-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Mitt livs första fyllesession avklarad 45 dollar upp på knaptpt 20 m,inuters spel
-
Skit i de dåååååååååååååååååååååååååååååååååååå fdajkjirlearnm,aenmn,våprae
-
Jag har inte så mycket vana av att möta såna här överbets. Ingen read på fi mer än laggiga stats över typ 100 händer. $3/$6 No Limit Holdem 4 Players Converted at weaktight.com Stacks: CO ($1,403.56) BTN ($285.56) SB ($2,729.65) Hero (BB) ($700) Pre-Flop: ($9, 4 players) Hero is BB A:club: K:club: 2 folds, SB raises to $24, Hero calls $18 Flop: 4:heart: A:spade: 5:diamond: ($48, 2 players) SB bets $42, Hero calls $42 Turn: 10:club: ($132, 2 players) SB bets $84, Hero calls $84 River: Q:diamond: ($300, 2 players) SB bets $2,576.65 Tankar? Blev lite mindre på flop än jag hade velat så vi bortser från det. $3/$6 No Limit Holdem 5 Players Converted at weaktight.com Stacks: Hero (UTG) ($609) CO ($1,362.25) BTN ($1,343.97) SB ($603) BB ($530) Pre-Flop: ($9, 5 players) Hero is UTG 7:heart: 7:diamond: Hero raises to $18, CO calls $18, 3 folds Flop: 9:diamond: 4:spade: 6:diamond: ($45, 2 players) Hero bets $33, CO calls $33 Turn: 7:club: ($111, 2 players) Hero bets $99, CO calls $99 River: 10:diamond: ($309, 2 players) Hero checks, CO bets $198
-
Hehe 2 fina utdragningar i stora potter idag. En åt varje håll. Uselt värde för att vara fredag natt och låg lite back men lyckades hitta exakt 900 dollar så man får vara nöjd! $5/$10 No Limit Holdem 4 Players Converted at weaktight.com Stacks: CO ($1,617.76) BTN ($978) Hero (SB) ($1,919) BB ($1,121) Pre-Flop: ($15, 4 players) Hero is SB J:diamond: J:club: 2 folds, Hero raises to $35, BB calls $25 Flop: 7:diamond: 3:diamond: 5:club: ($70, 2 players) Hero bets $55, BB calls $55 Turn: 9:club: ($180, 2 players) Hero bets $135, BB raises to $355, Hero calls $220 River: 9:heart: ($890, 2 players) Hero checks, BB bets $666, Hero calls $666 Final Pot: $2,222 Hero shows J:diamond: J:club: BB shows 3:spade: 9:spade: BB wins $2,219 ( won +$1,108 ) Hero lost -$1,111 Årets turn+river $3/$6 No Limit Holdem 5 Players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($479.97) Hero (CO) ($682.10) BTN ($612) SB ($177.10) BB ($841.91) Pre-Flop: ($9, 5 players) Hero is CO 4:diamond: 4:club: UTG calls $6, Hero raises to $24, 2 folds, BB calls $18, UTG calls $18 Flop: 4:heart: 10:spade: 9:diamond: ($75, 3 players) BB checks, UTG checks, Hero bets $65, BB calls $65, UTG calls $65 Turn: J:club: ($270, 3 players) BB checks, UTG checks, Hero bets $199, BB raises to $746.91, UTG calls $390.97, Hero calls $394.10 River: J:spade: ($2,000.98, 3 players) Final Pot: $2,000.98 BB shows K:spade: Q:spade: UTG shows Q:diamond: K:diamond: Hero shows 4:diamond: 4:club: BB wins $153.81 ( lost -$682.10 ) Hero wins $1,844.17 ( won +$1,162.07 ) UTG lost -$479.97
-
Men vafan, så var du sugen. Inte varit inne Sent nu tror jag...PMar MSN i vilket fall, borde gjort det tidigare
-
You know you like it Jag är med Bodinarn. Tycker det känns som alla antingen överskattar eller underskattar Kimbo enormt. Jag skulle tro att han kan stå med de flesta i gänget men blir våldtagen på marken. Hans takedownsförsvar lär inte vara superbt men han kan nog stoppa de som inte är jättebra brottare iaf. Hehe, tror inte Bas gjort sig några illusioner om att Kimbo skulle vara någon Gud. Kimbo själv har ju sagt att han varit mer av en mentor. Haha, den har jag inte sett. Dock kommer ju Rampage bli en alldeles fantastisk BA Baracus i den nya A-Team Fan va rolig han är! Tillochmed med en nolla som mig skämtade han ju. Dock verkar han vara en synnerligen dålig coach, eller?
