Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Lol den var otippad. Och jag svarar på 8 minuter Fattar dock inte ens ändå eftersom jag aldrig spelar live och aldrig spelar turrar! Det enda jag fattar är hur det känns att förlora för det gör jag ofta
  2. Den verkar faktiskt rätt tung!
  3. Jag också!! (med fusket)
  4. Inte för att jinxa men en så stor turre på ett välkänt ställe känns enormt riskigt som situationen är nu med alla rån. Men GL HF!
  5. Exakt den kör man iaf på Life Force på Nintendo 8-bit! Sick Också sinnessjukt om man klarar det spelet utan att fuska
  6. Förstod nästan det sen när han stod där och tryckte. Ser helsjukt ut men var jävligt intressant. Plockar fram denna gamla goding. Får gåshud efter introt när han skakar loss handen och sen ba kööööööööööör
  7. Tycker även virtuositet på hög nivå kräver en bra låt bakom. Annars måste det var ännu sjukare solon. Jag ser ett trumset men ingen trummis? Solosnubben spelar bara med en hand lite halvt ibland ju.
  8. Bra boxningskommentator Faktiskt är det på riktigt, bara musiken som är pålagd. Enorm skadeglädje man kände igår förresten när Chelsea fick smisk NAJS.
  9. Starkt? Snarare patetiskt att han bryter ihop sådär från första början.
  10. Dels ledsen att jag tänker på sunkstället och dels ledsen att jag faktiskt på något konstigt vis åkte dit en andra gång Det är säkert opti om man vill tokfesta och svina dock!
  11. Lightweeeeeeeeight! Äntligen startar en ny träningsvecka Ska jävlar i det börja spela poker denna vecka med. Det är dags för show mannen!
  12. Spelade han pingpong?
  13. Börja med att ladda ner Pacquiao mot Clottey. Ja, det är faktiskt boxning
  14. Metaddict

    .

    Tyckte inte den var sååå hemsk. Kanske hellre checkar turn med.
  15. Din mamma.
  16. Angie sa (21:52): haha just out with JJ Angie sa (21:53): flop 89J other guy has KT turn Q river A Angie sa (21:55): get u so up set and mad when ppls playing stupid and they won Alltid dessa bad beat stories
  17. Du lever iaf som du lär
  18. Precis, tight kropp dock
  19. Ska dra ut en visdomstand snart och har fått tandläkarskräck efter några misslyckade försök att dra ut en gammal Fick två stesolid att knarka på innan jag ska dra ut den! Borde vara lugnt då. Mmm, behöver fan en rik sugardaddy.
  20. Den var faktiskt riktigt god ja! De har gjort om ordentligt sen jag var där senast med. Mycket fint. Oj så pass sick. Kan reka Ulf Nilsson på Springpostgränden 7. Kostar nån tusing för tandstenen hos nån sköterska plus att herr Nilsson själv kikar lite på plåtarna. Fast nu börjar det bli rätt mycket internt HBG-snack här
  21. Hehe mycket bra sida Faktiskt en gammal klasskamrat till mig.
  22. Tillochmed JAG spöade fan Ante på UFC efter typ tre matcher i hela mitt liv...
  23. Hmm...stalker????? Nja detta är ju käkkirurgen på lasarettet. Men jag förstår inte vilket jävla land det är man lever i riktigt. 41 månaders väntetid hade de sagt till min tandläkare. FYRTIOEN! Go Sverige, go välfärdssamhälle. Min vanliga tandläkare, han som ska dra ut den mer normala visdomstanden, är privattandläkare. Fick tid nästa måndag...
×
×
  • Skapa nytt...