Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Läste att det fanns ute 1.7 på vår fantastiska Mauler och jag skulle tycka det kändes rimligt. Shogun såg inte alls vass ut mot Vera IMO och nu har jag sett ett antal intervjuer med Vera där han är helt lyrisk över hur bra Alex är och han sade dessutom att den enda han sparras mot med huvudskydd är Alex. Jag tror Alex är på tok för snabb för Shogun, har bättre boxning och har mycket bättre cardio. Det jag är osäker på är hans haka, jag har mina tvivel där, och att han inte sett så bra ut på att checka leg kicks. Kommer Shogun ut med en mer avvaktande stil och kör mycket leg kicks så kan det bli jobbigt eftersom Alex känns mer som en kontringsboxare överlag. Och nej, här har vi inte erfarenhet av kettlebells Mjo kanske det, men även om Rooney håller sig lite längre ner saknar vi en så kallad "enforcer" och det är det jag är orolig för. Jag tycker Evra har tappat en massa med så även en vänsterback hade nog också behövts mer än en ny striker. Men men, detta skulle väl klassas som pluswhine Haha men snälla! Ferguson desperat?! Vet du när United lade stora pengar på en "gammal" färdigutvecklad stjärna senast? Nu köper vi EN och då är SAF desperat? Och ja, det är extremt uppenbart att SAF börjar se slutet på sin resa! Inte bara för att han själv har hintat om det. Om du kollar köpen som gjorts de senaste 2-3 åren så är ju alla utom RVP unga spelare till mindre summor (relativt sett) som har framtiden för sig och alla har stor potential att utvecklas. Han har även tagit hem Cleverley och Welbeck från sina lån och visat att han vill satsa på dem. Jag tycker det känns givet att SAF håller på att försöka bygga ett nytt storlag som om 2-3 år är färdigutvecklat och han då kan lämna över till en ny coach. Jag är lite kluven till summan för RVP jag med. Han lär dessutom få en lön i paritet med Rooneys. Men om det var det som krävdes för att inte City skulle kunna ta honom så är jag nöjd. Jag fick som sagt intrycket av att van Persie själv ville till just United och isf tycker jag inte det är mycket att diskutera för Arsenals del när han dessutom sagt att han inte kommer förlänga. Det är en fin summa att få in nu istället för att bli tvungna att släppa honom gratis. HAHA humor där! Hålla på City för att United köpt EN stjärna från Arsenal Finns en anledning till att Arsenal kallats Citys farmarlag Men gå över till Chelsea kanske kan vara nåt. Visst, Ashley Cole spelar ju där men vadå då
  2. Berätta mer om tatueringen obv!
  3. Sån brutal jävla trupp vi har fått ihop nu! Jag har sagt att jag tror stenhårt på Kagawa men jag fattar inte hur fan alla magiker ska få plats nu Djävulsk konkurrens om platserna minst sagt. Vi är sjukt sårbara i Carricks position där han just nu är den enda bra defensiva mittfältaren vi har. Jag vågar inte riktigt hoppas på att Fletcher kan hitta tillbaka till sin gamla form men isf hade jag känt mig mycket lugnare direkt. Jättekul att han gjorde comeback i träningsmatchen igår hursomhelst! Jag känner inte enbart upphetsning över köpet av RVP. Dels för att jag känner att det finns andra spelartyper vi är i större behov av men jag tror även det är för att jag är lite rädd att det ska hindra Welbeck och Chicharitos utveckling. Som jag skrivit innan, halva nöjet med att följa just United är att få se fina manc lads som Welbeck utvecklas framför ens ögon. Men visst, det kommer vara löjligt många matcher vissa perioder och då lär vi ju behöva en sån här trupp. Om vi så bara har hälften så mycket skador som förra året behövs det av den anledningen med. Det verkar som RVP själv verkligen ville till just United och det är nog nästan det bästa med hela affären. Det är såna spelare man vill ha såklart. Som någon skrev på ROM, nu har vi lagt ungefär samma summa på förra "Årets Spelare" i både Bundesliga och Premier League som Liverpool lade på enbart Andy Carroll hahaha :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
  4. Mmm absolut men det är ju ett måste för tävlingens skull
  5. Grav underdrift att säga att jag är exalterad... http://mmanytt.se/ufc/alexander-gustafsson-moter-mauricio-shogun-rua-pa-ufc-on-fox-5/
  6. + om Marconi. Sjuka pizzor.
  7. Skräll att denna snubbe håller på Chelsea
  8. Varför är dem till för just lösa personer?
  9. Bra val där att skippa ölen WP! TM+SS-träff snart imo, kommer bli awesome :mrgreen:
  10. Heeeeeeeeeeeelvete vilken brud i senaste IFBB Bikini :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Justitiemord att hon inte ens vann
  11. [ ] Orka engagera mig nog för att sätta ett nytt mål
  12. Meta är från metal så du får nog snarare byta till typ rapaddict isf
  13. Blev inte så mkt action här
  14. Wow!!! Så jävla cool
  15. Du borde helt klart flytta in på Harmyntan med den inställningen.
  16. Throws a million dollars at him...
  17. Tankar om galan ikväll? Ska bli skoj! Fast jag lär se den imorrn dock. Kul för Nate Diaz att han får möta vinnaren med iaf, blir en tung match vem som än vinner mellan Bendo och Edgar. Men jag tror och hoppas att Bendo tar hem även denna, jag stör mig rätt mycket på att Edgar whinar om domslutet i deras första match, det var inte ens speciellt nära IMHO.
  18. Vi ses i Europa League eller Champions League! Eller nej vänta, bara HIF där ju *fniss*
  19. Ah tog för givet att du hade sett. Sorry
  20. UFC on Fox var helt jävla episk! Go go go go go go go go go go Shogun vs Alex plzzzzzzzzzzz!!! Alex hade mördat honom
  21. "It has been genetically engineered so its body produces very low levels of a growth hormone called IGF-1, high levels of which seem to lead to accelerated ageing and age-related diseases, while low levels are protective." Lite skrämmande att muskelbyggare börjat köra med IGF-1. Fast det är klart, det finns ju en del annat dem kör som inte är såvärst hälsosamt heller
  22. NL100? Och potten blev 1102? Jag är inte så bra på matte men jag får inte det till 700bb var.
  23. Haha nej då, tänkte mest jag var tvungen att klargöra
  24. Hade jag berättat om rankingen hade jag säkert fan fått ligga med allihopa med Tyvärr måste jag rätta dig. Det var inte direkt gnuggande, det var bara en av tjejerna som kände ordentligt, dem andra två var mer av ett snabbt nuddande
×
×
  • Skapa nytt...