-
Wow, måste vara den bästa fight nighten någonsin av UFC. UFN 19 finns ute nu, missa fan inte den! Nu ska jag kolla herr Slice också
-
I will be world champion ? Verkligen ingen som ska med på UFC105? Tror fan inte jag åker dit själv.
-
Nöjd var han också idag Svenske Alexander Gustafsson gör debut i UFC på 105an i Manchester 14 november! Dessutom är Randy Couture klar för galan! Han ska möta Brandon Vera. Det blir även Michael Bisping mot Denis Kang. Undertecknad är RIKTIGT sugen. Hade varit kul med lite folk, någon annar som är sugen? Biljetterna är redan släppta och kan mycket väl ta slut (om de inte redan gjort det) så det är snabba ryck. Jag kan tänka mig att styra upp allt. Som det ser ut nu tror jag inte galan är nära någon match med United men det kan möjligen ändras om United går bra i cuperna.
-
Läser herr Rooneys självbiografi just nu faktiskt Jag måste tyvärr säga att stora delar nästan är lol-dålig, men hans karriär har ju varit så fascinerande i sig att den är grymt intressant ändå. Speciellt om man är en red devil Den kom ut 2006 så den är väl inte helt up to date. Läste precis ett stycke om deras träningar. Tyckte det var rätt fräckt att han skriver att det bara gällde att hamna i Scholes lag när de körde tvåmål på träning om man ville vinna. Hur jävla bra måste inte Scholesy vara då egentligen
-
Jag ändrar förresten mitt inlägg från igår till följande: Jag fick även låna två årskort till HIF-BP på Olympia. BAD BEAT!!!!!! Fyfan, fyfan, fyfan, ska detta vara det bästa vi har att erbjuda i Sverige? Brutalt dålig klass på fotbollen! Det enda som var sämre var domarinsatsen. Folk på läktarna var helt vilda när han hittade den ena frisparken efter den andra så fort folk rörde vid varandra. Och jag är inte partisk, jag satt och gnällde även ett flertal gånger när HIF fick frispark. Helt sjukt. Farsan sa att de i Italien gått ut och sagt att domarna ska hålla igen litegrann så de kanske kan hävda sig i europaspelet igen. Vi bara måste göra samma sak i Sverige snart.
-
Om han ens får spela...är ju pågående utredning, verkar snackas om tre matcher. Har inte räknat med mer även om jag gott tycker de kunde statuera exempel och visa att sånt beteende inte ska förekomma. Tyvärr är de ju inte sopor längre Men vi får hålla tummarna Mkt bra match mot Tottenham tyckte jag! Tyvärr bara varit på Old Trafford en gång, men det lär bli fler Alltså seriöst, kan du inte bara lägga ner? Starta du dina dumma trådar på tomtarna och håll på om du verkligen inte har något bättre för dig. Men måste du förstöra min dagbok också? Jag kan inte hindra dig att läsa men var snäll och sluta skriva här. Svara inte ens på detta inlägg heller, tack. Haha jo, Unitedfan har man varit sen man började kolla fotboll. Ha det så trevligt på resterande matcher med
-
Visst ja, glömde att jag fick en straight flush idag! Första på ett bra tag!
