Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Eller en sak till, omg wtf! http://www.kulturcentralen.nu/show_direct.php?showid=5188
  2. Jag har haft ordentligt med otur på sistone och även haft en jävligt obehaglig upplevelse. En av de mest obehagliga jag varit med om faktiskt (säger iofs inte så mycket kanske, svennebanan). Men nu kan jag fan bara säga: ANDERSON SILVA Och xaal, tänk efter lite är du snäll?
  3. Hehe, grabbarna i Wolfslair verkar ha kul tillsammans. Mindre kul för Paul Kelly dock kanske som är den lilla hackkycklingen i gänget! Rematch: Skön kommentar från Kelly där med, typ lägger du upp detta på youtube med dödar jag dig Självaste Dana Fucking White njuter av första klippet 2.33 in här
  4. Behemoth is back! Tror inte en enda läsare här bryr sig men jag postar ändå Hade ingen aning om att de spelade in ens men tydligen är skivan redan ute. Kul överraskning.
  5. WP. Har tänkt på det där med att ha pengar hemma också. Vem fan vet vad som kan hända, men det känns väldigt osannolikt att det skulle knacka på dörren. Live skulle jag aldrig spela här förutom i ett slutet sällskap med bara folk man känner. Hehe tack! Well, idioten vet ju såklart att jag har flickvän (sedan två år tillbaka), så det var inget random påhopp. Skulle gissa att det är någon från ett visst annat pokerforum som tror han är häftig.
  6. Betar nog hellre river själv med AJ. Syna turn QTs.
  7. Finns väl några svarta men inget jag varit på eller är sugen på att leta upp heller.
  8. Men vafan har egentligen hänt??
  9. Än har jag inte träffat någon pokerspelare som bryr sig Risken lär vara minimal.
  10. Slängt iväg lite bets på UFC101 nu. Vinst för Forrest Griffin (rekas!) Vinst för Johnny Hendricks mot Amir Sadolla (jag vet inte varför faktiskt, har bara en känsla att Hendricks kan ta det men jag tror inte det är ett bra bet egentligen) Vinst för Kendall Grove mot Ricardo Almeida (tror inte Almeida lyckas få ner Grove till marken och isåfall får han däng) Vinst för Sakara mot Leites (litet minibet bara) Sen två tripplar: En med Griffin, Grove och BJ Penn. Glömmer alltid mina bets såfort jag lagt dem men jag tror den andra trippeln var Tamdan McRory (metalsnubbe så självklart betar vi på honom ), Riddle, och Aaron Riley. Jag hade aldrig en tanke på att spela på Kenny Florian innan men oddset var uppe i 2.75 nu så jag tycker nog allt det börjar närma sig! Men har redan BJ Penn i en trippel så det känns inte så vettigt att lägga en singel på Florian nu. I övrigt kan jag verkligen inte förstå hur Forrest Griffin ligger så högt som 4.15 på Betsson! Visst, Silva är Silva och en mycket sjuk människa men Griffin är fan enorm för att gå i lätt tungvikt och troligen ett topp5-namn i viktklassen. Garanterat topp 10 iaf.
  11. Vem är du? Du verkar tro att du känner mig iaf. Liten feg jävla fitta är du i vilket fall. Egentligen räcker inte ordet "feg" till för dig. Kom hit och säg det där face to face istället.
  12. +1 om hand ett. Tror inte jag orkar vika i hand två iaf. Betar nog själv rätt ofta.
  13. Jag är nöjd om de fixar till riggen så han bara springer som en übermensch istället för en Gud. Då kanske vi vanliga dödliga har en chans att vinna en pott iaf.
  14. Har funderat på var gamla ST var...och där e du ju
  15. tjena luap Och GL
  16. Metaddict

    .

    Snart snubblar nån mod in här och skickar infraction till er allihopa för att ni använder för hårda ord i diskussionen.
  17. Tog runt 100 minuter för mig tror jag. Eftersom jag inte "kan" träna så jätteofta lever jag på den enorma motivationen och suget jag har efter att gyma när jag väl är där Men det är uppenbarligen inte optimalt att köra sådär länge. Funderar tillochmed på att köra femsplit i Sverige igen, bara för att det var så skönt att köra ett kortare pass när jag provade det. Sen skojar man inte bort träningsvärken jag har i bröst och triceps just nu heller Dock känner jag ingenting alls i vader vilket var lite märkligt mtp att jag ökade där.
  18. Jag tycker en höjning på turn med 22 skulle vara fullkomligt värdelös
  19. Gött med lite Unitedsnack, jag skriver mer om det imorrn Är sjukt trött nu, inte så konstigt mtp att klockan är 04.17 här och att jag kört ett maratonpass på gymet idag. Bästa passet sen jag kom till Thailand faktiskt! Mycket skönt att känna det där riktigt trycket i kroppen igen. Ökade vikterna ett snäpp i nästan alla övningar för dagen! Det blev: http://www.criticalbench.com/exercises/seated-calf-raises.htm (3 set, rätt lätt, mer åt uppvärmningshållet) http://www.criticalbench.com/exercises/barbell-bench-press.htm (2 uppvärmningsset, 3 vanliga) http://www.criticalbench.com/exercises/overhead-dumbbell-extensions.htm (en arm i taget, inte så jättetungt, jag kör denna som en kom-igång-övning) http://www.criticalbench.com/exercises/dumbbell-incline-press.htm (3 set) http://www.criticalbench.com/exercises/tricep-extensions.htm och http://www.criticalbench.com/exercises/close-grip-bench-press.htm (detta är nog min favoritövning för triceps, jag kör denna som superset med EZ-bar. 9 reps skullcrushers följt av 9 reps bänkpress. Kör 3 set med 9 reps SC varje set, men smalbänken blir typ 9-7-5, SEGT på slutet) http://www.criticalbench.com/exercises/dumbbell-fly.htm (3 set, jag tror faktiskt jag föredrar maskin här, blir jämnare belastning hela vägen) http://www.criticalbench.com/exercises/standing-calf-raises.htm (3 set) Sen körde jag två set för triceps i någon maskin, körde så tungt jag kunde här, blev typ 5+5. Efter det fanns det inte mycket krut kvar i kroppen Blev http://www.criticalbench.com/exercises/tricep-dips.htm (3 set) men i en ställning där man kan få lite hjälp. Blev rätt mycket hjälp ärligt talat Det åtnjöts efter detta en hemmagjord gainer gjord av proteinpulver och Ovaltine (typ O'boy) Sen en massa thailändska sötsaker för att fylla på energinivåerna...HEHE
  20. Jag tycker det är dåligt att vika river, men inte i närheten av lika dåligt som att höja turn. WP i övrigt.
  21. Metaddict

    .

    Ehm no offence. men det där verkar inte heeelt sunt
  22. Metaddict

    .

    +1 okocha. Du är fan en vis man Även Pilatuss lite halvt!
  23. Instämmer. Jag tror BJ kommer våldta Kenflo! Överodds på Forrest Griffin i min mening, ska spelas
  24. Jag har inte provat själv men nöten verkar vara en 30" och någon typ av skärm man kan ställa på högkant bredvid.
×
×
  • Skapa nytt...