Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. http://www.mmabloggen.se/ufc/gustafsson-till-ufc/#comments Jobbaaaaaaaa!!
  2. sverige igen
  3. Lol vilket djuuur (gris) Många höjdpunkter, men topp tre är väl all mat han välter ut på bordet på restaurangen, hans proteindrink på 100 gram och den nätta pillerbehållaren på slutet
  4. Det var ett jävla tjatande om Jared på Stox hela tiden...jag som äntligen har fått tummen ur och sagt upp usla CardRunners, ska man behöva regga på Stox igen nu istället
  5. Såg du ens hans mål? Pajas. Sen fattar jag verkligen inte hur du tänker (om du nu gjorde det), som om det skulle vara något fel i att han vill spela för det bästa laget i ligan (tre raka ligatitlar gör United till det, sen tror jag det kan bli svårt att vinna i år men det är långt tills dess). Oj, hemska människa, han vill rädda sin karriär...no shit att han vill, vem fan hade inte velat det.
  6. Gillar varken ett eller två. Tre är inte alls tunn! Men använd converter...
  7. Men herregud vilken sjuk tråd. Trådskaparen själv har skrivit hot-PM till mig och varit avstängd, men där är 15 dagars ban tydligen helt ok...hej kasta sten i glashus.
  8. Som sagt, vwp
  9. Det där är väl rätt standard ändå. Jag har blandat NL400 och NL2K som mest. DET kändes konstigt
  10. För många missade drag för att jag ska vilja betfolda.
  11. Metaddict

    dagbok lol

  12. Då var det ju verkligen inte tunnt. Lol på livespelaren som sa att det måste vara nötstege eller air
  13. Hade du bara ändrat en liten liten detalj och valt rosa färg på skjortan istället så hade du nog kunnat söka in till kommande säsong av Fab5...
  14. Nu blir du sugen va?
  15. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/orebrosk/article5671614.ab#abArticleComments Mmmmmm Sverige i ett nötskal... "Som att ge döv en iPod" var dock klockrent
  16. Tycker ändå det är svårt att värdera enskilda spelare när hela laget kollapsar som det gjorde. T.ex. Rooney hade massa skottchanser som han förvaltade helt uselt. Valencia tycker jag ändå har varit lovande i CS och PL-debuten. Park vet man vad han kan. Anderson är den jag är mest skeptisk till, känns inte som han lever upp till sin talang riktigt. Jag har heller ingen bra känsla alls just nu, men det som ändå dämpar den lite är att de har startat ligan lika dåligt på senare tid. Normalt sett efter en sån här match kommer de tillbaka och kör över nästa motståndare, så jag tycker morgondagen är ett väldigt intressant test.
  17. Mtp dina MTT-resultat och att Zumme gick från lagom vinnande på cash game till turrestjärna på en vecka börjar det närma sig ett försök här Synd bara att man tycker det är så jääääävla tråkigt. Men jag börjar tycka cash game är jävligt tråkigt med så det jämnar ju ut sig. Återkommer Blir man en så extremt äcklig människa som du tydligen ska vara med på köpet? Hade varit coolt
  18. Hade inte varit kul alls om han blev caught nä. Det ser INTE alls bra ut i mina ögon tyvärr när halva Jamaicas sprintlag åker fast dock. Ökar väl risken med typ 50% minst
  19. All Hail Greven (den riktiga greven då alltså, inte äckelPeder) Eller? Burzum.
  20. Exakt, extremt catchy Hehe mmm typ, "need a shot the next morning" eller som miami sammanfattade det, "don't detox, just retox". Älskar att man kan gå till köpcentrat och utanför se ett gäng ungar som uppträder med dans och sång till den låten Inse vilken kontrovers det hade blivit i Sverige!
  21. Bråck Lesnar mot Shane Carwin verkar vara ordentligt på G. Jag börjar bli RIKTIGT upphetsad Jobba bekräftelse nu!! Jag har tillbringat ett drygt år totalt i Thailand skulle jag gissa, men jag har uppriktigt sagt fortfarande inte upphört att förvånas över hur patetiskt urusel thailändsk television är Den är så vidrigt dålig att jag ibland drar på mina hörlurar och drar igång musik enbart för att slippa höra, och då förstår jag ändå inte ens vad de säger...
  22. Vet inte hur dem hamnade där men det är inte tunnt alls om det inte var en trebarrel, och då är det väl ändå typ halvstandard live? Jaja, GL Zumme, tror inte du behöver det direkt dock
  23. Haha, drog igång den på hög volym och frågade tjejen om hon visste vad det var. Klart hon börjar sjunga med. Hon är grym Jag måste ju kontra med min absoluta favoritsång från Thailand alla kategorier! Här snackar vi MONSTERhit. Den är med i reklam på TV, sjungs av gatumusikanter i Bangkok och spelas på radio hälften av gångerna man åker taxi Underbar text med (det lilla man fått förklarat för sig ) Sen är jag nog en av få som diggar låten som spelas innan alla filmer på biografen. Kungens hyllningssång. Väldigt väldigt vacker melodi.
  24. Nästan Dilba-klass på dig.
×
×
  • Skapa nytt...