-
Jepp. Vad sägs om Davis Cup till helgen här i HBG då? Söderling kan du väl inte missa?
-
Var faktiskt lite utgångssugen men för ovanlighetens skull var det rätt dåligt på den fronten bland polarna. Satt i TV-soffan från 15 till 01 ungefär Fin lördag...men fina fotbollsmatcher i PL så det var helt ok. Kastade tyvärr bort ännu mer tid på Överlevarna. BBC brukar göra bra grejer men detta var verkligen inte bra. Blev lite grind nu. Inte speciellt bra värde för att vara lördag natt. Snarare rätt dåligt. Började ok och slutade bra, men i mitten var där en helvetesminut där jag hade 44 på A6x och A2 på enfärgad 345 exakt samtidigt. På A6x hade en stor fisk A6 och turnade en sexa, på 345 hade fi färg som han dessutom semislowrollade när han donkade flop och sen timebankade innan han trebetade. Jag ska inte spela NL1K euro just nu är det tänkt men man sprang såklart rakt in i "jag måste hämta igen backet innan jag lägger mig"-tänket och satte mig på två bord, men det var dåligt med action så det var väl förlåtligt. Mindre bra eftersom jag varit jävligt trött idag efter gårdagens sena natt bara. Lyckades iaf vända på skutan och kunde sluta på ca 300 dollar upp. Trodde det var lite mer men det får väl vara ok. Klonkade även in lån av 2 årskort på fina platser till HIFs match mot BP imorrn. Ship it. Verkligen ingen som är sugen på Davis Cup??
-
Gjort. Aight. Jag stekpushade och han instasynade med A9 Den har man hört live på Old Trafford Hehe najs, skulle sett den innan matchen idag och blivit lite mer peppad. Men mycket mycket bra match, börjar bli smått hoppfull igen. Synd inte Chelsea slutade tura idag heller. +2 Dagens ÄCKEL: Adebayor. Jag har alltid fått en otäck känsla av honom men om man inte var säker bekräftade han det nu. Bland det sämsta beteendet jag sett på en fotbollsplan någonsin.
-
I wouldnt know
-
Khon Kaen är inte så dumt, har varit där två gånger Billigt som fan, i princip inga turister men ändå lite fina ställen.
-
Glömde nästan att jag grindat idag Comeback efter 1½ månad utan en enda pokerhand. Det har varit skönt måste jag säga. Och skönt med en lagom behaglig comeback. Spelade bara några händer NL600, resten NL400 och NL200. Blir nog så tills jag kommit igång igen, spelar alltid dåligt efter uppehåll. Slutade ca 1K dollar upp efter 500 händer så det får gärna fortsätta såhär! Men värdet var också absurt, fredag natt som det är. $2/$4 No Limit Holdem 5 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($418.00) CO ($87.50) Hero (BTN) ($464.07) SB ($1040.79) BB ($404.00) Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is BTN Q:diamond: A:heart: 1 fold, CO calls $4, Hero raises to $18, SB calls $16, 1 fold, CO folds Flop: A:club: T:spade: 2:spade: ($44, 2 players) SB checks, Hero bets $37, SB calls $37 Turn: 3:club: ($118, 2 players) SB bets $4, Hero raises to $111, SB calls $107 River: K:heart: ($340, 2 players) SB bets $4, Fi verkar vara stor fisk men var inte säker exakt hur fiskig. Given push river eller är det tunnt? _________________________________________________ Jag hatar pengar: 1 $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($396.00) UTG+1 ($491.20) CO ($856.50) BTN ($392.00) SB ($760.96) Hero (BB) ($404.00) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is BB Q:spade: Q:heart: 