Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Hur i helvete kan dem ödsla tid på såna här idiotiska diskussioner i ett idrottsprogram?!
  2. För övrigt känner jag att jag hade behövt ett skriva ett sånt där enormt långt och öppenhjärtigt inlägg för att hjälpa till att bearbeta allt som händer men sånt funkar inte riktigt på det här forumet längre. Hade mates eller tomtarna funnits kvar så kanske Hade även varit bra om det fanns kvar så padrinos kunde fortsatt med sina episka party stories.
  3. Bjuder på min favoritlåt just nu. Soilwork har enligt mig inte gjort en bra skiva på rätt många år nu men jävlar i det vad bra första släppet från deras kommande platta är. Är skivan i närheten av lika bra så kommer det vara en av årets skivor. (obs, det är metall)
  4. Överlägset sämsta julafton nånsin till ända. Helt sjukt hur man sprungit IRL på sistone. Inte det att man rushat pokermässigt heller. Aja, Juldagen imorrn, hoppas det vankas en episk fylla nånstans. Min parhäst ViktorH är tyvärr bortrest vilket gör chansen mycket mindre. Körde en tredagars tors-lör nu. Man har blivit halvt alkoholiserad på gamla dagar.
  5. Sjukt djupt!
  6. Trevlig läsning att vakna upp till! Nu önskar jag ju verkligen att du hade fått uppleva den legendariska "Harmyntanfesten" i somras med gissningsvis 30 GGs (GotteGudinnor för en som inte hängt med) i vår lägenhet. Kanske max 5 som inte höll måttet förresten. Ett av kraven för att kallas GG är att se bra ut. Det var inte jag som myntade uttrycket GG men det uppskattas ändå att du hjälpt till att sprida det. Jag kom dock på GGPP vilket står för GotteGudinna Per Penis som också används flitigt här. Säger man t.ex. GGPP 2 så är det helt enkelt en ratio på två tjejer per kille på festen. GTO är runt 1.5-2 IMO. Jag är tyvärr inte stark som en oxe utan riktigt klen så det var en hemskt dålig read. Men jag uppskattar förtroendet och dem fina orden!
  7. Haha fyfan i helvete så pinsamt
  8. Så kan det mycket väl vara, tror du har rätt. Tyvärr tror jag ändå inte titelmatch hade varit aktuellt mtp tidsskillnaden.
  9. Nä, stör inte i tråden och sug penis tack.
  10. För att jag håller på United och det var 20 ggr pengarna.
  11. Jag gör självklart aldrig något pinsamt. Men min farsa hade ställt in smöret i mikron på fyllan en gång. Det var skoj.
  12. Den hade sålt slut så jääävla fort. Hade det inte varit för vår fittiga tidsskillnad hade den LÄTT gått i Sverige. Nu är det rätt osannolikt även om Dana White har svarat "it wouldn't suck" på frågan om det skulle kunna bli en titelmatch i Sverige Haha jag var rätt säker när det stod 2-0 och vi hade full kontroll. Sen vid 2-2 var jag ungefär lika säker på att det skulle bli förlust Det sjukaste var att jag streamade matchen på Viaplay som jag inte visste låg efter. Vid 2-0 skulle jag in och beta på City till 20ggr pengarna. Betet går inte igenom och sidan fastnar. Sen kommer det upp att det står 2-1. I någon hundradel fattar jag inte vad som pågår. Sen kollar jag Viaplay och ser att City anfaller. Fattar direkt vad som kommer hända. TILT!!! :shock:
  13. Attans, inte här man trodde man skulle spoilas
  14. UNITED Vi är så magiska. Helt underbart! Han är ju först i kön nu officiellt. Men Jones-Sonnen är i april så det är för mycket som kan hända för att man ska vara säker. Finns hur många fall som helst där någon varit först i kö och sen inte fått chansen ändå. Jag är övertygad om att han kommer vänta om han får. Oavsett måste han upp i nivå ett steg till. Visst vann han klart mot Shogun men detta räcker inte mot Jones (som jag tar för givet klarar av Sonnen).
  15. Underbart Alexander Gustafsson!!!!!!!!! 8-) 8-)
  16. Blev ufc.tv istället, ångrar det inte. Sjukt bra bildkvalitet!! HEJA ALEX! Heja BJ Penn med, kan verkligen inte tåla Rory!
  17. Jodå det kommer det alltid finnas. Men det får du leta upp själv, jag vägrar riskera att streamen går ner mitt i Alex match eller att inte hitta den i rimlig kvalitet Även om det bär emot, 159 är ett djävulskt överpris.
  18. Jag köper nog hellre den på http://www.csports.se istället. Börjar som sagt klockan 02 med två bra matcher innan Alex och sen en match om titeln i lättvikten. Enorm spoilrisk i Alex match så jag vågar absolut inte vänta tills imorrn. Men galan lär finnas överallt att tanka så det är inga problem på det viset. Klockan 04 går även Manny Pac Man Pacquiao match igen i boxning. Mot Marquez. Kan bli en riktigt riktigt bra match!
  19. Vågar inte piratstreama en sån här gala men 159 spänn för att köpa den är fan brutalt!
  20. Nopes! Även om man skulle kunna tro det eftersom jag är så sjukt snygg på min profilbild!
  21. Alla såna här snabbdieter där man ska gå ner mycket vikt på en kort tid i början "scammar" på samma sätt om det dras ner på kraftigt/kapas kolhydrater. Man tömmer glykogenlagrena rätt snabbt och går ner en massa i vikt pga det. Spegel, midjemått osv är GTO.
  22. d (hej Shahin!)
  23. Tror faktiskt du hade tjänat på att posta mycket färre händer. Blir alldeles för mycket med 7 händer PLO i mina ögon
  24. Min kompis hälsar att det är för att kunna se på sitt Xbox Att det varken kan läsa mkv eller MP4 är rätt sjukt...
×
×
  • Skapa nytt...