Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hur fan har skakOlle kvar jobbet?
  2. Tror man går från runksyn till gråtpush där.
  3. Super på vilket sätt? Var ju bara massa skitsnack i texten. Eftersom han jämför det med sportdrycker och benämner det som sports nutrition bör man gissa att super står för supersnabb? Undrar hur mkt snabbare än Vitargo det isf kan vara. Och jag betvivlar att det har bättre effekt än att injicera insulin
  4. Det hade den helt klart gjort! Bara frågan om jag orkar se om den, så bra var den inte Den passar bra in på Harmyntan med haha.
  5. Såg om Color of Money för någon månad sen eller två. Sån jävla klassiker Speciellt när man varit biljardspelare!
  6. När tror du den blir klar?
  7. Jag är den sista som skulle ta åt mig "äran" för brudfixande till Harmyntan, så någon sådan hint behövs verkligen inte Men Rhodos ja, borde fattat, Skånska Spel har säkert ett eget harem av fina damer precis som Harmyntan
  8. Level, känner du ens några 94or som inte är från Harmyntan?
  9. Blev Scream med full fokus sen halva Sherlock Holmes 2 med dålig koncentration. Kollade in Hot Rod, hade nog kunnat funka! Gillar dock inte Andy Samberg men det hade man väl kunnat komma över.
  10. Blev visst 3 ett tag HEHEheHEHehHEHE Gäller att passa på när Wilton och Räven är bortresta!
  11. Ok, glömde säga att alla typer av skämt överlag undanbedes. My bad
  12. Ska ha filmkväll med två brudar idag. Tips på filmer? "Roliga" porrfilmsskämt undanbedes Inget romantiskt skit eller så, men några sköna komedier eller spännande thrillers kanske typ?
  13. Bara du fortsätter skriva så
  14. Petat på en någon gång och tyckte det kändes hemskt. Jag började få ganska ont i underarmen ett tag och det försvann direkt när jag bytte till Evoluent. Verkligen direkt. Ja, man rör fortfarande handleden och armen men den vanligaste orsaken till problemen lär vara att radius och ulnar (de två benen i underarmen) börjar vrida sig. Det uppstår av det onaturliga läget man måste vrida handleden i när man sitter med en vanlig mus. Med en vertikal mus hamnar underarmsbenen i neutralt läge istället. Självklart är det omöjligt att säga att det kommer funka för alla, det beror helt på anledningen till problemen.
  15. Enda nackdelen är väl att exakt alla som ser den för första gången gör sig rolig på ens bekostnad
  16. Evoluent Vertical! Tar ungefär en kvart att vänja sig men sedan känns det precis som vanligt. Inga som helst problem med precisionen för min del.
  17. Lidl finns ju överallt nuförtiden
  18. In på Lidl med dig omedelbums då och köp två kilo fin halalslaktad kycklingfilé för 99 SEK. Som hittat!
  19. Njut du av en grillad kyckling i lugn och ro om du känner för det, man måste ju leva lite också!
  20. In before LCHF-bullshit..... Ordentlig skillnad på filé och hel grillad. Främst massa fett och alltså mycket högre kalorital. Du får se din kost ur ett helhetsperspektiv och passa in det där. Vi behöver ju faktiskt fett också.
  21. Såna här trådar brukar alltid vara totalt ointressanta men just SVS följer jag för underhållningen i hur dem ALLTID lyckas komma på nya sätt att fucka sina kunder.
  22. Gåshud av avslutningen av Homeland S02E03. Så jävla starkt
  23. Vissa dagar önskade man att man inte klev upp ur sängen
  24. Underbar läsning
  25. Jag fyrbetar då inte damer här som UTG mot BB och 150 big blinds. Tror regsen var bland dem tuffaste innan iaf, när dem fortfarande hade sina superdeals. Nu har jag spelat för lite sedan dess för att kunna avgöra men jag har svag känsla av det blivit lite softare. Dem anonyma borden kan vara lite meckiga att hålla reda på fiskarna på men jag tror helt klart där är bra värde.
×
×
  • Skapa nytt...