Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Ååhhhh nostalgi...
  2. Tacka vet jag 2 Unlimited. Så jävla tunga beats och drops dem hade!!!!
  3. Well, man måste ju samtidigt vara realist eller hur? Om United vinner PL med 9 poäng, tar sig till semi i FA-cupen och final i CL, och behåller samma lag till nästföljande säsong vore det väl rätt dumt om man inte hade förhoppningar och tilltro till att det ska gå bra även då? Självklart överdriver man en aning ibland för att verka riktigt United-dryg på forumet men det är bara standard IMO. Jag kan ju inte gärna sitta här och skriva "uuhh fan United kommer få stryk", det håller fan inte Jag brukar iaf inte sitta och skriva att United kommer slakta inför varje match eller att det alltid är otur när vi förlorar eller tappar poäng. Sen kan jag ju inte hjälpa att det i princip alltid är antingen det eller domartabbars fel
  4. Tror du överskattar min orealism faktiskt, det har varit många Unitedmatcher i år jag inte haft bra känsla inför. Men jag är helt säker på att formkurvan är på väg spikrakt uppåt för United just nu och då är det inget lag som inte är underdog på Old Trafford, förutom möjligtvis Barca.
  5. Vi bor nära Marconi, bäst i Helsingborg av dem jag ätit. Det är faktiskt sjukt nog italienare som har den
  6. Haha sick att du beställde det när du var där, jag kör alltid på deras kebabtallrik. Extra kött till den så får man en jääääävla massa kött. Dem är inte så kända för sina pizzor. Inget svar på frågan tyvärr, hatar panpizza!
  7. Om det är den där enorma festen med massa korridorer så finns en möjlighet men jag är dålig på att bedöma den just nu. Som det ser ut ska jag på en intressant fest i Malmö först där en barndomsvän även ska ha en konsert i vardagsrummet Möjligheten finns att jag sen drar till Lund men det är mycket som ska passa då, framförallt att jag inte har kul i Malmö. ViktorH kommer iaf garanterat reppa för TM och ha med sig två mycket söta yngre damer samt några randoms. Jag är jättesugen på båda grejerna verkligen man jag kan tyvärr inte lova nåt Fin avatar förresten, mycket standard att man direkt ser att det är Milbonas kvarg Jag har en liten sportsbettingrulle helt separat från pokern och eftersom planen är att inte deposita mer till den så håller jag mig rätt lugn på den fronten. Har ynkliga 50 dollz på United. "SVS, vi har alltid bäst odds" Plussat på UFC några galor i rad, tar för givet att detta är en positiv jinx isf. Bjuckar på den. Vad tror du själv? Erkänn, du har en magkänsla som säger slakt?
  8. Gjorde något jag aldrig gör nyss. Bettade på United 1.85 hemma mot Liverpool. Liverpool suger som alla vet och Uniteds form känns klart stigande. Dessutom har vi äntligen fått tillbaka lite spelare. Upphämtningen från 0-3 mot Chelsea och kvaliteten på vårt spel där gör att självförtroendet borde vara enormt. Och tillochmed De Gea gjorde en jättebra match senast
  9. Första gången jag känt minsta lilla intresse av att läsa något fantasyrelaterat någonsin. WP
  10. Om någon hittar Meshuggahs nya skiva Koloss läckt så skriv, jag håller på att dö av väntan Jag är så desperat att jag frågar på PF, då förstår ni själva...
  11. Men fitta också, det var Nick Diaz som hade rökt gräs :cry: Så jääävla onödigt alltså, alla vet att han röker (får det på recept...) och han har gjort det innan med men ändå slutat i tid för att pissa rent på dopingtesten. Han borde verkligen vara van nu och inte klanta sig. Hoppas "bara" han blir avstängd ett halvår, MMA-världen är inte sig lik utan honom
  12. Ty ty sir. Jag har bara haft bra erfarenheter av NETeller och som VIP där blir det inte så dyrt. Man får ha två konton också så jag har precis fixat ett i euro. Just nu är jag guldVIP dessutom. Har ett konto på MB i SEK med så nu har jag "alla" valutor täckta iaf. Anledningen till att jag frågade var att det nya netellerkontot blir låst direkt och måste öppnas upp med lite dokument och jag ville föra över deg till pokersidor i euro dirr. Men jag kan lika gärna vänta några dagar med det. Aaa det skulle såklart inte vara förvånande om han rökt gräs...dock är jag tveksam till hur stora fördelar man får av brajj Mina vänner som provat säger att man blir helt bäng i bollen osv Själv skulle jag aldrig röra sånt!!!
  13. Hur kan man inte älska någon som slåss såhär liksom? :lol: Episk örfil.
  14. Finns ju jätteenkla guider till detta på HMs egna sida, bara att googla. Seating preference ska vara samma i både klient och HM så funkar det.
