Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. LoL. Inte för att jag vill låta för konstig men det är ju sjukt sexigt när båda är helt genomblöta av svett. Själva miljön det extra upphetsande. Sen tvingas man ju till olika ställningar som man inte annars gör lika ofta. Sen är ju nackdelen att det är sjukt jobbigt att andas men vem har sagt att man måste ha sex i "evigheter" *Detta är ju en ytterst personlig åsikt*
  2. ok. Ja det är lite skumt att det går i götet men inte i sthlm. Jag vet inte varför det är så iaf.
  3. nej? På casinot i gbg så kan man köpa in sig för 200bbs.
  4. Tack jag vet!
  5. När vi ändå är inne på T-pain så kan vi ju ta den här fetingen:-)
  6. vilket nätverk lirar du på?
  7. Förra månaden slutade +$44 på HU cg. Blev riktigt less efter en dålig session i mitten av månaden så jag slutade i princip spela. Fast för några dagar sen fick jag tillbaks lite av suget igen. Så nu har jag lirat NL10 HU senaste 5 dagarna. Har lyckats nöta in en del händer´och ligger 18 inköp upp. Har ju dessutom 55% rb vilket är mysigt. Här är en graf över liret dom senaste dagarna...
  8. sex/basta blir till och med kåt av att säga orden:shock:
  9. guld!
  10. haha lol!
  11. wazup? Du har ju säkert redan hört denna men den är fet. Lil Wayne äger obv som vanligt..
  12. kan du ge mig 3 tips som kommer hjälpa mitt spel på HU CG low limit. Tack på förhand!
  13. HH plz
  14. WP. Grattis!
  15. nu ere action igen. Isil vs DB
  16. Lycka till i ftops!!
  17. Han har inte råd att kasta sönder sin dator.
  18. Det är Sumpas och isildur. Gratz
  19. http://nl.pokernews.com/live-reporting/master-classics-of-poker-2009/6000-main-event/blog/day3/ är det denna?
  20. Dansa Macarena
  21. haha. Lite lame att det inte är alkohol i dom.
  22. Ska köra en superdupermegagrind idag vilket va ett tag sen man gjorde. Börjar runt 00.00 och kommer, som jag känner nu, starta upp runt 20-30 turrar fram till 03-04 nån gång. Är rätt taggad men det kommer antagligen sluta i misär som det alltid gör när man är supertaggad. Fast ska försöka lira mycket billiga turrar så backet inte bli lika stort. GL!
  23. haha du kan inte lura oss. Vi vet att det är du. Spelstilen är exakt lika.
×
×
  • Skapa nytt...