Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Första handen måste vi väl kunna få in degen på flop? Tankar om andra? För någon som inte spelar Omaha känns det sjukt att inte höja tillbaka floppen där med. Måste vi ha ett set eller färgdrag också för att kunna få in på flop med gott samvete?
  2. Cage har gjort några riktiga kalkoner på slutet men jag gillade honom innan dess. Lord of War tycker jag är grymt bra!
  3. Gissar att AF har ungefär en miljondel av Papa Docs swagger...
  4. Gaaaaaaaaaaaaaaanska skön Unitedvinst idag Mindre skönt att HIF blev våldtagna av domarna mot AIK och att dem lyckades ta tillvara på gåvan och avgöra på tilläggstid. Men man kan väl inte få allt här i livet. Första söndagen på väldigt länge idag som jag var i bra nog skick för att gymma så det blev lats och lite vader. Ska komma igång med det igen nu och även pokern, bli rik igen (semi iaf) hade varit trevligt och välbehövligt.
  5. Sen är ju midjemått klart mer intressant än vikten om man styrketränar. Spegeln ljuger heller aldrig
  6. Min aptit är typ 10 gånger större när jag tränar ordentligt än när jag inte gör det. Mycket av nyckeln är planering tycker jag, dvs alltid ha bra råvaror i kylen och gärna laga ordentligt med mat så man har några måltider klara redan. Det är så fort något av det brister som det är lätt att snegla på onyttigare mat eller beställa något för att man inte orkar.
  7. Bra beslut, GL GL
  8. Håller helt med heltok Boss är frikking quality!
  9. Den är ju genialisk emellanåt så det tycker jag inte är så konstigt. Det är nog mer att jag tycker kvaliteten gått ner så enormt sedan West Wing som gjort att jag whinat såpass mycket. Har du inte kollat West Wing redan så är det ett megasuperduper-måste iaf.
  10. https://www.anonine.com/en Löjligt enkelt, jag tycker helt klart det är värt det utomlands.
  11. Metaddict

    .

    Inte detta ansikte...
  12. "Den något tråkiga kontentan är alltså att man inte vet varken om risken för prostatacancer ökar med hög konsumtion av mjölkprodukter och inte heller vad som i så fall är den ensamt avgörande – eller, bland flera, mest avgörande – faktorn i mjölkprodukterna. Så undvik att extremkonsumera men uteslut inte för den delen helt och hållet om du nu gillar mjölkprodukter. Det är väl det slutliga rådet man kan ge."
  13. Mm jag tror inte riktigt tanken var att det skulle vara lättsam underhållning.
  14. Ogillat honom sen första början. Men nu är det rent hat. Dana White var inte nådigt förbannad igår Lyssnade på hela deras conference call angående detta bara för att. Vilka kängor han delade ut, var lätt värt det att höra hela "Greg Jackson should NEVER get interviewed again. Except for by a psychiatrist!" :lol: :lol:
  15. Haha mm, vore ju en skam att kalla honom begåvad
  16. Magisk tatuering. Hitler. Fy fan va fittigt!
  17. När det är bra Sorkinstunder så är det nog det mest geniala som visats på TV. Problemet är om dem stunderna är få och det dessutom är snudd på plågsamt att se därimellan.
  18. Kan väl vara att det är tjatigt när man sett hela West Wing ja. Men det känns verkligen inte som Newsroom är i närheten av samma kvalitet.
  19. Hehe ahh nej men att jag har sett Roger Waters! En gång, inte två
  20. Då känns du som rätt person att fråga angående Newsroom. Jag har sett fem avsnitt nu. Första tyckte jag var riktigt bra men jag har suttit och svurit och tiltat nu i 2 avsnitt, jag tycker det är uruselt. Vafan har hänt? Avsnitt fyra till exempel, den där jävla bigfootgrejen det ältades om konstant. Skulle det vara roligt? Eller avsnitt fem, alla hjärtans dag-tjatandet. Booooooooooring. Är det bara jag som tycker han verkar ha tappat all talang?
  21. Sett Muse två gånger Hoppas inte jag sagt det redan. Första gången var magiskt bra!
  22. Tror nog du förstod den rätt
  23. Mm jag var där. Fantastisk insats av HIF, massa stentuffa dueller och underbar stämning på arenan. Att gå därifrån med 0-2 kändes som en våldtäkt Var nog en del målsumpare som inte sov mycket inatt, fyfaaaan vilka chanser vi brände
×
×
  • Skapa nytt...