Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Uhm jag vet vad jag skrev att jag skulle försöka göra men just nu sitter jag på det fiskigaste bord jag suttit på, om inte någonsin, så i alla fall på flera år. Jag tror det här kan vara nummer ett i hela mitt liv. Herregud vilka kioskmongon. GE mig några händer
  2. Öhhh finner inga ord.. tror knappt mina ögon just nu. Fyfan som man springer
  3. Tycker inte jag förtjänar KK mot AK-förlust på NL600 och sen förlust på NL400 med 99 mot 77 på QK797 riktigt...
  4. Även detta kändes skojigt! $2/$4 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($400) UTG+1 ($397) CO ($355.30) Hero (BTN) ($447.20) SB ($412) BB ($444.10) Pre-Flop: ($6, 6 players) Hero is BTN A:spade: A:diamond: 2 folds, CO calls $4, Hero raises to $18, 2 folds, CO calls $14 Flop: 8:spade: Q:spade: Q:club: ($42, 2 players) CO checks, Hero bets $30, CO goes all-in $337.30, Hero calls $307.30 Turn: 4:diamond: ($716.60, 2 players, 1 all-in) River: 2:club: ($716.60, 2 players, 1 all-in) Final Pot: $716.60 CO shows 4:heart: 10:heart: Hero shows A:spade: A:diamond: Hero wins $713.60 (net +$358.30) CO lost $355.30
  5. Njae Jaså?? Kul att den här ultragnälliga dagboken lyckats knäcka 100k visningar Mindre kul att jag nyss gjorde en av mitt livs absolut värsta explofoldar! Vågar inte ens posta den
  6. Metaddict

    Rooney

    Tror jag talar för hela PF när jag frågar: När kommer Lill-Ronny?
  7. Lol, har en gammal chattkompis sedan låååång tid tillbaka (när ALLA fortfarande mIRCade). Vi har inte snackat på skitlänge nu när hon skrev på msn. Vi snackar lite allmänt när detta helt fantastiska inlägg kommer: Xxx säger: ja man måste ha något att se fram emot, jag har ju börjat vinterbada plus att jag går på stick och virkjunta sen går jag och dansar bollywood dans Bara jag som tyckte det var hysteriskt roligt? Hon skämtar alltså inte.
  8. Åhh så söt Lily Allen har blivit Kolla genast SVT2 Vacker röst dessutom.
  9. Ujjj visste inte han lirat så högt. Han känns inte vinnande på NL400 IMO. Måste säga att man kände lite skön skadeglädje när du berättade det Lirar du Prima eller Unibet/Lads? Vilka nivåer? Knappast svårt att hetsa honom, skriva "nh xxx" till fiskarna som drar ut honom räcker ju
  10. Metaddict

    .

