Överlägset sämsta julafton nånsin till ända. Helt sjukt hur man sprungit IRL på sistone. Inte det att man rushat pokermässigt heller.
Aja, Juldagen imorrn, hoppas det vankas en episk fylla nånstans. Min parhäst ViktorH är tyvärr bortrest vilket gör chansen mycket mindre. Körde en tredagars tors-lör nu. Man har blivit halvt alkoholiserad på gamla dagar.