-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Jepp, bra skrivet. Dessutom är det verkligen skrämmande likt min situation Tillochmed tidpunkterna stämmer in. Enda skillnaden är att just själva backdelen och antal händer är klart mycket större för dig men någonstans börjar ju faktiskt den berömda treshold of pain närma sig Iaf, bra kämpat! Tyvärr får jag väl också snart lugna mig med "high stakes" om det fortsätter Puss
-
Tog igen en del på slutet och slutade "bara" knappt 1500 dollar back. Värdet inatt var dock det bästa på jag vet inte hur länge. Det var sånt värde att det knappt ska gå att backa ens. Dessutom spelade jag min bästa poker sen jag kom hem från Thailand. Av någon anledning hade jag känslorna under bättre kontroll än på evigheter också. Jag är fortfarande långt ifrån var jag vill vara men detta var ett oväntat steg i rätt riktning. Hur jobbigt det än är med pokern just nu är blotta tanken av något skitjobb på 07-16 ännu smärtsammare...så jag får väl kämpa vidare. Det är min klart värsta downswing någonsin men även den måste väl vända. Handmässigt är det inte alls något märkvärdigt, det känns nog så mycket jobbigare bara pga att det är över så lång tid. Men där har jag ju bara mig själv att skylla. Nä fan, det här ska bara vända. Jag har ju Okocha bakom mig dessutom! Imorrn ska jag med polaren hem till Malmö och kolla in hans lägenhet. Tydligen blir det pokerkväll. Cash game med blinds på mastiga 0.50/1 kronor. Kan säkert bli skoj Det ska ju dock till en sjusatans rush om jag ska kunna ta in hela min downswing...
-
Det värsta är att jag spelar helt ok och att värdet varit absurt bra.
-
Jag börjar få slut på whine.. finner inga ord. Det är så sjukt sjukt sjukt just nu
-
Lol, KK i BB första handen, NL400 dollar. Floppar set och stackar fisken direkt. OK start, keep it up please
-
Jo man är som man är, man vill inte vara ensam i sitt lidande Awwww ty Oche!!! Kan någon mod banna stjärnfittan för upprepade nonsens-plusett????! Jag vet att folk kommer säga "ehhh va är du störd?" nu men fuck it. Jag kom nyss hem från gymmet Jag var sugen på utgång men folk var ovanligt sega och den enda som var sugen var redan på konsert. Jag hängde hemma hos mig med en polare som också har medlemsskap på 24/7 när jag vid halv elva-tiden slängde ur mig att jag faktiskt var riktigt träningssugen. Han är rätt slö så jag hade inte en tanke på att han skulle ta det på allvar när han plötsligt slängde ut sig ett "jag har inga kläder men annars bangar jag inte" Sjukt! Vid 01-tiden klampade det in 5-6 fulla snubbar på typ 30+ och började spela macho vid bänkpressen. Snubben med medlemskortet kan nog räkna med en lång avstängning där... United sucked beyond sucking men så är det ibland. Just nu mår jag faktiskt skitbra, ännu ett fantastiskt gympass. Så fort jag skrivit av mig och fått iväg ett sånt inlägg som inatt så känns det alltid bättre direkt. Jag har varit nära att lägga ner denna dagbok flera gånger men det är bara att inse att det inte hade varat länge innan jag hade startat ny då Whine är helt enkelt mitt sätt att få ut lite ångest. Tänkte göra ett nytt försök nu, det kan ju inte gå mycket sämre än det redan gjort Wish me luck!
-
Jag ger snart upp. FYFANNNNNNNNFDALJFADJFKAJDKFADM;NF;Mre blir gråtfärdig. Fick några sjuka donationer och spelade ok, hittade en liten rush och trodde det kanske skulle kunna få släppa någon jävla gång. Men nääääääää så fort de blir stora potter så förlorar jag fan direkt!! JJ mot AA och AA mot TT på NL600 euro och sen var nästan ännu en hel session förstörd. Jag låg 3k dollar upp efter typ 75 minuter och nu stängde jag ner back 500 efter totalt två timmar. Hade varit en så bra dag innan med, men då sitter man här igen och vill bara skrika. Innan jag drog igång sessionen idag fick jag springa på toa för att min mage får fnatt av ångesten. Det var inte såhär man hade tänkt sig att kasta bort sitt liv kan jag konstatera. Vet inte hur länge jag orkar hålla på såhär längre
-
Soundtracket to my life just nu kommer här som en uppvärmning då.
