Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Det var mer än jag visste, jag är själv inte hemma och kommer inte vara det förrän senare ikväll...def inte innan 21.
  2. Du tror väl inte på fullt allvar att jag menade att Henke skulle spela NU?! Jag menade obv att Zlatan+Henke under Henkes sista år i landslaget var ett helt annat forwardspar än Zlatan+Guidetti skulle vara just nu! Vem vet hur bra Guidetti kommer bli men han är ljusår från att ha presterat vad Henke gjorde. Under perioden när även Ljungberg var som bäst hade vi ett mycket bra lag, långt mycket bättre än det vi har nu. Det laget kunde absolut gått till en mästerskapsfinal med lite flyt. Vi borde ha vunnit både mot Holland och Senegal IMO. Nuvarande svenska landslag måste tura något absurt för komma någonvart i EM. Men visst, kunde Grekland kan väl Sverige
  3. Kul att du säger så, hade ingen aning om vem han var och har ingen jättekoll på hiphopen men uppenbarligen skiner kvalitet igenom ändå. Sen är det obv sjukt hur lik han är Promoe både till utseende och rap Min favoritlåt just nu:
  4. Är så jävla taggad för denna match som sagt Sick. http://bjpenn.com/mmanews/2012/02/23/official-ronda-rousey-blog-part-2-my-pampered-life-15386.html
  5. Bowers var ju på en totalt annan nivå än dem battlare jag sett tidigare. Den du postade var ju ren våldtäkt.
  6. I like it.
  7. Tror på Smooth Hendo mot Edgar men jag kan köpa Rampade och Lauzon, ffra Lauzon till det oddset. Tror dock Hunts kondition är aaaaalldeles för dålig för att Kongo inte ska avsluta honom om inte Hunt knockar Kongo först.
  8. Well said.
  9. Nä det förstod jag, men samma sak jag skrev gäller för fredagen. Viktor sover till exempel fortfarande och Adam är också och "jobbar" vafan det nu än är för något. Jag har redan PMat mitt nummer till dig så du har det också om det skulle vara något. Peace faggot MVH Jimmypistol89
  10. Som sagt, mycket fin bil Du vet att regskylten syns va?
  11. Skulle skriva något drygt på skoj men kom på att det inte var roligt alls. Bäst du säger en ungefärlig tid du tänkt komma i förväg så vi verkligen är vakna/hemma, sånt vet man aldrig med TM!
  12. Så istället för att göra det du vet är "jävligt sant" för att du inte orkar så vill du att någon ska säga åt dig exakt hur du ska göra, fast du vet att svaret du kommer få inte stämmer? Makes sense to me
  13. Kolla bara denna om ni tycker det är ok med gåshud i 20 minuter och 30 sekunder (första 30 är det gråten i halsen)...glory glory forever
  14. Pfft, min bitterhet kan vinna över även de upptagna
  15. Hur kan du veta det när dem inte träffat mig? 11 är inte min grej iaf, hoppas alla här tycker lika...
  16. Zlatan + Henke >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Zlatan + Guidetti
  17. Livet i ett nötskal... MVH Bitter
  18. Hur gamla är dina systrar? Snygga? Pics? ViktorH undrar hur gammal din dotter är...
  19. Lite förvånad över hur bra jag tycker The Voice är just nu. Amerikanska säsong två. Bryr mig verkligen om dem som är med och vill förvånansvärt nog inte alltid stänga av när det är snyfthistorier om mammor med cancer och läkare som sagt att man aldrig skulle kunna sjunga igen osv osv. Olikt mig, måste hålla på att bli sjuk eller nåt Sen är Cee-Lo sån jävla kung också
  20. Men filmen handlar inte om Bourne! Det är ju precis det som är hela grejen! MVH BitterMeta89
  21. Grattis Wernbloom
  22. Jag är obv inte dummare än att fatta att det handlar om pengar men att ha mage att ha "Bourne" med i titeln när Bourne inte ens är med tycker jag är skamligt och det kommer jag inte sluta tycka oavsett om filmen är svinbra. Vad kommer härnäst? En ny Batmanfilm utan Batman? Dock tror jag det är fullt möjligt att det är en helt ok actionrulle även om jag har för mig att Matt Damon sågade manuset rätt rejält.
  23. Mm som sagt, inte direkt godkända dips, det blir mest en bröst/axelövning med det utförandet. Ändå, hade varit nice att kunna göra så
  24. Ehm, kanske för att Matt Damon ÄR Bourne? Han ville inte göra en till. Då kommer skaparna på den helt geniala tanken att göra en Bournefilm till ändå på temat "Jason Bourne was only the tip of the iceberg". Suck...
×
×
  • Skapa nytt...