Min kompis köpte en som du har ungefär och den vägde bly, man fick tex med en väska som likagärna hade kunnat vara för att vandra i berg..
Hade jag vart du hade jag avbokat, inte nåt man tar med sig tbh =/
Känns väldigt kallt spelat tyvärr. preflopspelet är ju dåligt som du själv säger =), men fattar inte vad du reppar på floppen? Du lär ju inte ha 3x speciellt ofta QQ-AA slår du oftast om pre. Så inte så bra spelat.
Skönt att du målar upp worst case scenario på denna nivån, gillart.. grattis wp, GG, NH.
Folk stoppar in 200 bb med bottentvå här, öppetstegdrag+par osv osv osv.