-
Sov 13 timmar i natt. Allt pokersug bortblåst. Kul.
-
Dessutom har de "försvunnit" 3.3k dollar vid en överföring från Lads till Neteller. MOGET. Är väl inte direkt orolig eftersom det står på NETeller att det är överfört, men det är jävligt irriterande det med!
-
Också försökte man igen, och helgens största back blev belöningen. Det är ju ett jävla skämt som det sett ut nu. Är mitt livs klart sämsta pokerperiod det här. Får ju räkna in den senaste månaden jag spelade i Thailand med. Samlade kraft i säkert 7-8 veckor och så fort man kommer igång och hittar grinden igen fortsätter det lika jävla ruttet. Också mår man illa på riktigt igen. Herregud så jävla trött jag är på det här.
-
Faktiskt precis det jag satte dig på Tror fisken vek nån rätt bra färg där.
-
Var inte så jävla hagalen!! Vad hade du i den andra handen mot honom där han typ pottade river och du degade in 3-400bb? Det var parat bord och färg ute. Sjukt läge!
-
Back igen trots värde. Trodde jag var ordentligt mycket mer back än jag var så det var väl alltid nåt. "Lustigt" att man sitter och svär och mår dåligt över en hel session, och så var allt som krävdes för ett lillplus att man hade vunnit en flip med QQ mot AK för 2k euro istället. Känns lite hopplöst på ett sätt att sitta och nöta då. Jag börjar iaf få igång spelet igen, idag spelade jag faktiskt nästan bra! Är ni andra också lika slöstartade efter långt uppehåll? För min del krävs det ett flertal sessioner efter en paus på en månad eller något i den stilen innan jag kommer igång med mitt spel igen. United är iaf där de ska vara, nummer ett i Premier League Bra jobbat Wigan! Och bra jobbat Kung Giggs. Sen får jag citera min kompis: "skjut Nani!!" Fyfan va kass han är.
-
Nä, du har inte fel. Dessutom hade du 88 mot min 33 på 38Q på mitt andra, lite småhemliga nick
-
Kul liv. Suttit och grindat hela fredagnatten. Grävde ett hål på 4k dollar på en timme, kul när man gnetat och kämpat upp 3-4 back i rad till småplus tidigare. Resterande 3 timmar fick jag vinna några potter och satt och trodde på fullt allvar att jag tagit igen allt. Visade sig nu att det inte ens var nära. Fattar inte hur det gick till, jag brukar alltid tro att det är sämre än det egentligen är. Tog igen 2k iaf. Monstervärde var det med, så riktigt jävla äckeltiltande att man ska backa Önskar att det ska få släppa ordentligt snart någon gång. Det verkar inte hända något imorrn så det kanske blir en grindnatt till. Knappt kommit igång med pokern igen ens sen uppehållet och redan är man såhär jävla trött på det. Bådar inte gott.
-
Helt ordentligt sjukt att Rampage gått ut med att han ska sluta med fighting redan. Jag hoppas verkligen han tänker om!!
