Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Oj, det visste jag inte. Jämnar väl ut sig lite då Scholes, Giggs och Carrick är borta från CL imorrn pga nån form av virus med. Lol.........
  2. Stort lol på vilken bisarr jävla skillnad det blev på min dator när jag bytte ut min ena webläsare mot Chrome. Hur kan Explorer ens ta så mycket datorkraft?
  3. Wootton stängde dock igen mittförsvaret rätt bra senast mot Newcastle, han kanske får chansen igen om en vecka hos Magpies Men det bådar inte gott med Vidic borta
  4. Kul att United har såna jävla sjuka skadeproblem IGEN att fucking Mikael Silvestre tränar med oss nu :shock: :shock: :shock: :cry:
  5. Metaddict

    JohnH

    Tillochmed jag börjar klättra på vägarna rätt ordentligt mot slutet av den resan...
  6. För att ketonerna gör kroppen till en fettmotor som bränner upp mer och mer fett ju mer fett man äter.
  7. Ska sluta. Omedelbart. Lovar.
  8. Wp, GL.
  9. Nej då, inte speciellt gnälligt. Absolut en giltig poäng.
  10. Lär obv bara vara jag här som svarar på detta. Det kan mycket väl ha varit Kai Greenes bästa produkt någonsin. Jag trodde han skulle få mycket svårt att match Phil men jag tycker nog faktiskt att han ser lite större ut när dem posar bredvid varandra. När dem stod ensamma under prejudging kändes det som Phil skulle vara en hyfsat klar vinnare men jag är inte alls säker på vad jag tycker nu. Men jag är rätt säker ändå på att domarna kommer ha Phil som etta hittills. Mycket som kan hända mellan igår och fortsättningen idag, vi är bara halvvägs. Spännande! Kul att Rhoden sannolikt slog sig in i topp fem men jag hatar att dem fortsätter hålla Branch före Wolf, verkligen ingen vacker fysik på Branch. Var väl ändå ok innan, men med ena benet nu dessutom dubbelt så stort som det andra är det rätt sjukt att han är topp tio ens.
  11. Haha najs!
  12. GL bro!!
  13. FYP
  14. Wöööööööööö let's go!
  15. Skönast av allt är såklart att Fletcher spelat från start, är kapten och ser frisk och pigg ut! Läskigt när folk blir allvarligt sjuka sådär och deras karriärer är i farozonen.
  16. Ryan Tunnicliffe kom nyss in för United. Skön historia att hans farsa när Ryan var 9 år gjorde ett vad för 100 pund att sonen skulle spela i Uniteds förstalag en dag. Nu cashar han in 10k pundz För övrigt känns Büttner just nu ett av dem bättre köpen på länge. Bara två matcher förvisso men han har varit sensationellt bra hittills. Även skönt att Cleverley fick göra sitt första mål i United
  17. Skön trailer för kommande säsongen av IASIP!
  18. +1, skiter i datorsnacket
  19. Du har absolut poänger, hängde väl mest upp mig på att du nämnde enbart Kx när det finns så många andra händer man måste tänka över balans med Jag är inte alls säker. Och det finns såklart även händer vi måste betta på turn så uppenbarligen behöver vi lite bluffar. Detta är ju en bra hand mtp noll SD-värde.
  20. IMO är det visst väldigt obalanserat när där inte är någon övning alls för musklerna jag nyss nämnde. Men som jag också skrev tänkte jag mer estetiskt nu, inte alla som bryr sig om det. Så innan någon börjar gnälla på mig som vanligt så får jag väl påpeka att jag inte menar det som att klanka ner på programmet. Det var bara något att tänka på. Nu ska jag till gymmet bara för det...
  21. Hatar allt annat än syn flop med KK. I tvåan har vi har fler händer att balansera på turn än Kx IMO. Dvs som vi mår bättre av att checka bakom med. Tror vi kan ta gratiskortet och ändå bluffa missade rivers profitabelt. Enda nackdelen är väl att där är en liten del av motståndarens range som det krävs två tunnor för att bluffa bort.
  22. Fast nu tänkte jag på latissimus dorsi och posterior deltoid iofs..
  23. Evan Dunham vs TJ Grant på senaste UFC :shock:
×
×
  • Skapa nytt...