stjäl typ alla scener hon är med i genom att man bara sitter och stirrar på henne. Självklart överdriver de allt de kan och lägger in massa hjärndöda klipp där de bara zoomar in på hennes ansikte eller låta henne springa i ett urringat linne så man ser brösten guppa upp och ner. Min tjej tokälskade filmen fwiw
-
Jag får väl lägga in brasklappen då att folk synar rätt sjukt på lägre nivåer Jag hade inte vikt på en så blank river givet linjen nä. Om det hade varit ett stort misstag att göra det kan vi aldrig direkt veta om vi inte får låna motståndarens hjärna, men det bör finnas tillräckligt många drag i hans range för att syn skulle vara EV+. Dessutom måste man syna med något annat än stål om man ska ta den linjen. Det är fullt möjligt att ditt spel var bra, jag vet ju ärligt talat inte Men syn och spela river känns bättre.
-
Loooool så pinsamt lågt i tak här är ibland. Skrev ett litet skämthån till min sorkhomie men det blev det infraction och censur på. Fingertoppskänsla is the shit
-
Så han får vika alla drag men syna med allt som slår dig? Snällt av dig. Spelar du syn här så kan du få värde av alla missade färgdrag plus eventuella kamikazebluffar på river. Ja, det finns många tråkiga rivers men då är det ok att checkvika. Du har en bluffcatcher, använd den som det. Blir obv skillnad mellan 100 och 200 bb.
-
Vad vill du uppnå med att ställa? Syna och kolla river.
-
Jag och tjejen hyr samma lägenhet i Bangkok igen. Drygt 3k svenska i hyra per månad. Fräsch, 55 kvadrat, ligger nära Khaosan på området Pinklao. Jag trivs skitbra här men urmyrakeback och mowmow tyckte det var för dött Inga turister här i princip. Anyway, boende kommer ju bero på hur länge och var du ska stanna, samt vad du har tänkt göra. Typ grinda, festa, eller chilla? Du får specificera mer om du vill ha råd. Hur mycket pengar man bränner här är en ständiga frågan och svaret är tyvärr "det är jävligt olika". Är väl mest utgång och boende som kostar och för egen del hålls de kostnaderna nere av lägenhetsboende och att vi oftast festar lite "lugnt" med biljard och öl på Khaosan och hemresa runt 02-03.
-
Jag funderar på att ha ca 70-75% med lägre risk och sen ha runt 25-30% i papper med lite högre risk. Tankar om detta?
-
Ty och ty! Sån input som är rolig. Min motivation till att skriva och posta bilder går upp och ner typ varje dag. Mest ner när det gäller just bildbiten eftersom det antingen inte kommer några kommentarer alls, eller kommer något jeterolikt "skämt". Gjorde nyss min första investering någonsin. Köpte Avanza Zero Jag har väntat skitlänge och har haft tur och otur. Jag var sjuuukt nära att ta ut massa dollar och sätta in på börsen preciiiis innan börsen tokrasade och dollarn tokruschade. Vågar knappt tänka på hur stor skillnad det gjorde att jag inte riktigt hann. Sen var jag också sjuuuukt nära att göra samma sak preciiiis när börsen var på botten, så det jämnar ju ut sig litegrann där Nu verkar det ha stabiliserat sig på ett flertal fronter men ingen vet ju riktigt vad som kommer hända. Jag vet egentligen ingenting så jag kör bara på ett "säkert" kort i form av Avanza Zero än så länge. Om någon har några heta tips får ni gärna posta Nu ska vi iväg och förlänga mitt visum. Lite komiskt när man hade räknat med att inte stanna längre 6 veckor, men jag klagar verkligen inte
-
påker e svårtt
-
Fan, hoppas du någonsin kan förlåta mig för att jag tvivlade!
-
För mycket whine och för lite bilder just nu Börja klonka så ni får upp bildmotivationen!
