Påbörjade ett seriöst inlägg men insåg att det inte är nån idé. Du kan lite om Barcelona det ger jag dig, men om fotboll kan du absolut ingenting. Dina kommentarer om PL, Chelsea och United är så totalt hjärndöda att jag inte finner ord.
Alltså kungbohman sluta med dina efterblivna, helt okunniga inlägg. Det är faktiskt psykiskt påfrestande att se någon skriva så mycket ovettig skit på en och samma gång.
Månadssummering då trots 1 dag kvar.
Började grinden först den 13 november. Och jag bestämde mig för att för en gångs skull försöka vinna på CG. Har inte vart så bra på det innan. Eftersom dom har HU NL10 på VC så tyckte jag det skulle va en bra nivå att börja på trots överrullningen. Men sen hade jag lite pengar på ftp också som jag lirade lite turrar för och nån hundring på svs som jag tänkte spela upp.
Och det hela slutade rätt bra
+~$500 på ftp efter en turrevinst och lite cgskott.
+$326 på VC NL10HU vilket ju som sagt blir 32 inköp.
+$345 i RB på vc.
Så på spel+rb hu blir det lite drygt +70 inköp vilket väl får ses som bra.
Sen ligger jag just nu +2200 kr på svs. Fast ska lira sm och säkert nåt annat idag så det resultatet uppdateras senare.
Här kmr lite stats och grafer:
Inklusive RB
Får se hur mycket lir det blir i Dec men satsar på mer då jag tycker poker är kul just nu. Får se om jag går upp på NL20. Har ju råd med det men vet inte hur bekväm jag kommer känna mig. börjar nog iaf på NL10 även denna månad.
Just ja, sen ligger jag väl runt en tusing plus på sportsbetting också där 95% har varit NFLbets.
*Det är väl inte så att du hade behövt svara, eller blir dom ännu mer misstänksamma då?
"dedu" kunde du svarat när han fråga
Edit: Du kunde ju ilsknat till och dragit "Är det här nåt jävla förhör eller?"
såg PH igår och såg Fransesca. Så tittar jag och tänker, henne känner jag igen. Då kommer min syster in och frågar om jag sett hon från åkersberga. Sen kom jag på att du skrivit det nånstans oxå. Då kom det fram. Hon gick ju i min grannklass i 4-6 hehehe
Edit: Hon fick ett epelepsianfall på ett disco när Coca Carola spelade och fick hämtas med ambulans. lol
Kungbohman, fyfan vilken okunnig jävla pajsakommentar det där va. plzzzzz niggah.
Att sen ett derby mellan syrianska och assyriska är mer intressant är en helt annan sak.
Edit: Viva Darren Fletcher
HAHA min kompis på msn precis:
XXXX säger:
asså sjuk kvart nyss
XXXX säger:
flickvännen ringer
7 bord igång
XXXX säger:
hör inget av vad hon säger
hon blir sur
katten spyr i mitt rum
XXXX säger:
hon blir sur för att katten är i mitt rum
XXXX säger:
katten pissar sen utanför mitt rum
no joke
XXXX säger:
och jag är lixom hu på 3 bord
Förövrigt har jag vunnit många inköp denna månad på poker. Fast postar graf och resultat den sista. Vill inte jinxa mig själv.