Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJe fannnnnnn var jag ju intehhh!! Nu ska jag sovahhhh...snart Jävla töntiga brudar som kom in till mig o polaren som satt o snackade i köket o började flirta som fan med oss för att sen 1 eller 2 timmar senare lägga fram att de har sambo/pojkvän. töntar
  2. edit: being an ass
  3. methadict was here
  4. methadict was here
  5. brb
  6. methadict was here
  7. methadict was here
  8. methadict was here (FUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLHAM)
  9. Metaddict

    .

    methadict was here
  10. methadict was here
  11. methadict was here
  12. Hej! Jag är full. Gonatt Hamnade nästan i stort bråk inatt men tyvärr (??????????????????) är jag så jävla lugn så inget hände!
  13. Eyh muckar du med Nile muckar du med mig Sjukt nog har deras skivor enligt mig blivit sämre just sedan George Kollias kom med. Tror det är slumpen bara. Dem var sjukt jävla grymma live iaf!
  14. Jag har om min snabbräkning stämmer lyckats vända månaden från 3.6k back till 2.8k dollar plus. Det tillkommer RB, återstår att se hur mycket. Eller rättare sagt hur lite
  15. Alldeles på tok för sen session men värdet var absurt inatt. Åkte tyvärr på en stor KK mot AA och en djävulsk massa bad beats (det var nog rätt få som var över 50bb dock) så jag låg 1200 euro back ett tag. Fick igen för alla bad beats när jag drog ut med JT mot 66 på JT6 på NL600 euro och sen var resten basic fiskrensande. Spelade inte jättebra men hyfsat iaf. Sessionen slutar på runt 1200$ upp. Skönt men ärligt talat trodde jag att var upp över 2.5k Orsaken till att det blev en timme extra var ett bord med en 97/30 (han var 100/30 efter 40 händer...), en 50/15 och en 45/14. Kan inte ens komma ihåg när jag satt på ett så bra bord senast Mycket fin dag annars. Jag har hunnit med lite städning, ett gympass, thai-middag hos morsan, två filmer hos en polare och nu en plus-session poker. Om alla dagar vore såhär hade det varit fint!
  16. Jag har bott på Suite också (med Kenan83 lolz). Fina rum, bra pris och internet var gratis och hyfsat väl fungerande då. Dock är där ingen pool och det ligger helt off.
  17. "Linda Bente" eller "Benter" som det stod skulle komma från Helsingborg? Blev lite förälskad och hittade inte fler bilder HEHE.
  18. Såhär låter det i Nile. Overkligt.
  19. Hyfsad trummis Spelar i supergrymma Nile.
  20. Tar taxi till immigration office och betalar ca 2k bath så får man 30 dagar till. För vanligt turistvisum. Det är tänkt att man ska vaccinera sig ja. Bangkok är semistort så man får nog förklara vilket läge man vill bo i om man vill ha hjälp med hotelltips.
  21. Metaddict

    Rooney

    Nästa gång köper du maltodextrin och något hyfsat vassleprotein (typ vilket som helst utom Star Nutritions) istället så slipper du betala typ 30-40% extra för att de ska blanda skiten åt dig Gott och bra: http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/anabolic_protein
  22. Lol, klonkade gratis inträde till matchen tack vare ett känt HIF-superfan (han har varit med i lokaltidningen och hans son heter...HIF. Nä allvar alltså, hans son heter HIF. Jag skojar inte, hans son heter HIF) som hade ett årskort över. Han var asfull och det var lite pinsamt när vi stod i kön och han plötsligt skriker "HÅÅÅÅIIIIIIFFFFFFF!!!!". Han stod i kön till biljettluckan och flyttade sig åt sidan när jag kom. "Ska du till östra läktaren?" frågade han rakt ut. Jag kände faktiskt igen honom direkt för övrigt. Medan jag funderade på om det är östra eller västra jag går på pekade han på rätt. Jag svarade ja. "Jag har tre kort, vill du gå in med mig? Frugan kunde inte komma" (thailändsk fru har han också, vad är oddsen ). Oooook, kan jag väl liksom? Skum snubbe är det men det var verkligen sjukt snällt och godhjärtat av honom att ställa sig i biljettkön och leta folk, han bad inte ens om pengar. Jag erbjöd mig att bjuda honom på en öl när vi kom in och han var inte sen med ett sånt där riktigt skönt fylle-"jaaaaaaamen ja det kan du väl få göra" Såhär i efterhand kanske det inte riktigt var så sjysst mot hans stackars 9-10 årige son, det måste ju vara jobbigt nog bara att heta HIF liksom. Han verkade dock inte störas nämnvärt av det, när vi var inne på arenaområdet och nån tradig HIF-låt spelades skrålade båda med i texten Synd matchen var så brutalt usel bara. Jag vet inte vem som var sämst, HIF, DIF eller domaren. Magisk hyllning till Henke var det iaf efter matchen. Det var 11600 pers och tittade och jag tror fanimig där var hela 11000 kvar efter matchen för avtackningen. Detta trots att det regnade rätt hårt och var riktigt ruskigt. Jag trodde kanske hälften av publiken skulle stanna kvar och bara det hade varit rätt bra men att i princip alla stannade var riktigt sjukt. Snacka om kung här i Helsingborg Bra jobbat av HIF med, de hade lyckats få videohälsningar från celebriteter som sir Alex Ferguson och Wes Brown (Fergie förstår jag, Brown var väl lite mer otippat men ändå), Zlatan och Lagerbäck, van Bronckhorst, och Henkes tränare i Högaborg (även min gamle tränare, not so hidden brag).
  23. Ska snart kolla HIF-Djurgården förresten. Enbart för att det är Henrik "God" Larssons sista match egentligen Tappat suget att kolla när både HIF och ligan är så jävla usla. Även om jag såklart ogillar stockholmslagen skarpt inser jag hur uruselt det är för den redan urusla allsvenskan om både Hammarby och DIF åker ur. Men vafan, kunde man isåfall iaf inte fått ur AIK istället? Tur Götet vände till ett poäng mot Halmstad så risken att AIK vinner minskar... Men anyway, Heja Heja Heja Henke
×
×
  • Skapa nytt...