Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. hej
  2. dagens hand ***** Hand 1194791695 ***** 2.00/4.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 17 december 2009 22:25:02 Cesar 8 (Vanlig /Cash Game ) Plats 2: Mikey666 (625.50) Plats 3: tjecken (809.52) Plats 4: pt-_- (321.13) Plats 6: Don_Carlo (1560.00) Plats 7: haslo (768.00) Plats 8: M91 (331.95) Plats 10: camponotus (774.00) Plats 1: rillek (790.00) Plats 9: shaz (932.67) Plats 5: Labbe4 (156.70) camponotus lägg LM 2.00 rillek lägg SM 4.00 ** Giv ** Mikey666 [N/A, N/A] tjecken [N/A, N/A] pt-_- [N/A, N/A] Don_Carlo [N/A, N/A] haslo [Es, Knh] M91 [N/A, N/A] camponotus [N/A, N/A] rillek [N/A, N/A] shaz [N/A, N/A] Labbe4 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Mikey666 Lägg tjecken Syna 4.00 pt-_- Syna 4.00 Labbe4 Syna 4.00 Don_Carlo Lägg haslo Höj till 24.00 M91 All-in 331.95 shaz Lägg camponotus Lägg rillek Lägg tjecken Lägg pt-_- Lägg Labbe4 All-in 156.70 haslo Syna 331.95 *** Flop(Board): *** : [5s, 5r, 8r] *** Turn(Board): *** : [5s, 5r, 8r, 4s] *** River(Board): *** : [5s, 5r, 8r, 4s, 3r] *** Showdown *** : Rake: 20.00 Totalpott: 814.60 Mikey666 Lägger mig Vinst: 0.00 tjecken Lägger mig Vinst: 0.00 pt-_- Lägger mig Vinst: 0.00 Don_Carlo Lägger mig Vinst: 0.00 haslo Lägger mig Vinst: 0.00 M91 [6s, 2r] Stege med högsta kort sexa Vinst: 814.60 camponotus Lägger mig Vinst: 0.00 rillek Lägger mig Vinst: 0.00 shaz Lägger mig Vinst: 0.00 btw, sry för kapning av db. NO MORE!
  3. nej, detta är inte min db men jag skriver här ändå för jag har inget liv.l edit: 3k back nu
  4. hej dagboken, -1800 kr idag. still counting...
  5. *efter att reggen blivit 2outad* Man frågar såklart vafan han håller på med och påpekar sen att han kanske ska gå ner en nivå då han uppenbarligen inte vinner på denna.
  6. nvm, jag yrar.
  7. ja gör det snälla. Jag springer som ett trampmineskadat pissluder. Behöver all hjälp jag kan få.
  8. joodå, same here. vart lite kall senaste dagarna dock. Men lär ju rusha nåra tusen vilken dag som helst
  9. wazup?
  10. vart/vad jobbar du med? Eller är det en hemliz..
  11. Nej då förlorar du för mycket värde.
  12. Nils Ferlin - Infall Man dansar däruppe - klarvaket är huset fast klockan är tolv. Då slår det mig plötsligt att taket, mitt tak, är en annans golv.
  13. bättre att lära sig att aldrig förlora..
  14. btw, tjejen på bilden spanar in din röv. N1
  15. det där ser ut som en modifikation på ett av mina dancemoves. Sjukt snygg tröja oxå.
  16. För att du vill ha sex med snygga killar?
  17. Haslo

    .

    ord upp! Det dåliga med det är ju att man kommer få sån sjuk längtan av säsong 5 nu.
  18. Bring back Ferna!
  19. eller så spelar han på en sida med lägre nivåer som han efterfrågade?
  20. Ja om man ska spela NL50 hu som är det lägsta på ftp så krävs väl iaf en rulle på kanske 10 000 kr. Du skriver att han kanske borde ta sig en funderare om han inte har råd med detta. Rätt idiotiskt av dig mao-
  21. Jag tror nog det är du som ska ta dig en funderare.
  22. Favoritfärg? Favoritfilm? Favoritserie? Favoriträtt? Favoritdrink? Favoritlåt? Megan Fox eller Jessica Biel Brad Pitt eller Orlando Bloom Favorit resemål? Dröm resemål? Hur många bananer uppskattar du att du ätit i ditt liv? Stockholm eller Göteborg? Ferna eller Sorkoas? Har du gjort en ace mot nåt känt lag?
  23. Haslo

    Antisk

    haha:lol:
  24. Smart svar retard! OT: Ipoker har ner till NL4
×
×
  • Skapa nytt...