Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Nä det förvånar mig inte att du inte blev.
  2. http://traningslara.se/pastaendet-att-insulin-gor-dig-fet-ar-en-stor-fet-logn/
  3. http://traningslara.se/pastaendet-att-insulin-gor-dig-fet-ar-en-stor-fet-logn/
  4. Det stora problemet kvarstår, det är kväll och natt man hittar något värde. Jag hade mått mycket bättre rent allmänt av att gå upp en bra bit innan 14-15 som jag gör nu, det tror jag är samma för nästan alla människor.
  5. Du pratar om gainer och länkar till vassle. Kanske läge att bestämma dig Gainers är alltid överprisade ändå IMO, mest dyra kolhydrater. Detta är jävligt prisvärt vassle om man köper 3 eller fler. http://www.mmsports.se/Body-Science-Whey-100-1kg.html Annars är http://www.gymvaruhuset.se också en bra sida.
  6. Riktigt gangstah http://store.soliscompany.com/eye-candy-jewelry-gold-pot-leaf-pendant-eyecandy-gpot-ball-.html
  7. Cliffnotea gärna när du är klar
  8. Jag har ändrat mig, Evra ser ju inte alls Suarez där när han firar så det är absolut inget konstigt med det. Det var inte alls meningen att psyka Suarez. Evras firande var också helt standard och normalt för vilken matchvinst som helst.
  9. Tror det är fold på 2,5/5.
  10. Usch vilken hemsk kväll/natt/morgon det blev :cry: Och inte mår jag jättebra just nu heller... :cry: :cry: Ok, det var inte alls meningen av Suarez att sparka Parker i magen, något sånt skulle han ju aldrig göra
  11. Nä fastnade här utan min jacka...kul liv.
  12. DraR hem snart så alla vet...
  13. Kom hiiiit!! Behöver fler pokerlirare...!!!!
  14. Blir Lund. Snart framme så ni vet. Jag och viktorh plus IRLs.
  15. Såja, ViktorH gör mig taggad genom att spela metall på hög volym. God öl till det. Börjar nästan vakna till liv Just ja, United slog Liverpool med
  16. Mm det är den som det snackas om, VH med posse ska dit. Jag vet själv inte vafan jag ska göra, sov uruselt inatt och lyckades inte ens powernappa nu men provar med en ipren och ett koffeinpiller som jag sköljer ner med en öl. Mår jag inte bättre av detta gör jag aldrig det. Level jag PMade dig så du vet. Om ifall att.
  17. Har herr Level spikat att han inte ska på festen i Lund då?
  18. För mig var det inte handsen som var grejen utan hur han totalt utan skam tog på sig hjälterollen efteråt och agerade som han hade räddat världen. Jag hade också tagit bollen med händerna där om jag hade haft chansen att ta en bronsmedalj i VM till mitt lag men nog fan hade man antingen bett om ursäkt efteråt eller åtminstone försökt att spela ner det. Men inte Suarez inte. Jag älskar Evra, punkt slut. Har han varit bra i år? Nej Men han är en sån ledare och visar sånt Unitedhjärta att man bara måste älska honom. Hahaha Rafael På tal om hjärta liksom, fyfan vilken inställning och vilja den pojken har. Helt overkligt hur han ägde Carroll i luften Grejen med Carroll i Newcastle tror jag var mycket att dem spelade för honom hela tiden och verkligen byggde upp sitt spel på honom. Han fick hela tiden dem bollarna han ville ha och antagligen hade han mycket bättre självförtroende där. I Liverpool är det Suarez som är stjärnan och han som ska ha bollen. Det bär emot att säga det men jag var lite besviken på Liverpool, efter en bra start taktiskt sett tyckte jag dem vek ner sig rätt ordentligt och sen ännu mer efter Uniteds mål. Kändes som dem gav upp och saknade hjärta faktiskt, enda anledningen till att det blev lite spänning på slutet är att dem fick ett slumpmål. Jag står fast vid det jag skrivit tidigare, man saknar faktiskt ändå tiden när det var Arsenal och Liverpool som var huvudkonkurrenterna istället för ett äckliga köpelag som City och Chelsea. Oavsett hur mycket man hatade Arsenal och deras dryga spelare då och Liverpools beteende nu med Suarezhärvan så hade man respekt för dem och att det var "klassiska" lag. City känner man enbart avsky mot, ingen som helst respekt.
  19. Jag såg inte det där först, vaknade precis i tid till matchstart. Att Evra sträcker fram handen till den där vidriga ursäkten till människa gör mig så jävla stolt över att vara Unitedfan. Att Suarez sen vägrar skaka hand där är bara så enormt pinsamt och patetiskt att det slår nästan alla rekord. Går fan knappt att sätta ord på det, med ett enda sketet litet handslag hade han kunnat sätta punkt för hela denna sorgliga historia och gå vidare men han väljer att göra sådär. Oförlåtligt. Hur länge till orkar Liverpools supportrar försvara och stötta det jävla äcklet nu? Jag hade mått illa av att ha honom i mitt lag. Hade jag inte sett det hade jag tyckt Evra överdrev när han sprang framför Suarez och firade men efter den där sekvensen innan matchen tycker jag Suarez ska vara stört glad att han inte fick några raka dubbar i knähöjd från Scholes eller någon annan. Det där kallar jag att komma billigt undan. Glory Glory Man United
  20. Hahah Evra for PRESIDENT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Fuck you Suarez, äckliga jävla luder.
  21. He Goes By The Name Of Wayne Rooneyyyyyyyyyyyyyyyy
  22. Usch fy vad jag inte gillar vad jag ser. Noll tempo och dåligt fokus från United. Och varför släpper vi vänsterkanten helt jävla fri varje gång Pool får bollen?? Fergie hypade förresten Cleverley något enormt igår Welbeck har börjat grymt bra med, så hopp finns det verkligen.
  23. DÅ Kör Vi!!
  24. Om han är för gammal undrar jag verkligen vad jag är
  25. Jävligt sjukt egentligen hur man kan ha gått från att tycka dessa var världens coolaste snubbar och önskade sig deras skivor i julklapp till att lyssna på brutal dödsmetall.
×
×
  • Skapa nytt...