Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. SYN flop?
  2. Hehe WTF satt och skulle svara på ett helt annat inlägg angående UFC 101men du måste ha editerat det. Antingen det eller så är jag helt psykotisk. Logiskt val iaf. Fedor är inte större än UFC i sig, men han är väl nästan jämnstor med Strikeforce. Tänker då på att det tydligen nu kommer heta Strikeforce with M1 Global. Jag tycker personligen inte ens att Strikeforce borde förhandlat med honom, skiter i hur jävla bra han varit, det där kravet om M1 är fan helt sjukt. Jag tycker Strikeforce har blivit riktigt bra på senare tid så jag hoppas inte de skjuter sig själva i foten med det här. Sen bryr jag mig ärligt talat inte riktigt, ville precis som alla andra se honom mot Brock Lesnar eller kanske Randy Couture (några år för sent). Fedor - Brett Rogers får man inte direkt stånd av...
  3. Som sagt (av heltok och mig bl a), jman är knappast den teorigud som folk trott. Om han inte försöker bygga någon fiskimage på NL100K då
  4. Och just det ja...det är snart redan dags för UFC igen :mrgreen: Hyfsade huvudmatcher? http://www.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.fightCard&eid=2209 För er som sett serien Tapout (riktigt riktigt bra faktiskt) så är även Johnny Hendricks med. Ska bli kul att se
  5. Hehe, när jag skrev "traps" menade jag ju inte 3-4 skumma övningar direkt. Körde 4 set shrugs bara för att få in något mer än biceps. Jag förstår inte frågan annars, jag får hur bra kontakt som helst när jag kör shrugs. Klart man får med traps i andra övningar men 4 set per vecka (inte ens det eftersom jag skippar det då och då om jag känner mig lite seg däruppe) är knappast overkill Speciellt inte om man gillar övningen. Spot on min vän, spot on! Drogen kallas väl endorfin. Grymt skön är den iaf Det blev även lite väldigt strikta latsdrag i en mycket nötig "maskin" på gymet trots allt. +1! Har inte skrivit så jättemycket om mitt gymmande eftersom det brukar bli rätt tyst men nu var det lite diskussion så. Jag har kört på 4-split rätt länge och trivts bra med det. Det har blivit väldigt olika ett tag nu mtp min rygg och att jag även fått problem med knäna. Ryggen har blivit bättre så där kör jag väl typ på 80% men låren har jag "råkat" glömma Brukade köra ett hardcorepass för lår med benpress, knäböj och utfall men det var en mardröm för mina knän. Tappade lite motivation då, inte orkat sitta och nöta massa urtråkiga isoleringsövningar så jag har helt enkelt skippat den delen av fysiken helt. Tänkte kolla upp mina knän när jag kommer till Sverige och se vad det kan tänkas vara för fel. Körde inte heller vader på länge men där har jag kommit igång iaf. Mtp tiden man går i shorts i Thailand så var det dags, kände mig lite som Johnny Drama (hardcore Entourage-referens) nästan. I Thailand blir det i princip omöjligt för mig att lägga ner samma tid eftersom jag antingen är i Bangkok och går ut ganska mycket, eller är på någon utflykt och inte har det bästa gymet (om man har något alls). Jag har siktat på två gympass i veckan och faktiskt hållt det större delen av tiden här! Kör biceps+rygg (någon ryggövning som involverar baksida axlar) och sen triceps+bröst (eventuellt hantellyft åt sidan beroende på hur jag känner mig). Mtp den begränsade tiden har jag inte kört så mycket axelövningar, blir ju rätt hård belastning på framsidan när man kör pressar för bröst och som sagt baksida med vissa ryggövningar. Mage är ett helt eget kapitel. Jag är naturligt KLEN i exakt alla muskelgrupper som finns på kroppen förutom mage, jävligt märkligt enligt mig. Jag är rätt säker på att min magträning verkligen inte gjort min rygg bättre. Gick ju tydligen runt i flera år utan att veta att en disk var paj Fick aldrig några känningar när jag körde tung magträning så jag körde bara på. Brukade köra situps i sån där lutande ställning med en 15-kilos viktplatta precis under halsen samt maxa de magmaskiner jag gillade. Not very smart Har nog inte kört mage alls på ett halvår men känner mig redo igen nu. Kommer bli ett upplägg med mycket fler reps, där jag kommer köra på lätt belastning men istället långsamma och noggranna rörelser. Började igår med ett helvetespass faktiskt Det var ett kort pass i vårt "fitness room" på bottenvåningen. Först ca 7 minuters uppvärmning i vad min polare benämner som en "vasaloppsmaskin", aka ellips (?). Sen gick jag loss på deras eminenta "Ab-Shaper" (tänk TV-shop). 3x20 långsamma och "strika" crunches. Sen körde jag 25 minuter HIIT-aktig cardio på gångbandet. Orkar inte förklara i detalj vad det är eftersom jag inte tror någon orkat läsa såhär långt, men för all del, fråga om ni vill veta så skriver jag vad jag körde. Sen avslutade jag med 25+15 snabbare crunches. Så totalt ca en halvtimmes cardio och 100 crunches. Det är sjukt smidigt att bara byta om och ta hissen ner så jag ska försöka lägga till detta passet en gång i veckan med. Så ska nog tillstymmelsen till ölmage försvinna snart Det blev inte Public Enemies igår, men det blir det idag istället! Först middag på BBQ Plaza. Mycket fint!
