Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Såg min största inspirationskälla Kai Greene och trodde han skulle säga något av allt tänkvärt han sagt men tyvärr inte Tyckte inte denna var så bra.
  2. Also, Glory Glory Man United. Som vanligt
  3. Snyggt att man slutar kolla på Falcons-Seahawks för att det är utklassning från Falcons sida och man tycker matchen är slut. Sen när man slår över igen är Seahawks plötsligt 4 yards från en sannolik vinst Fast så blev det visst inte så ändå Riktigt kul sport ibland!!
  4. Najs! Ska ju tydligen gå att knarka på med Har för mig att det var någon som skrev här att det sög ur den aspekten dock.
  5. Hade aldrig hört talas om den men tydligen har den funnits sedan 2005. Rätt märkligt att man inte hört om den om den verkligen funkar så bra! Borde vara en jättenyhet kan man tycka. Eller så är det jag som inte hängt med
  6. Inte för att jag själv märkte någon skillnad med eller utan DMAA men mig veterligen har det inte kommit något nytt spännande sedan det blev bannat.
  7. Ingen aning, jag gav faktiskt upp tills vidare. Låg runt topp 10-strecket i världen rätt länge och höll på att nöta igenom alla banor men sen kom det massa nya och jag kände bara att jag inte orkade mer. Krävs helt sinnessjukt mycket nötande för att hålla sig topp 10
  8. Hihihihi!
  9. DET hade ju varit najs
  10. Självklart vet jag vad myostatin gör men artikeln nämnde inget om det och jag kände inte igen sjukdomen. Den har tydligen med fettet (lipo) att göra vilket gör det lite konstigt att man isf får muskler av den. Lopes hade fan mer definitioner i vastus medialis när hon sprang än många professionella BBs har när dem posar Det kan förklaras av att hennes fett eventuellt inte sätter sig på framsida lår pga sjukdomen men det krävs ordentligt med muskler för att få striations ändå.
  11. Aldrig hört talas om denna "sjukdom", lipodystrofi, men om det gör att man får biffiga lår och lättare att bygga muskler önskar jag att jag hade den http://www.aftonbladet.se/sportbladet/friidrott/article14446823.ab
  12. Det där är fan rätt sjukt. 8k för en endollarsturre Gratz.
  13. Kanske det coolaste jag nånsin sett.
  14. Haha, jag läste och byggde upp en förväntan genom hela inlägget att det skulle spåra till nåt sjukt. Så fel man hade
  15. Många not so hidden brags där WP.
  16. Beror ju på hur man ser det. Har du haft skoooj?
  17. Desamma! Och Gott Nytt UNITEDår Sju poängs serieledning över nyår hade jag inte räknat med!
  18. Bild på Alan Belcher före invägning/några timmar före match på UFC155 som går inatt. Upp 23 pounds på 18 timmar http://instagram.com/p/T1Y8GamW73/
  19. Kanske om du och jag fixar en unge
  20. Har nu förfestat med ViktorH och fått samma frågor som Padde. Jag svarade ärligt såklart och fick på skalan bra/anus ett "klart godkänt". Lycka till du med Padde.
  21. Exakt
  22. 100% lagliga grejer tror jag inte på. Provade sån där Valerina Forte men jag var uppe i en jävla massa piller utan att känna ett skit. Dessutom var lukten bland det värsta jag upplevt och satte sig på fingrarna bara man nuddade dem. Melatonin ska kunna hjälpa till. Jag har provat själv men märkte ingen skillnad tyvärr. Går inte att köpa i Sverige men det är billigt att beställa från t.ex. http://www.bodybuilding.com Sonis råd är nog väldigt bra. Men det finns ju såklart nackdelar med det alternativet också... Sen finns ju alla standardråd som att ha rätt temperatur i sovrummet, inte kolla TV eller sitta vid datorn för sent inpå läggdags, avslappningsövningar, lyssna på stillsam musik osv.
  23. Harmyntanslottet? GG på det andra
×
×
  • Skapa nytt...