Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Haha, rolig bild. En av världens starkaste män Mariusz Pudzianowski som ska testa MMA nu (yes dopad)!
  2. Metaddict

    .

    Missfoster!!
  3. Kul när han håller på att svimma och måste ta ett djupt andetag Borknagar är helt ok men jag är inget jättefan. Har, eller har haft iaf, den skivan på MP3 någonstans. Dock inte på datorn. Haha snyggt! GL HF osv, blir nog spännande Återkom med hur många du klarade!
  4. Jag satte honom på AQ i spader dock så jag var strået vassare IMHO.
  5. Oj denna var ju ännu bättre!
  6. Någon eller några som är sugna på att hänga med utomlands över nyår? Har snackat med en "vanlig" polare så det blir nog ingen jättebudget. 2-3 nätter i någon billigare storstad bara. Typ Berlin, Prag eller något annat öststatsland kanske Holla at your boy!
  7. 1300 händer och back 65 dollar. Trodde faktiskt jag var plus för jag slutade faktiskt med att dra in hela in 700 euro på NL1K för en gångs skull. Så det kändes lite segt nu när jag såg att jag inte var plus trots allt. Men kunde väl varit värre Började som vanligt med att backa så man ska börja bli grinig direkt. QQ mot fisk med AK för fulla stackar med en 30bb-shortie med KK även i potten. A var såklart givet iochmed att det var NL600. Tyckte jag spelade rätt bra sen trots att jag egentligen inte var på humör för grind idag. Men jag kämpar vidare. Fick tura rätt rejält i en pott på runt 800 på NL1K mot kort fisk precis på slutet så det jämnar väl ut sig där. Hade planerat att gymma idag men det är ju helt sinnessjukt hur öm jag är i magen! Känns som någon har slått mig i magen oavbrutet en hel dag
  8. Metaddict

    Rooney

    Jag är med fjunis, gillar inte direkt bluffen.
  9. Vadårå? Den är ju perfekt för MTT-passen. Bara att dega in och sen ta ett rull eller två innan potten skeppats över till en
  10. Metaddict

    .

