Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Har ingen raiserange här. Men det var intressant, får fundera på det.
  2. Standard va? Fi är LAGig över litet sample. $1/$2 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: metaddict (UTG) ($284.90) 142bb UTG+1 ($268.55) 134bb CO ($94) 47bb BTN ($274.10) 137bb SB ($424.10) 212bb BB ($385.50) 193bb Pre-Flop: ($3, 6 players) metaddict is UTG Q:heart: Q:spade: metaddict raises to $6, 4 folds, BB raises to $20, metaddict calls $14 Flop: 2:diamond: 7:heart: 7:diamond: ($41, 2 players) BB bets $25, metaddict calls $25 Turn: 10:spade: ($91, 2 players) BB bets $52, metaddict calls $52 River: 3:spade: ($195, 2 players) BB bets $288.50, metaddict calls $187.90
  3. Skrämmande likt min dag faktiskt fast tjejer istället för pokerspelare och online istället för live Nu ska jag kolla Dexter i sängen!
  4. Så jävla fucking bra säsongen har börjat!! 4-5 säsonger av denna kvalitet och det kan vara en topp tre-serie totalt (typ efter The Wire och Sopranos)
  5. Få saker som får en att må bättre än att se Overeem slå och sparka på kvinnor och barn
  6. EhehehHEHEHe sommarens dekadens + 0 grind + större delen av rullen innestående på Everleaf sedan över en månad + brutal doomswitch på både Prima och SVS nu när jag äntligen hittade grindmotivation = extremt plötsligt snudd på gul. Kan sägas att mina uttag från Everleaf har dröjt lika länge tidigare så det behöver ju inte betyda att jag är fucked. Men det är inte roligare för det.
  7. Menade mer att det stavas "älskog". Nu kan det misstolkas som att det rörde en älg...
  8. Enda stavfelet jag skulle bry mig om att rätta är "älgskog", lite väl suspekt :mrgreen:
  9. Skön session igår.
  10. Metaddict

    flugan

    Tror vi kan vika river med gott samvete överlag. Fold > CRAI > Call känns det som spontant.
  11. Trodde inte någon skulle svara här så jag postade det där med
  12. Jag har ingen aning alltså, därför jag frågar Kan man verkligen inte göra något för att göra det svårare att hacka iaf?
  13. Ah såklart, tänkte inte så långt när oddset bara var 1.38.
  14. Hur kan inte våra myndigheter se till att hålla sina hemsidor säkra när dem tillochmed fått en förvarning om exakt när attacken kommer ske? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15560447.ab
  15. Hur kan inte våra myndigheter se till att hålla sina hemsidor säkra när dem tillochmed fått en förvarning om exakt när attacken kommer ske? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15560447.ab
  16. Lite småtaskig timing IMO mtp att de flesta verkar överens om att Romney vann den stora debatten nu
  17. Plus
  18. Finns bara EN rappare som har rätten att RIPa 2pac...
  19. Göra av med pengar på gottegudinnor kanske kan vara en GTO-lösning?
  20. Han har några sköna textrader fo shizzle
  21. I hiphopväg är Vinnie Paz min nya favoriiit.
  22. Detta målet alltså...runkelirunkrunk!!!
  23. Ojsan! Välkommen till Helsingborg då, Wahlen.
  24. Skräll.
×
×
  • Skapa nytt...