+1!!!!!
Mm fyfan, ingen kommer våga röra oss mannen om vi har en tuff wrestler med oss!
Mmm nu är man lagom sugen Grym start med tre matcher på en vecka mot "dåliga" lag!
Såg sista fjärdedelen av Chelsea-Hull i en food court på MBK. Min tjejs retarderade brorsa håller på Chelsea Jag sa hela tiden att Chelsea skulle vinna, man vet att det kommer. Jag var verkligen inte impad av det jag såg iaf.