Det första du sa är korrekt, blir en paus när ett visst antal nivåer har spelats, sen återupptas den nästa dag =), brukar bli ett break på en 12 timmar kanske
Drar till med lite sköna band, tog några av Rooney med =)
Yellowcard, Breaking Benjamin, The Used, Rise Against, Panic at the disco, Crossfade, Skillet, Hinder, Red, Daughtry. Borde räcka för en bra Playlist
Fy fan, nån sån smärta vill jag aldrig ha igen, hade det i april , överlevde 3 dagar utan nåt smärtstillande (så som alvedon), innan jag ringde vårdcentralen , fick droppar i några dagar och det gick över... ALDRIG MER, går ju knappt sova