  15. Oj vilket sample! Har någon notifierat Aftonbladet??
  16. Fightas hon själv? Isf JAAAAAA då är jag sugen, älskar fight chicks Kul att Diaz har så många fans här. Det trodde dem nog inte själva, framförallt inte Nick som verkar tro att alla hatar honom Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om Nate dock, höll på Cerrone i den matchen. Smart av Condit om han enbart ville vinna ja, men jag tror faktiskt det var enormt osmart annars på längre sikt för hans karriär. Läser man kommentarer på nätet är det enormt många som tappade all respekt för honom efter denna match. Visst kan det ha varit en engångsföreteelse men efter denna matchen betvivlar jag att han skulle gå ut mot GSP och vara aggressiv... Ett rykte har förresten startat om att Diaz åkt fast för "illegal use of that chronic shit". Igen... Jag hoppas och tror att det inte är sant. Prata inte om det, jag kunde köpt biljetter på förköp men avvaktade för att få till ett gäng. Fanns inte på kartan att dem skulle sälja slut så fort Gör fan ont bara att tänka på det
  17. Jag hade Diaz men det beror på att jag föredrar den som försöker "ge action" för att tala pokerspråk, så länge den som springer som Condit inte träffar jättemycket mer. Och det tycker jag absolut inte Condit gjorde förutom halvhjärtade bensparkar. Rond tre och fyra var lite mer träffar och aktivitet från Condits sida och dem kan han väl få. Rond fem hade Diaz Condits rygg med full kontroll och jag tyckte det gav honom den. Ska tillägga att jag bara sett matchen en gång och som sagt är fan av Diaz. Hursomhelst får Condit byta smeknamn från Natural Born Killer för det ska man fan inte kalla sig om man någonsin fightas sådär. Cesar Gracie skrev att dem inte var intresserade alls på Twitter. Sen lite senare skriver han plötsligt "reconsidering" Gissar att det kom en liten löneförhöjning på posten där... Jag vill se matchen igen om Condit är lite mer aktiv och Diaz slutar vara så endimensionell och alltid köra exakt samma stil. Även om Condit sprang kunde Diaz ha varit lite lite mer agressiv med fotarbetet och vara snabbare efter honom istället för att bara gå hela tiden. Jag kanske är dum men jag tror fortfarande det kan bli en bra match om vi får en retur. Blir den av så tror jag båda kommer vara mycket argare på varandra Det var förvånansvärt mycket respekt från Diaz sida denna gång, det gillar vi inte!
  18. Det var nog inte åsikten angående 6-maxbordens vara eller icke-vara utan det dumma argumentet han reagerade på.
  19. Brukar det vara meckigt att byta NETellerkonto man har kopplat till sina pokersidor? Går det övht att ändra?
  20. Diaz vs Condit på UFC i helgen var en enorm besvikelse. Både matchen i sig och resultatet för mig som Diazfan. Jag hade hypat upp den enormt och sagt att det inte fanns någon som helst chans att den matchen skulle kunna bli tråkig. Men då blir helt plötsligt Condits gameplan att springa ifrån Diaz så fort han kan och sparka honom på benet Condit fick en del kritik efteråt för hans springande och fans verkade vara 50/50 över vem som egentligen vann. Ingen verkade speciellt intresserad av en rematch. Men nu verkar det som att det faktiskt blir en Diaz vs Condit II. Tungt. Jag tror faktiskt Condit kommer vara lite arg för kritiken han fått och göra en helt annan typ av match. Ska bli kul. Vinnaren lär fortfarande möta GSP när han är frisk.
  21. Jag fattar inte heller. Men alla Liverpoolfans (förutom dev då kanske, cred till honom) är så löjligt enögda att dem försvarar honom säkert även nu och på fullt allvar tror att det inte var med vilje. Löjligt. Det är tydligen lätt att undvika rött efter man gjort något fult, man bara viftar förlåtande med armarna och klappar om den man sparkat ner För rättvisans skull så ska jag självmant ta upp Rooney. Jag är ett sånt enormt fanboy av honom att det nästan är löjligt men jag har aldrig någonsin försvarat hans psykbryt och nedsparkningar för det. Fram tills Englandmatchen senast hade han dock skärpt till sig och hållt sig lugn ett bra tag.
  22. ViktorH: Sitter och fiser allt vad han kan 3 gånger med benen i vädret medan man äter och kollar på tecknat hela dagarna. Inte konstigt han funkar så bra ihop med yngre damer...
  23. Mm jag tror jag föredrar Giggs på kanten med. Scholes är ju ännu värre. Är som två helt olika spelare när det är långsamt spel mot sämre lag jämfört med högt tempo mot topplagen. Jag håller utan tvekan honom som topp 10 i PL när han får styra spelet i lugn och ro. Men det får man ju inte alltid göra
×
×
  • Skapa nytt...