Såg du ens hans mål? Pajas.
Sen fattar jag verkligen inte hur du tänker (om du nu gjorde det), som om det skulle vara något fel i att han vill spela för det bästa laget i ligan (tre raka ligatitlar gör United till det, sen tror jag det kan bli svårt att vinna i år men det är långt tills dess). Oj, hemska människa, han vill rädda sin karriär...no shit att han vill, vem fan hade inte velat det.