-
FY FYP Hehe tjat är nog det som krävs. Jag kom ju en bit på vägen men sen glömde jag bort det. Får återkomma Annars har det varit en fin dag förutom att jag fick på tok för lite sömn och har varit småtrött. Hann med ännu ett mycket bra gympass, rygg och baksida axlar. Skönt och kunna köra rygg igen, men det hade varit ännu skönare att inte ha ordentliga känningar i min skadade disk efter varje pass... Sen har jag varit hos en polare och kollat United (seger ofc) samt spelat Fifa 09 och lite av demot till Fifa 10 (jag har inte spelat så mycket Fifa 09 alls men märkte rätt stor skillnad, det nya var grymt bra trots att det bara var en demo). Sen var det nästan ett "plötsligt händer det"-ögonblick. Jag var United och polaren Liverpool, han är enormt mycket bättre än mig så han fick ta ett skitlag så jag skulle ha någon chans...jag låg under med 3-1 och knappa kvarten kvar men gjorde en United-vändning och kvitterade till 3-3 i slutminuten då jag var på väg igenom och han fick ta frilägesutvisning. I förlängningen avgör man obv med Rooney. Råkade bli sista matchen med, lägligt nog Kom hem, åt en Gainomax choklad med två mackor. Kollar mejlen och ser att man ska köra på Ladbrokes igen ändå. Var som sagt ordentligt trött men för första gången på länge kände jag mig så ordentligt spelsugen att jag drog igång litegrann ändå 2-bordade NL400 euro mest för att dämpa spelsuget. Vann några småpotter innan jag får AA och blir gayh-fyrbetad av ärkeniten carro. Tack för kaffet, bara att skeppa och tänka "ingen kung, ingen kung, ingen kung" och föga förvånande var man uppe mot KK Vissa människor är bara föööör förutsägbara. Normalt sett är jag inte jättenöjd när brädan kommer JT876 men bara man slapp se en kung så kändes det hoppfullt Någon lyckad tvåbarrel senare och en donation av en halvstack med T9 på 922r kunde man för en gångs skull unna sig att stänga ner sessionen redan efter en halvtimme 1200 dollz upp blev det för sessionen men här ska vi inte jinxa oss inte. Nuff said Imorrn blir det HIF-AIK. Det har varit några synnerligen ruttna insatser för HIF sedan jag kom hem från Thailand. Jag hade nog fan inte ens betalat för att se dem denna gång. Det skulle isåfall ha varit första gången jag missar en hemmamatch i allsvenskan när jag varit hemma i Helsingborg på jag vet inte hur många år. För tio år sen var vi SM-vinnare och spelade Champions League mot bl a Bayern München (poäng på Olympia!). Idag läser man att vi inte ens har kunnat erbjuda nytt kontrakt till en grym spelare som Olafur Skulasson för att det är så dåligt med pengar i klubben. Vilka jävla klåpare ändå som kastade bort en sådan fantastisk möjlighet att bygga något varaktigt och drev vår anrika förening så enormt nära ruinens brant som de faktiskt gjorde. Det verkar vara lätt att glömma men Helsingborgs Kommun fick gå in med runt 40 miljoner kronor i lån för att klubben inte skulle gå i konkurs. Jag försöker erinra mig de där otroliga fotbollsupplevelserna man fick uppleva då men det enda som man verkligen har ett klart minne av är den senaste matchen man såg. Vad man egentligen har fått avklarat de senaste tio åren ska vi inte ens snacka om. Den här klyschan om att tiden går fort (ju äldre man blir desto mer börjar man använda den och tänka i de banorna själv har jag märkt) beror nog enbart på att det finns så mycket som susar omkring i hjärnan att man glömt bort i princip allt som hänt under den perioden. När jag snart går och lägger mig ska jag försöka klara av att tänka att jag haft en jättefin dag. Och när jag vaknar imorgon ska jag försöka komma ihåg att det ska bli en bra dag där jag ska åstadkomma i alla fall något minsta lilla vettigt. Om det så bara är att gå på en HIF-match och njuta av det, so be it. Ursäkta mitt filosoferande, jag anar att jag är övertrött.
-
Tight AGgressive De flesta regsen är det.
-
Värst av allt han gjort är ju att kalla mig methadict. Vuxenmobbing kallas sånt
-
Zlatan: Gud, eller bara Kung?
