Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Yo mannen! Lägish???
  2. Mmmm, that's the million dollar question jag också undrar över
  3. Skulle gå och lägga mig, ville bara säga gonatt
  4. Gonatt!!
  5. Tja! Känner jag dig?
  6. Haha, tyckte inte riktigt det brukar vara sådär extremt korta kjolar på skoluniformerna man ser ute. Självklart har man tänkt att det är sexigt dock Har en bild på min tjej i (om inte samma) en väldigt liknande uniform. Mycket najs, den kommer tyvärr dock inte hamna här... Det som det är både tragiskt och komiskt är politikerna i detta landet (Thailand). Man tycker de svenska versionen är dumma och beter sig illa. You ain't seen nuthin' yet Also, det blir ett mellanår för mitt kära Manchester United! Annat kan man väl inte förvänta sig efter den fullständigt ruttna insatsen i dagens match mot Burnley.
  7. Tog 3 raka PL-titlar...orka vinna VARJE säsong.
  8. 19 och 20 var väl de största överraskningarna för mig! Inte för att jag inte älskar Team America men det kändes lite malplacerat
  9. Ja det var verkligen en vidrig match Klart att Carrick brände en straff men USCH så lamt det såg ut. Enda trösten är att de började uselt såväl förra som förrförra året
  10. Zigge är fan kung alltså
  11. Hur går det ikväll då??
  12. Well...eftersom jag vet hur jobbigt det är med distans (även om min tjej bor i USA nu och inte Thailand) borde jag säga "skit i det", men om en kvinna såg dig för åtta år sen och fortfarande sinnessjukt nog kommer ihåg dig så skulle det nästan vara ointelligent att INTE dejta henne trots 11 timmars flygresa
  13. Kan inte undgå att småle när jag läser om alla UFC-fighters kamikazebantningar och sen läser om er tävling. Inte så att det skulle vara något fel i en sån här utmaning, självklart är det skitbra, men just pengadelen känns rätt meningslös. 4-5 kilo kan ni banta bort hur lätt som helst på två dagar genom att i princip strypa kolhydraterna och sen köra en bastusession cardio någon timme innan invägning (ja, jag vet att jag tittar för mycket på UFC...)
  14. http://www.thaivisa.com/forum/Thai-Student-Uniforms-too-Sexy-t290130.html Nä nu jävlar får det räcka, sluta upp med att dumma er politiker! Bring back Thaksin Hehe, ett tips är att bara svara ändå, jag står rätt ofta som offline just nu Jo sett den där (på mmabloggen ofc) Dock inte den där Hendo tittar, får jag väl kolla upp då.
  15. Nä det är klart, BTN checkar nog inte alls tillbaka river så ofta där
  16. Säger som alla andra thairävar. Man kommer in i (gula) väggen Det tar mellan 2 och 4 månader för de flesta tror jag. Min gräns brukar vara runt tre. Hade det inte varit för flickvänssituationen hade jag inte klagat en sekund över att åka hem om en vecka. Hur träffade du den där tjejen? Hon verkar synnerligt seriös
  17. Njae, inte den där
  18. Mm tyvärr har inte HIF (det riktiga HIF då, Helsingborg) tillräckligt bred trupp för att kunna hota hela säsongen. Jag kan bara inte se det hända Men det hade väl varit bättre för svensk fotboll mtp att vi är enda laget som presterat i europa på ruskigt länge Bästa dagboken på PF i övrigt, keep it up.
  19. svenska avensjuckan
  20. LOL, sorry så jävla mycket då
  21. Haha, la den grafen i mina bokmärken nu. Ska dra fram den varje gång någon dillar om manlig röd linje
  22. Dem är rätt sjuka ja Nä har inte läst den och tror inte jag kommer göra det heller. Jag har aldrig förstått hypen kring hur rolig Forrest ska vara, tycker han är så sinnessjukt torr och ALLTID ska "skoja till det" i varenda jävla liten intervju han gör. Känner bara att boken kommer vara lika tråkig. Är sugen på Icemans biografi dock
  23. "You know nothing turns me on more than a tanned chick in a burka" :lol: Avsnitt fyra av senaste säsongen Entourage hade nog flest overkligt roliga oneliners av alla
  24. Hade inte direkt postat det på PF om det inte varit en kompis iofs.
×
×
  • Skapa nytt...