-
Lol att NU fatta helggrindens värde Jag brukar köra mina "nyttiga lördagar" när jag är i Sverige. Typ 2 gånger i månaden iaf. Sent gympass, någon god middag med en kall coke, och sen grind hela natten med en påse godis. Det är ju såklart dock en fördel att jag bor i Helsingborg där jag tycker utelivet är rätt tråkigt, så det känns inte direkt som att jag missat såvärst mycket kul genom att "jobba" på lördagen. Känslan på söndagen när man vaknar efter ett fint plus (oftast trött som fan förvisso) helt bakisfri, med lite lagom träningsvärk är verkligen värt det
-
Om vi ska slå om på någon flop är det väl en dragig? Eller hur tänker du egentligen nu? Du vill syna flop här men slå om på A82 rainbow? Jag tycker trådskaparen har spelat handen bra hittills. Tror vi måste syna river. Varför blir jag inte förvånad över ditt inlägg... Klart du vill trebeta flop när du har position och fi donkar. Stort GL med det!
-
Fi "kändes" svag? Trodde du spelade GTnO, inte CDSO...
-
Rekordpott med stor marginal $10/$20 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($3919.00) UTG+1 ($3114.50) CO ($1541.50) BTN ($1739.49) Hero (SB) ($1434.00) BB ($2292.02) Pre-flop: ($30, 6 players) Hero is SB 9:spade: 9:diamond: 2 folds, CO calls $20, BTN raises to $90, Hero calls $80, BB calls $70, CO calls $70 Flop: 7:heart: K:spade: 9:heart: ($360, 4 players) Hero bets $275, BB calls $275, CO calls $275, BTN raises to $1,649.49, Hero calls $1,059, BB folds, CO calls $1,176.50 Turn: 2:heart: ($5,069.99, 3 players) River: T:spade: ($5,069.99, 3 players) Final Pot: $5,069.99 CO shows: K:diamond: A:spade: BTN shows: K:club: J:club: Hero shows: 9:spade: 9:diamond: CO wins $235 ( lost -$1,306.50 ) BTN wins $197.99 ( lost -$1,541.50 ) Hero wins $4,634 ( won +$3,210 ) BB lost -$365 Rekorddag med stor marginal också. Når nog inte riktigt upp till rekordmånad men jag är HYFSAT nöjd med hur månaden har sett ut Kommer ju inte bli så mycket bonuspengar för det här slitet...(allt är på Ladbrokes och således i euro)
-
Euro obv!
-
Skrev han inte nyss att han känner sig helt deprimerad av pokern? Att han börjar känna sig spelberoende och tappa kontrollen? Tycker du det verkar vara ett vettigt råd att säga åt honom att grinda micro micro stakes då? Du menade kanske väl men tänk några sekunder innan du ger så extremt dumma råd. Menar faktiskt no offence...
-
Men gah, fan va tråkigt, har alltid tyckt du verkat så vettig. Är kanske fel att skriva att man "hoppas" att du kommer tillbaka men om du läser så tror jag du fattar vad jag menar Om någon tycker du är idiotisk som inte vill spela mer är det den personen som är en idiot. GL med whatever.
-
Sjuk match i EM för U21! Såg på textTV innan att det stod 3-0 till England så jag sket i att leta stream. Sen stod det plötsligt 3-2 och innan jag hade hittat någonstans att se matchen stod det 3-3 Nu har jag faktiskt en stream som sjukt nog verkar funka hyfsat stabilt och dessutom går att köra i fullscreen! Heja Sverige
-
Jepp, har faktiskt tankat den redan Dock inte lyssnat. DT själva verkar iofs i sin tur ha lyssnat på fansen för alla låtar finns som instrumentala versioner Bara och hänga på till Köpenhamn!
-
DT+Opeth i september i Köpenhamn då
-
Visste att det skulle komma massa "roliga" kommentarer från folk som aldrig skriver något vettigt här annars så man har ju bara sig själv att skylla. Kom nyss tillbaka till Bangkok efter 4 underbara dagar i Hua Hin på lyxhotell med solsken och pool-badande osv. Hade tänkt lägga upp lite fina bilder men kan inte direkt hitta någon anledning. Får se om det blir någon mer poker för månaden eller om jag nöjer mig som det är.