-
Mot en hyfsat aggro reg. Han har squeezat nästan alla gånger det gått och trebetat mig hyfsat mycket. Jag har mest varit intresserad av bordens fiskar och foldat i princip varje gång i två timmar. Ändå tyckte han detta var en bra idé... $5/$10 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($1,731.50) UTG+1 ($1,349) CO ($1,407) BTN ($1,452) SB ($1,508.50) Hero (BB) ($1,207) Pre-Flop: ($15, 6 players) Hero is BB Q:diamond: Q:spade: 1 fold, UTG+1 raises to $30, CO calls $30, 1 fold, SB raises to $125, Hero raises to $285, UTG+1 folds, CO folds, SB raises to $1,503.50, Hero calls $912 Flop: 6:club: 2:heart: 2:club: ($2,760.50, 2 players) Turn: 8:spade: ($2,760.50, 2 players) River: 8:heart: ($2,760.50, 2 players) Final Pot: $2,760.50 SB shows 5:diamond: 7:diamond: Hero shows Q:diamond: Q:spade: SB wins $306.50 ( lost -$1,197 ) Hero wins $2,451 ( won +$1,254 ) UTG+1 lost -$30 CO lost -$30 Hej, jag är TAG. Jag reppar 99, A2s och 22! $3/$6 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($741.15) UTG+1 ($1,008.90) CO ($130.35) BTN ($330.84) Hero (SB) ($699) BB ($606) Pre-Flop: ($9, 6 players) Hero is SB A:diamond: A:spade: 4 folds, Hero raises to $21, BB calls $15 Flop: 9:club: 2:spade: 2:diamond: ($42, 2 players) Hero bets $31, BB raises to $102, Hero calls $71 Turn: 10:club: ($246, 2 players) Hero checks, BB bets $145, Hero calls $145 River: A:club: ($536, 2 players) Hero checks, BB bets $332, Hero calls $332 Final Pot: $1,200 Hero shows A:diamond: A:spade: BB shows 6:spade: 5:spade: Hero wins $1,197 ( won +$597 ) BB lost -$600 Syna tycker visst också vissa TAGs är roligt Jag ångrade min riversize direkt när jag gjort den men det var tydligen rätt $3/$6 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($1,305.50) Hero (UTG+1) ($600) CO ($621) BTN ($1,139.08) SB ($521.75) BB ($684) Pre-Flop: ($9, 6 players) Hero is UTG+1 8:diamond: 10:diamond: 1 fold, Hero raises to $18, 1 fold, BTN calls $18, 2 folds Flop: 9:heart: 3:spade: 7:club: ($45, 2 players) Hero bets $33, BTN calls $33 Turn: 6:diamond: ($111, 2 players) Hero bets $99, BTN calls $99 River: A:club: ($309, 2 players) Hero bets $450, BTN calls $450 Final Pot: $1,209 BTN shows A:spade: 5:spade: Hero shows 8:diamond: 10:diamond: Hero wins $1,206 ( won +$606 ) BTN lost -$600 Alla tre potter alltså mot "normala" regs
-
Igår var jag duktig. Skulle köra ett gympass med bröst på någon timme men efter det var inte ens trött. Körde sen lite triceps och när jag var klar där var jag fortfarande inte trött så då körde jag en kvarts kondition på löpbandet. Drog igång med kreatin för någon dryg vecka sen och har haft ett enormt tryck efter det. Kul Sen orkade jag även med en nattsession poker på runt fyra timmar. Skitfint värde så jag trotsade min plan om att mest köra NL400 ett tag och lirade både NL600 och NL1K euro. Såg skitbra bra ut ett tag men två snabba oturspotter på NL1K sabbade det. Hittade iaf runt 800 dollar totalt ändå men det var ett sånt plus som man inte kände sig så nöjd med efteråt som man borde. Jag har iaf aldrig varit med om såna brutala hjärnsläpp från TAG-regsen som inatt, det bådar mycket gott Var klar med pokern vid fem på morgonen och kunde inte sova förrän vid sju så idag har jag varit mindre duktig. Riktigt seg dag! Blir nog en färdigrätt snart och sen Barca ikväll om Zlatan spelar Gissar på 30% chans/risk att jag grindar idag.
-
Vadå dumt? Jag plussade ju 45 dollar. Hela utekvällen intjänad ffs INTE mer öl idag...bakis redan Absolut! Noll koll på biljettläget, mtp Couture och Bisping är det inte omöjligt att det är slutsålt redan men jag är skitsugen iaf Vill bara tillägga en sak: GLORY GLORY MAN UNIIIIITED GLORY GLORY MAN UNIIIIITED GLORY GLORY MAN UNIIIIITED WHEN THE REDS GO MARCHING ON ON ON!!!!!!!! Weeeeeeaaaaaaaaahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! *klar*