    Kan faktiskt tänka mig att checka flop där 4handat. Inte för att det skulle vara något fel att beta och få in det!
  11. Ångesten finner inga gränser. Hur jävla många 2, 3, 4 och 5-outare kan folk träffa hela jävla tiden? Försöker och försöker och försöker spela vidare på NL600 när jag har edge (vilket jag i princip alltid har eftersom jag table selectar rätt noga där) men jag slutar för fan aldrig springa som ett rövhål där. Orkar inte ens kolla hur mycket jag är back idag tror jag. Har verkligen inte en jävla aning hur mycket det är och då brukar det vara riktigt illa. Jag har aldrig upplevt det såhär kämpigt förr. Inte ens nära. Haft många stora backdagar och swingat precis som alla andra men jag har alltid kunnat kämpa på och lyckats vända på det rätt fort. Nu är det helt hopplöst och jag känner verkligen mitt spel försämras för varje dag det fortsätter såhär. Har inget som helst självförtroende och fegar ur lägen jag tror är EV+. All hets om att värdet dött förstår jag inte så det handlar inte om det. Klart det inte kryllar av fisk som kastar iväg pengar men oftast kan man hitta tillräckligt många bord med någon riktigt svag länk alternativt renodlad fisk. Kan också påpeka att alla "tyst jag har en miljon gånger mer otur än dig så du får inte gnälla"-forumiter säkerligen skulle hånskratta åt att det inte handlar om större back än det är, rent inköpsmässigt. Problemet är att jag trots all min "rutin", jag menar jag har ju faktiskt ändå hållt på med det här rätt länge nu, inte blivit en enda jävla promille bättre på att hantera backen. Jag trodde när jag slutade tilta över en natt att resten skulle gå av bara farten men så var det inte. Nu har jag ju tillochmed plötsligt blivit ÄNNU sämre med det här att köra vidare för att jaga igen back. Idag spelade jag faktiskt stundtals riktigt riktigt bra ett tag när jag provade att höja tillbaka aggressiviteten och när jag kollar min graf ser jag att jag trots dåligt flyt hela sessionen ändå hade tagit igen mycket större delar av backet än jag trodde. Det var inte mycket kvar. Jag borde VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN gett mig där. Det var så uppenbart att jag började tappa mitt A-game och bara tänkte på resultatet igen istället för att spela bra. Visst, det fanns fiskar kvar och tror nog fortfarande jag hade edge, men inte i närheten av tillräckligt stor för att det skulle vara lönt att sitta kvar och nöta till klockan 5 på morronen trots att jag skulle behöva sova ut. Blev jävligt besviken på mig själv nu när jag såg grafen. Hur dåligt man än mår släpper det ändå ofta rätt fort när man skrivit av sig såhär och oftast när man lagt sig och ska sova ligger man ändå och tänker "imorrn då jävlar" av någon outgrundlig anledning. Dagen efter skäms man nästan för whine-inlägget man skrivit och vill ta bort det. Men just nu är det jävligt viktigt att jag skriver ner dessa tankar så jag någon jävla gång kanske kan lyssna på mina egna råd och göra som jag skrivit. Egentligen hatar jag hela processen med att starta en ny session. Dra upp alla bord och sitta och vänta och komma in i det osv. Det är väl mycket därför jag ofta lirar en lång session när jag väl lirar. Men jag får väl göra ett ordentligt försök att trycka in två separata sessioner vissa dagar istället. Och andra dagar kanske nöja mig med att inte spela mer än 2 timmar, trots att det inte blir så många händer av det då. För detta håller verkligen inte. Jag måste komma upp i någorlunda rimlig tid på dagen och få lite jävla dagsljus (tyvärr kanske inte så ofta solljus). Jag tror inte det kommer dröja länge innan jag går in i en depression om jag håller på såhär. Om det inte är helg ska jag försöka att inte spela längre än till absolut senast kl 03. Egentligen är det i senaste laget det med eftersom jag inte brukar kunna somna förrän ca två timmar efter att jag är klar med en lång session. Men det är inte katastrof iaf. Helst 02-02.30 någonstans. På helgerna kan man försöka ta lite dispens eftersom det kryllar av åsnor ibland. Får väl försöka komma igen imorrn då. Jag har sett fram emot Behemoths konsert på KB i Malmö så länge nu att jag verkligen inte får låta det här förstöra nöjet på onsdag. Over and out
  12. Osså floppar vi topset och förlorar obv mot turnfärg. Ska bara folda rakt ut mot bet på turn obv, kan inte vara annat än färg ju. Ska sluta skriva här medan jag spelar hade jag lovat mig själv någon gång men detta börjar bli alltför sjukt just nu. Hur fan orkar jag sitta och plåga mig såhär egentligen. Idioti.
  13. Du vinner på poäng då. Sjukt både och. Men nä inte direkt så att jag missade nåt viktigt. Bara det att det är kolsvart i rummet när man vaknar. Hyfsat deprimerande.
  14. Förlust i två småpotter och flipförlust för stacken, plus disconnectad från klienten och bort från alla köer till de fina borden. Allt på en kvart. Det är roligt nu!
  15. Hepp, stannar inne och nöter hela helgen och belönas obv med att återigen vara back för månaden. Det har plötsligt blivit en jävla (o)vana och det är riktigt jävla trist. Fan va trött jag är på detta nu...
  16. Shit spelar Dan Glimne så högt nu!!
  17. Alltså Happy_Panda måste vara den dummaste reg som någonsin suttit på ett pokerbord. Tror han varit uppe för diskussion här inne tidigare men ändå. Så fort han blir utdragen av någon fisk, även om det är en mindre pott, så börjar han tjata och tjata i chatten om att de inte får spela mer, de ska lämna bordet nu! Happy_Panda> hope you enjoyed playing, you are done doing so now Sådär börjar han och fortsätter i evigheter. Men bara till fiskarna. Hur jävla dum får man bli om man säger till fiskarna att dra?? Älskar att tilta honom (inte svårt) så jag skrev bara "nh twis" till fisken. Då kör han nästa taktik: Happy_Panda> and rev, shut up Happy_Panda> if you want other tables running Sen tar han timebank tiden ut på andra bord... Några minuter senare blir han utdragen på river av en fisk som floppade ett par, turnade hålstege och rivrade tvåparet i en pott på hela 400 på 2/4: pitnederland> sorry Happy_Panda> just shut up idiot Happy_Panda> go shoot yourself pitnederland> no thnaks Happy_Panda has invoked extra time via their time bank and now has 126 seconds to act. Revisorn666> nh pitner pitnederland> was looking for str8 pitnederland> thnaks Happy_Panda> "looking for str8" Happy_Panda> you got two TRIVIAL = EASY = NOBRAINER folds PRE Happy_Panda> on flop THE SAME Happy_Panda> on turn THE SAME Medan jag skrev detta började han timebanka på något annat bord och tjata likadant till den enda fisken där. Gah, funderar på att anmäla honom nu. Orka!!! På tal om sånt, någon som har koll på FakeCake eller liknande nick på Ongame? Misstänker chipdumpning. 3betade och synade in mot fyrbet med K2 och 92 på jättekort tid mot samma kille så jag började jaga honom, men han gjorde inte ett enda skumt spel på typ två timmar sen.
  18. Men FYFAN då.. tre jävla AA knäckta idag. Varav den senaste av QQ all in pre för pott på 1500 euro. Q på river. Så fort jag är tillbaka och försöker kämpa kör det igång såhär HELA jävla tiden just nu.
  19. Vaknade till liv 17.30 idag. Krossade alla tidigare rekord. Fattar verkligen inte vad som hänt.
  20. Hade varit för mycket begärt att få plussa på poker också trots att man sitter och sliter och kämpar som ett djur. Inte speciellt smart det tyvärr men jag sitter fan helt fast vid borden ibland när jag är back. Så extremt ohälsosamt men jag vet bara inte hur jag ska kunna sluta dumma mig. Önskar verkligen att det ska få släppa lite så man kan få känna hur det känns när allt flyter på ordentligt igen. Var så extremt längesen nu Skitspel.
  21. *host* *host*
  22. Hoppas ni tittar/tittade på TV4 Sport!! Satt och letade stream som en dåre men det tog skitlänge att hitta nån som gick att se på så jag satt och var riktigt jävla förbannad. Visar sig att TV4 Sport bara skjöt fram sändningen någon timme...WP Meta
  23. WEeeeeee
  24. Bra jobbat med allt. Var grindar du nu?
  25. Tyst sluta ljug, bara en av alla perks du får genom att vara Överste VIP på Unibet
×
×
  • Skapa nytt...