  6. Men för helvete. Bara för att Pokerstars tillåter det är det inte rätt. Säger som memorys avatar: Använd hjärnan. Normalt folk får ha ett konto men "kändisar" två? Mmmm, känns ju jävligt logiskt! Att det sen är fusk att spela turren med två olika konton kan väl inte ens du förneka? Att det inte var meningen är i vilket fall en helt overkligt korkad förklaring. Vad är det som möjligtvis inte kunde ha stått klart när turren dyker upp igen på hennes andra "riggkonto"...vem som helst måste ju ändå fatta att det är fusk om man börjar lira igen på det andra kontot. Trodde jag
  7. J9 är väl ok. 75o är bland det sämsta jag sett preflop på länge. Kanske det sämsta Om man planerar att spela lite mer balanserat är det klart lättare att spela checksyn på T64r och kolla turn. Ofta går det check check och man kan ta ner potten på river istället. Det blir väldigt svårt att hitta en något sånär vettig CR-range på en sån flop.
  8. Mtp ditt nick tycker jag allt annat än att du sätter in de där pengarna på ett sparkonto till dina barn är RIKTIGT äckligt!
  9. Luktar (stinker) scam du
  10. Rekorddålig eller vad? HEHEHE
  11. Inte lirat men kan tänka mig då Om vi börjar dusta på ongame ska jag överväga att meddela men det har varit ännu mer sporadiskt mer spel där...
  12. Ah, trodde inte du hade vägarna förbi Prima. PMa nick din slyna
  13. Blir sannolikt Public Enemies på bio ikväll! Wish me luck!
  14. Vafan har pansar-äckeltur-gus branchat ut och svikit Prima?
  15. Idioter som skriver hånfulla inlägg i RIP-trådar är väl dem som är fåniga. Gör ett försök och se om någon skulle starta en RIP-tråd om dig själv istället.
  16. Är ju gammal Högaborgare men trots det, med handen på hjärtat, så hoppas man nog att han skippar det. Dock har han ju lovat att lira där igen vi får väl se. Vem vet med den mannen Nä det har inte vänt eftersom jag inte har spelat mer. Tog ju en veckas paus efter det stora backet på högre nivåer, hittade ny kraft och spelade en session på NL400 som var ännu mer motriggad (lägre nivå skönt nog ). Efter det tappade jag suget helt. Skulle behöva ordentligt med tid att verkligen gräva ner mig i grinden men eftersom det aldrig varit planen med min resa så vet jag inte om jag kommer spela mer alls innan jag kommer hem. Har även dåligt med cash på sidorna jag vill lira på eftersom min rulle är så jävla viktad mot Ladbrokes. Och mitt NETeller är låst. Så basically, som jag redan sagt: poker sucks! Tackar som frågar, hur går det själv?
  17. Man måste börja nånstans
  18. Även om han skulle orka komma tillbaka då och avsluta säsongen verkar det inte så troligt att han orkar köra ett år till. Men vem vet, hoppas han kommer tillbaka, tror han hade hållt iaf en säsong till om han verkligen hade velat. Nopes, jävla ripoff jag blivit utsatt för. Känner mig våldtagen
  19. Mitt första +1 på ett CDS-inlägg kommer här: +1
  20. Tänkte väl Antingen var det nåt sånt eller så är Starfitter ett retard. Hoppades det var något i denna stil Trodde inte KL var så sofistikerat!
  21. Äsch EP och MP är väl fine. CO är väl läge att öppna lite lösare ja.
  22. Kan spela det mesta på lufttrummor faktiskt, men inte ens på mina fina lufttrummor kommer jag i närheten av såna sjukheter. Helt jävla grymma musiker finns det inget tvivel om att dem är, sen kan jag förstå om folk inte gillar det. Hyfsat hårda
  23. Ingen aning, men tydligen tillräckligt bra för att gå rakt in i Elitserien utan att ha spelat på hög nivå på massa år. Säger kanske mer om klassen på "floorball" än nåt annat...
  24. Wow, väldigt ballt: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5588677.ab Tyvärr såg jag detta några minuter tidigare... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/helsingborg/article5590531.ab En sorgens dag om detta stämmer (vilket tyvärr verkar högst troligt denna gång). Inte bara för Henke men för så enormt många andra, speciellt oss Helsingborgare. Det har varit helt grymt att få se honom på hemmaplan igen. Det var aldrig något snack om att komma hem och visa upp sig och tjäna lite extra småpengar innan han lade av, han har verkligen visat vilja och klass och gjort sitt yttersta för att hjälpa HIF. Det har han också lyckats med. När man fått se honom live igen förstår man lite mer hur bra han är/har varit. Det finns i mina ögon ingen svensk fotbollsspelare som är i närheten av hans blick för spelet, spelförståelse och framförallt förstatouch. Det är helt sjukt hur han har dominerat i luften dessutom, mtp både hans ålder och det faktum att han är rätt kort. Som avslutare och i ren snabbhet har han absolut tappat från den absoluta världsklass han tidigare hållt, men ingen är ju helt omänsklig. Tack för allt Henke, King of Kings! Sorgens dag.
  25. Hehe bara att gratulera era turare då Lugnade ner sig ovanligt fort igen iaf så efter jag gömt mig i datorhörnan i 2-3 timmar var allt normalt igen! Klonk Blir snart ett lättare pass på gymet (typ biceps+traps, brukar köra rygg här med men har lite känning i min disk just nu så jag skippar nog rygg denna vecka) och sen eventuellt en utgång på det. Helt emot mina principer egentligen men håller igen litegrann ute och dricker bara öl så det ska väl funka
×
×
  • Skapa nytt...