Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Kan väl erkänna att SS kontor överglänser Team Microvågs en aning... Här är det gamla snorpapper (inte mina), juiceförpackningar, ölburkar, iprenförpackningar, osv. Tavlor? Nej. Damm? Ja.
  2. "Det första Meta gör när han nu vaknar och kommer in på kontoret är att fråga "varför låg du inte med henne igår?" med ett hånleende.." Någon som INTE hade gjort likadant? Nä, precis
  3. Mm detta kommer han få höra länge, den gode ViktorH. Och förra helgen kan man säga att situationen var helt tvärtom :lol: Det kommer han också få höra länge men jag vill inte vara så taskig att outa det. Känner jag VH rätt så kan han mycket väl berätta om det också, bara för att.
  4. Ajax bajsar nog på sig, CLEVERLEY är tillbaka från start
  5. Hur går det på Bike Baron Scaniac? Du har halkat efter en aning............
  6. Naiv vet jag inte, men du kunde ju läst igenom tråden innan du frågade något som redan diskuterats (insert smajlie). Såå lång är den inte.
  7. Walid Atta gratis till HIF? Är det prisvärt eller? Kommer inte ihåg hur bra han var men det låter hyfsat IMO.
  8. Precis, så om du bänkat så mycket mer, han är ny, och du dessutom ska deffa under tiden så skulle det krävas en ordentligt ratio på viktökningen för att jag skulle vara minsta intresserad. Angående chinsen är det av förklarliga skäl mindre relevant med din viktnedgång
  9. Fin presbild herr Chaos Lite stalkervarning sådär...
  10. Sfittan du stängde ner ditt Facebook helt va? Jag antar att upandcoming kört ganska mycket mindre bänk än dig? Det är ju också en stor fördel isf.
  11. Haha stolt jag blev nu Tänk att få bli armbarad av Ronda, då hade man mått
  12. Min nya kvinnliga favoritfighter växer för varje dag som går. Vilken kvinna Snart möter hon Miesha Tate för Strikeforcebältet och den matchen kommer faktiskt vara main event. Största kvinnomatchen sen Carano vs Santos obv.
  13. Puss
  14. Helsingborgaren Mats Nilsson imponerade igen i helgen. Tommy Speer har varit med i TUF och har ett bra record. Att submitta en sån kille är klass. Sjukt att inte Mats fick chansen i UFC före vissa av svenskarna som fick det
  15. Welbeck “I don’t want to be a static centreforward who just sniffs out goals in the six-yard box,” he said. “I see the game moving on and I need to have movement, be a player who can stretch defences. I like to be mobile. I have played on the wing so I like to drift and make space for my teammates. I don’t want to just score goals, I want to create chances for my team and hopefully I am [doing that]. I can drop off, move wide, link up.” Det är därför det kommer bli en enorm utmaning för Chicharito att ta tillbaka sin ordinarie plats.
  16. Det värsta är att jag faktiskt inte vet om du är allvarlig eller ej
  17. Jag tycker inte man ska döma ut folk enbart för att dem spelar i USA om det var så du tänkte? Eller var det att han inte platsade i Celtic trots polaren som tränare?
  18. Och på tal om fotboll förresten, vafan håller Fredrik Ljungberg på med? Han hann knappt till Japan innan han sade upp kontraktet. Han börjar likna ett skämt nu.
  19. Glasgow Rangers nära konkurs och 10 poängs avdrag. Potentiellt en halv miljard i skulder. Det var väl bara en tidsfråga innan något sånt här skulle hända. Man får verkligen hoppas att det inte händer fler storklubbar men risken är väl rätt stor som världsfotbollen ser ut nu.
  20. Men för helvete, använd hjärnan och tänk lite själv. Och läs vad Affe2000 skriver istället för att göra egna godtyckliga tolkningar helt utan fakta. Fattar man inte vad PS har att tjäna på att säga att det är skattefritt är man inte speciellt begåvad. Speciellt när dem om typ 3 år bara kan skylla på SKV och säga att det visst borde ha varit skattefritt.
  21. Sett J Edgar? Den verkar skitbra, är den det?
  22. Inte förvånande att du följer den usla serien... Men Shameless är det bud på att kolla upp, H Macy är som sagts bra. (till AF: Belcher vs Palhares blir :shock: )
  23. BOOM! Headshot. (och NSH)
  24. Jag har provat proteinpannkakor ja och det var äckligt. Mmsports säljer ett vassleprotein som är specialbehandlat för att tåla matlagning. Jag har inte provat det men ska köpa det nästa beställning. Hur man än gör kommer det säkerligen krävas mjöl för att det ska bli gott, det är min teori. Men byta ut mjölet mot hälften av proteinet funkar förhoppningsvis.
  25. Precis det varken han eller LCHF-maffian (heltok ej inkluderad i den som sagts) kan ju. Man kommer inte längre än att det inte finns något att komma med från deras sida och att deras "kolhydrater -> insulin -> fetma" är fel. Det var en intressant teori, det kan jag absolut ge dem. Men vi vet att det inte stämmer. Jag tyckte för övrigt det var sjukt intressant att det verkligen gjorts en studie där man sprutat in insulin i näsan på folk och kollat vad som hänt
×
×
  • Skapa nytt...