Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Elak? I tells it like it is, I tells ya! Men jättetråkigt att du känner så.
  2. Snygg och bra musiksmak (förutom Linkin Snark då obv). Nästan synd man har tjej HEHE J/K, Tool är bra!
  3. Hehe ty ty Jag började direkt att lägga ihop en lista faktiskt! Återkommer när den blivit längre än 10 låtar
  4. FYP
  5. +1!!!!! Mm fyfan, ingen kommer våga röra oss mannen om vi har en tuff wrestler med oss! Mmm nu är man lagom sugen Grym start med tre matcher på en vecka mot "dåliga" lag! Såg sista fjärdedelen av Chelsea-Hull i en food court på MBK. Min tjejs retarderade brorsa håller på Chelsea Jag sa hela tiden att Chelsea skulle vinna, man vet att det kommer. Jag var verkligen inte impad av det jag såg iaf.
  6. Korta versionen: Jag blev hämtad i lägenheten av thaisnuten fem på natten/morronen... Till skillnad från jm_j var jag oskyldig
  7. Vad får jag om jag lyckas få till en bild på mig och Killer Karlsson och lägger upp den här?
  8. http://www.fightplay.se/2009/08/14/15-km-lopning/ Hoooooly fucking shit...to be a (ex) UFC fighter edit: haha hmmmm läste igenom kommentarerna och det verkar vara en scam från herr Bielkheden. Återstår att se
  9. Mmm betfolda turn med AA är ju inte helt hett. Jag tror inte ok regs checkraisar knektar på flop för att sen checksyna både turn och river om de får syn. Så betar jag turn är det nog för att inducera höjningar från drag till större del än att jag tror att jag får syn två gator av händer som slår mig. Men det är ju klart att fi kan ha QQ och KK med som han inte tänkt vika. Jag kan inte tänka mig att jag har en range för dubbel checkraise här i vilket fall så jag har inte mycket aning om vilka händer folk som har det stoppar in där.
  10. Äntligen tagit tag i att börja använda Spotify Din andra lista funkar dock inte. "Playlist not found". Den första funkar men är lite väl klen för min del COB och Slipknot är helt ok iaf!
  11. Har sett herr Legend live Mycket bra konsert skulle jag säga!
  12. Nananananana
  13. Ewhh får nästan kalla kårar av Rape Me-situationen
  14. Tycker du inte Weeds har rasat enormt i kvalitet? Jag tycker fortfarande det är bra men inte grymt jävla svinbra som innan.
  15. Jag säger som Gert Fylking!
  16. Haha bra idé. Mitt livs första downswing var på B2B. Jag har inte spelat där sen dess Rätt många år sen nu...
  17. Så jävla sick. Klonk, äntligen lite tur igen efter en äcklig pissvecka! Ja alltså 4-5 öl innan är nog mer eller mindre ett måste för att verkligen uppskatta showen Drömmen är annars att Undertaker dyker upp och gör ett gästspel...
  18. Intressant idé annars. Känns som lite väl liten marknad bara men vem vet, kanske kan funka.
  19. Och jag tänkte att jag svarade ändå eftersom Åkesson uppenbarligen var den skickliga. Comprende? Syfningsfel är väldigt vanliga så jag brukar försöka bortse från dom. Nu ska jag iväg!
  20. "Åkesson är riktigt skicklig" kan ju tolkas som att han vann va?
  21. EWHHHHHHHH B2B
  22. http://www.kulturcentralen.nu/show_direct.php?showid=5188 Jag är helt allvarlig iaf. Hade varit en cool grej "Tillgängliga biljetter: 391 (av 400)" :lol:
  23. Var kvalar man bäst? Malta då alltså.
  24. Är ni sugna på att kolla på wrestling i september då?? :mrgreen: Jag MÅSTE fan bara kolla in detta spektakel!
  25. Jag har testat mig för "allt" men någon jävla kukvåldtäkt blev jag inte utsatt för! En lite rolig grej (för mig) var en kompis som hade fått någon märklig penissjukdom, kommer inte ihåg om det var blåsor eller vårtor eller vad. De visste inte riktigt vad det var på mottagningen så flera olika doktorer eller sköterskor (tjejer) hade fått turas om att känna De hade varit väldigt classy och känt utan att titta iofs. Men det känns istället aningen svårt att klura ut vad utan att titta
×
×
  • Skapa nytt...