1 fold, UTG+1 raises to $14, 1 fold, BTN calls $14, SB calls $12, Hero raises to $67, UTG+1 folds, BTN folds, SB calls $53 Flop: A:spade: 5:spade: 7:diamond: ($162, 2 players) SB bets $80, Hero calls $80 Turn: A:club: ($322, 2 players) SB bets $611.96, Hero calls $253 River: 4:club: ($1,186.96, 2 players) Final Pot: $1,186.96 Hero shows: Q:spade: Q:heart: SB shows: 4:diamond: 9:diamond: Hero wins $825 ( won +$425 ) SB wins $358.96 ( lost -$400.00 ) UTG+1 lost -$14 BTN lost -$14 Jag hatar pengar: 2 $2/$4 No Limit Holdem 6 players Converted at weaktight.com Stacks: UTG ($312.84) UTG+1 ($94.00) CO ($441.60) BTN ($237.96) SB ($460.88) Hero (BB) ($404.00) Pre-flop: ($6, 6 players) Hero is BB Q:spade: Q:diamond: UTG calls $4, 4 folds, Hero raises to $21, UTG calls $17 Flop: J:diamond: Q:heart: 8:heart: ($44, 2 players) Hero bets $35, UTG raises to $291.84, Hero calls $256.84 Turn: T:spade: ($627.68, 2 players) River: T:diamond: ($627.68, 2 players) Final Pot: $627.68 Hero shows: Q:spade: Q:diamond: UTG shows: 7:club: 5:club: Hero wins $624.68 ( won +$311.84 ) UTG lost -$312.84
-
Någon som är sugen på Davis Cup nästa helg?? Sverige - Rumänien. Ingen höjdare kanske men Söderling är ju glödhet just nu! Jag är jävligt sugen och kommer nog gå i vilket fall men hade varit kul med sällskap falskedit: Det är här i Helsingborg alltså, på Idrottens Hus
-
Haha tjena! Jotack jag lever. Själv Lugnt! Skitkul att ni gjorde som jag sa! Är man inte van vid Åt ni två olika dagar eller turade ni bara? Roys ska vara bra men jag är ingen fiskälskare så jag har aldrig varit där... Haha jo, Barcelona vet jag inte men Helsingborg på sommaren är verkligen fantastiskt måste jag säga. A/S/L? Grattis, du är den första som outat dig som helsingborgare här med ett nick jag faktiskt känt igen! Varför flyttade du hit och vad gör du här nu? Sorry att jag är så efter i mina svar men jag har precis fått igång min stationära igen och inte varit online så mycket innan dess. Nu blir det nog tillbaka till grinden och massa timmar med slöforumsurfande
-
Tyst med dig Har känts lite skumt att ha varit borta exakt hela svenska sommaren för första gången men det har varit värt det. Haft en mycket mycket bra resa Hehe sorry, jag tycker också Coleman är en sjukt fascinerande människa. Han känns verkligen inte normal varken psykiskt eller fysiskt YEAH BUDDYYYY!! Han fick ju däng av Cutler i Mr O 2006 så jag antog att han slutat efter det men jag kollade upp det och tydligen satsar han på 2010 nu! Hans mage lär tyvärr inte se mindre uppsvälld ut nu... Kollar bara MMA men checka bestmmatorrents annars. Haha, lite sent men...fuck Arsenal och Wenger. Fan så jag hånskrattade när han blev uppskickad på läktaren Vi hade lite tur men visade iaf mycket hjärta igen så det kändes hoppfullt. Skönt att Modric är borta imorgon (tekniskt sett idag).
-
Ehm vi missade wrestlingen! Glömde bort det. I vilket fall krockade det ju med Sverige - Ungern så jag kan väl inte tänka mig att vi hade gått i vilket fall. Normalt sett säger man "aja det kommer fler chanser" men jag är inte så säker på att det stämmer i detta fall
-
Porcupine Tree var bra som fan innan iaf! Inte hört deras senare alster och ljudet funkade inte nu på burken, saknar en sladd. Men jag återkommer Hur går det med flirten?