    Tilt där fan, hade väl varit värt 2.5k för de enorma bragging rights du hade haft om du vunnit GG WP iaf!
  11. Ah precis, det blir ju ofta så när man provar nya övningar. Det kändes som en skitgrym övning iaf så den kör jag nog vidare med Antar att du kör högreppare från stående startposition?
  12. Du måste kolla in Metalocalypse förresten! Fyfan va bra det är
  13. Hehe kul att du är nöjd Ah ok. Hehe jo du gjorde ju det. Bra att man orkade skriva ner lite roliga grejer för en gångs skull! Annars blir allt rätt fort bara ännu en grej i dimman.
  14. Fjuni får ursäkta men det blir lite träningssnack nu. Fyfan vilken jävla träningsvärk jag har Fortfarande jätteöm i vaderna efter passet i FÖRRGÅR. Har gjort ett helt egen vadpass som faktiskt är rätt köttigt. Sen har jag träningsvärk i framsida lår, baksida lår och rumpa från gårdagens knäböj. Dessutom den överlägset värsta träningsvärk i magen jag någonsin haft efter att jag provade ett nytt magpass med. Kör negativa dragonflags, dvs fusk upp och "riktiga" ner. Trycket på magen och till viss del hela kroppen precis innan man når ner till bänken igen är verkligen helt brutalt! Kan inte komma på någon övning jag gjort som varit i närheten av så jobbig/plågsam. Det känns iaf som jag kan göra en negativ med helt korrekt utförande, men det är svårt att veta helt säkert om man inte ser hur det ser ut själv. Gjorde två set med två negativa i varje, där den andra repetitionen nog inte var riktigt hundra. Men hur i helvete jag ska kunna utföra en hel drakflagga vet jag inte, kommer för fan ingenstans från bottenläget när jag försöker Trodde det skulle vara svårare att utföra en negativ än det var men i gengäld trodde jag en hel skulle vara lättare när man väl klarade en negativ Sen avslutade jag med att prova en sån dära roller-grej som var populär på TV-shop för ett tag sen. Gjorde nio djupa reps, usch så jobbigt det var efter dragonflagövandet. Till sist blev det ett set crunches med rätt ordentlig lutning. Inte alls många set men jag har inte varit i närheten av så sliten (eller fått sådan träningsvärk) tidigare efter ens det värsta pass med situps med viktplatta och tunga maskincrunches.
  15. Fyfan va lame att GÅ till en lektion i MODERNA kommunikationsmedel
  16. Hehe. Är du i K-stad också nu eller? Vem mer? Hur länge stannar ni, etc etc...
  17. Är ju i princip samma sak med min mongosize ja. Tycker det känns så stort bara
  18. Dagens boktips: Ska för första gången i mitt liv rekommendera en deckare Kanske är lite efter men har läst Stieg Larssons Män Som Hatar Kvinnor nu. Hört så mycket gott om den men trodde inte den skulle vara SÅ bra. Finns så mycket som är på gränsen till nyskapande att man inte orkar nämna allt. Ett grymt hantverk helt enkelt, läs den (lång som fan bara så ni vet)! Dagens filmtips: Låt Den Rätte Komma In. Väldigt väldigt väldigt osvensk film måste jag säga! Förvånansvärt bra (och förvånansvärt skum tycker jag). Dagens serietips: Metalocalypse! Tecknad serie om ett dödsmetallband som är så stora att dem påverkar hela jordens ekonomi Vet faktiskt inte om man måste vara metallfan eller väldigt musikintresserad för att "förstå" humorn men jag tycker den är fullkomligt underbar! Säsong 3 är igång nu så jag antar att det iaf finns hyfsat många andra som håller med.
  19. Är riktigt trött och sliten idag efter ännu en natt med dålig sömn och sen ett riktigt jobbigt gympass på det. Var väl typ 30/70 att jag skulle lira men drog upp borden och fann till min förvåning enormt bra värde! Fick in någon timme men det var en timme för mycket egentligen. Var inte alls på G och spelade riktigt dåligt. Började med några småpotter på fel håll på allmänt störiga vis och jag började känna tilten komma redan där. Ska verkligen inte spela när jag är såhär trött, men jag försöker få in en vana att dra upp borden varje kväll jag är hemma så jag kan fortsätter med grinden såhär. Aja, två fiskar kastade sen på kort tid varsin stack i nyllet på mig så det blev runt 870 dollar upp vilket var väldigt skönt på en så kort session. Två plus i rad nu , bästa streaken på 2 veckor tror jag Hyfsat equity att få in det med Fi är fisk, men det behöver jag kanske inte tala om...kan inte komma på någon vettig raisestorlek när han pottar rakt ut men jag vill iaf inte syna på den floppen. Räcker kanske med 195 nåt men då får han i gengäld nästan odds med vissa drag. $2/$4 No Limit Holdem 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($544.27) Hero (CO) ($400) BTN ($404.50) SB ($569.34) BB ($452.40) Pre-Flop: ($6, 5 players) Hero is CO 10:heart: 10:diamond: UTG raises to $8, Hero raises to $32, 1 fold, SB calls $30, 1 fold, UTG folds Flop: 10:spade: 6:spade: 9:club: ($76, 2 players) SB bets $76, Hero raises to $234, SB calls $158 Turn: 3:diamond: ($544, 2 players) SB checks, Hero bets $134, SB calls $134 River: 5:club: ($812, 2 players) Final Pot: $812 SB shows 10:club: J:spade: Hero shows 10:heart: 10:diamond: Hero wins $809 (net +$409) SB lost $400 UTG lost $8
  20. PFFFFFFFFT, det gillade du va? Sjukt att man kan tappa festsuget så plötsligt enbart pga vad som spelas i högtalarna. Tur det var grymt sällskap Mm det var det som sagt Du borde fan kommit! Dragit med din Colleen bara Tack! Det var snällt sagt Hehe. Helt olikt honom att ta slut sådär. Men det kan man väl tolerera efter uppehåll på 1½ år! Men ingen bra match överlag imo. Lol. Såhär i efterhand kanske man kunde tolka det på båda hållen. Men nej, verkligen inte! Håller med på båda punkter! Tåg, buss, tåg och sen buss igen i 2½ timme är inte så jävla kul runt middagstid dagen efter! Cred för Företagsskämtet btw! Tyckte du överdrev lite men hon svalde ju allt med hull och hår så wp, bra read Snudd på djurplågeri imo. Förstod det som att Jimpa fick iväg den till bondgården den kom ifrån igen dagen efter Rakt fram åt höger menar du? Var ju 50/50, obv chansade jag åt fel håll först Men det blev rätt öde fort där så jag vände åt rätt håll sen, var lätthittat efter det. Tack Vet inte vad jag vill mest: Springa som dig, eller se hans min när korten vänds upp Std mot den ärkeidioten! Frisk än btw man? Absolut! Lite anonymt bara när man enbart spelar poker bakom en datorskärm Tack tack!
  21. In på MSN med dig ffs
  22. Metaddict

    .

    På tal om att sabba sin rygg ännu mer menar du?
  23. Metaddict

    .

    +1 MVH Åsnan som pajade sin rygg med marklyft
×
×
  • Skapa nytt...