Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. ÄNTLIGEN en bra jävla pokerdag. Riktigt längesen nu. Har gått på ny stejk hos en väldigt duktig spelare och haft ett väldigt matnyttigt coachingpass redan. Bra deal med. Såhär bra känsla har jag inte haft inför poker på hur länge som helst. Är fortfarande back en satans massa iofs men nu jävlar ska det nötas
  2. Riktigt episka Harmyntanfester blir man faktiskt rätt lycklig av
  3. Har själv rasat 30-40 inköp i NL på väldigt kort tid. Varians is a bitch, punkt.
  4. Måste ha blandat ihop dig med någon annan då
  5. På tal om träning. När man blir såhär mycket större på ungefär tre år vet man att man har rätt störda gener :shock: Men om vi bortser från musklerna tycker jag faktiskt det är lite läskigt att se denna bild. Han ser så enormt mycket äldre ut till vänster och det ser ut som hela hans huvud har blivit märkbart större. Det är absolut inga nyheter när man preppar friskt men här rör det sig om väldigt väldigt kort tid i sammanhanget.
  6. Kai Greene är min idol. När man gör exakt VAD som helst för att uppnå sin dröm måste man fan bli imponerad. Skoj att han äntligen insåg att han hade "pajat" sin fysik lite halvt och kom in RIPPAD och lite mindre i senaste Mr Olympia istället för att bara vara enorm (han är obv rätt enorm fortfarande...). Kai tar att träna med kontakt till ganska extrema nivåer, ofta han kör en massa set med 20 reps i benövningar och väldigt lätta vikter. Svårt/omöjligt att känna riktigt bra kontakt i knäböj med tunga vikter. Jag gissar att anledningen till att han kör såpass mycket hams/glutes innan böj är pre exhaust-tänk så mer av fokusen i böjen hamnar på framsida lår. Men han kör mycket övningar för framsidan innan också så det finns väl andra skäl. Han snackar ju alltid om mind-muscle connection och jag tror att man känner sina muskler rätt bra lagom till knäböjen efter så många set före Och så är det såklart en stor fördel att man är fett uppvärmd och att man när man är så trött har så låga vikter i knäböjen att skaderisken blir väldigt liten. Thefman: lol @ "tömda depåer", du har uppenbarligen inte sett karln äta Om han dessutom slinar, vilket inte alls lär vara omöjligt, så är det ännu mindre relevant. ps Dem där "Jefferson squats" är riktigt sköna men man ser så förbannat gay ut att jag inte vågar köra dem så ofta
  7. Om jag ska dit utmanar jag dig på biljard innan.
  8. Metaddict

    flugan

    Ty
  9. Metaddict

    flugan

    Antar att det blev seger för Okocha? Grymt! Hur mycket deg?
  10. Plus om Homeland! Rätt bra måndagar nu när det även är nya avsnitt Boardwalk Empire och Dexter ute. Fast jag har hamnat efter i Dexter, tycker det tappat jättemycket på sistone tyvärr. Boardwalk Empire däremot tycker jag mycket mycket om!
  11. Nejdå, I got your back bro!
  12. Stort att neka action! Mer om Robban!!!!!!!!!! *insert MOAAAAAAAAAR pic*
  13. Lol sorry! Men till mitt försvar måste jag ju säga att 3-0 hade varit ett myyycket rimligare resultat än 2-1 mtp matchbilden och hur stor klasskillnad det återigen var mellan United och Arsenal
  14. Sjukt, förlorade också en AA mot AK på xxxKK för någon dag sen Fast jag fick in degen på 887-florren
  15. Ikväll blir det fest med massa GGs, inklusive citatmaskinen S. Ett tag sen jag festade med henne nu så det är efterlängtat! - Fittan blir ju inte len efter tre rakningar - Min pojkvän sade "jag älskar dig", då blev det lite jobbigt så jag sa "desamma" och sög av honom. - Rakade pungar är det äckligaste jag vet :mrgreen: Nej. Horribelt avsnitt :cry: :cry: :cry:
  16. Bond var helt ok! 3-0 United snarare. Arsenal suger och United har verkligen börjat få igång maskineriet på allvar. Kommer bli lekstuga för van Persie och Rooney /McNulty89
  17. Sprungit horribelt på pokerborden och i princip alla andra fronter samtidigt. Är ändå vid relativt gott mod för att vara mig. Men det hade varit trevligt att få plussa lite på pokerz iaf, det har varit några riktigt sjuka beats på sistone. I förrgår pajade jag även min dyra och fina Evoluent datormus efter att ha förlorat AA mot AK all in på den fina floppen 887 då jag redan var back en del Sitter nu med en skabbig 90-kronorsmus från Kjelle och väntar på bättre tider. Väntar även fortfarande på min jävla deg från Everleaf och spelar på korttidsstejk ett litet tag till innan jag ska omvärdera och utvärdera mina options. Har några pokerspelare på besök på Harmyntan som jag och ViktorH liverailat. Det och MrJimmys senaste bizarrograf gjorde att pokersuget kom tillbaka lite. Dock mår jag inte riktigt bra och ska lägga mig i sängen och glo serier istället. Imorrn blir det visst jacuzzifest i någon villa med Harmyntans crew, några andra softa grabbar plus en massa tjejer. Ovärderligt i såna här tider Rolig anekdot: ena liraren här kom inte in på sitt konto på hans huvudskin för grind. Han snackar med supporten och börjar trolla att han är spelberoende och måste komma in omedelbart. Supporten trollar tillbaka honom oändligt mycket hårdare och låser helt sonika hans konto för vidare utvärdering :lol:
  18. Hm skriv inte så, nu skrämmer du mig Inte kollat senaste avsnittet än!
  19. Finner inga ord för hur blåst en brud måste vara för att ligga med en polare utan kondom efter att han berättat för henne att han har klamydia................ :shock: :shock:
  20. Skotta nu inte bort allt igen, håll iaf en aaaaning money management istället *pappa Meta*
  21. Hehe nej, hon spelar inga sociala spel den tjejen. Är som sagt en jättego person som alltid alltid har ett nöjt leende på läpparna och nära till ett skratt. Det är därför jag fann det riktigt lustigt att plötsligt höra henne sån där på telefon från ingenstans Framgick inte riktigt av min första post, men whatever.
  22. Jag kan se stor humor i sånt, men jag är kanske sjuk i huvudet då Iaf var det kul just då Är en sån jätteglad och skön tjej att det var smått chockerande att höra henne sån, kanske därför jag fann det så roligt.
  23. Måste väl vara bäst att inte beta flop övht?!
  24. Måste säga att jag gillar den nya uppdateringen när man väl testat nu! För en gångs skull funktioner som man vill ha, istället för att införa saker ingen är intresserad av.
  25. Dagens största humor var när en tjejkompis ex ringde och hon svarar med ett "men vad vill du NU då?!" och sen i några minuter spottar ur sig saker som "vafan är det du inte fattar?!" och "jag har sagt åt dig att SLUTA RINGA!" :mrgreen:
×
×
  • Skapa nytt...