Du tror väl inte på fullt allvar att jag menade att Henke skulle spela NU?!
Jag menade obv att Zlatan+Henke under Henkes sista år i landslaget var ett helt annat forwardspar än Zlatan+Guidetti skulle vara just nu! Vem vet hur bra Guidetti kommer bli men han är ljusår från att ha presterat vad Henke gjorde. Under perioden när även Ljungberg var som bäst hade vi ett mycket bra lag, långt mycket bättre än det vi har nu. Det laget kunde absolut gått till en mästerskapsfinal med lite flyt. Vi borde ha vunnit både mot Holland och Senegal IMO. Nuvarande svenska landslag måste tura något absurt för komma någonvart i EM. Men visst, kunde Grekland kan väl Sverige