Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. träningscup hans första år i Ajax.
  2. gg. Trevligt spelat disco
  3. okdå, får duga.
  4. har du missat Lil Wayne?
  5. Dö inte Ferna. Mitt liv skulle kännas rätt meningslöst då. (L)
  6. haha
  7. Jag har lärt mig allt jag kan om detta av big brother.
  8. hej idag har inte conspiracys spellista gett mig lika mycket tur som häromdan. En eller två akonlåtar för mycket imo.
  9. mm eller isbjörnsfadder.
  10. Hur många år i framtiden tror du vi är från att bilar svävar som i minority report och femte elementet. Tror du ens det kommer ske? Edit: Alltså att all trafik är uppbyggd så. För tekniken finns väl redan nu.
  11. väldigt nice video.
  12. Haslo

    Antisk

    ty Och på tal om nattens dexteravsnitt. Min facebookstatus "Vilket fruktansvärt bra serieavsnitt senaste dexter va" Mao, det ägde verkligen.
  13. Haslo

    Antisk

    Mitt december va också sjukt bra förra året. Hoppas även jag på upprepning. Och videon, haha så bra GL med grinden.
  14. vi hade en "kvinna". Hade typ lila på sig alltid i nån form:shock: Hon va varken smart eller pedagogisk och förstörde kursen för alla. Vi hade dock skolans bästa lärare på räkneövningarna vilket gjorde att man iaf fatta något.
  15. hehehehe mikroekonomi. Fan vad jag hatade den kursen, mest pga läraren iofs. Fisk som man är kugga jag första tentan men klarade omtentan. Gl sork
  16. ja jag hade fel. Men det va på att gå vidare inte på att vinna matchen. Om Chelsea möter Barcelona hemma i en gruppspelsmatch där ingen tidigare match har inverkan så kommer oddsen garanterat att vara till Chelseas favör
  17. Såg inte matchen så kan inget säga. Och jag hejjar på United FYI. Men bara för att du var övertygad om att ni skulle gå vidare så betyder inte det att ni va favoriter majoriteten av fotbollsvärldens experter trodde ju på Chelsea, spelbolagen hade Chelsea som favorit osv. Det säger väl att ni inte va favoriter. Eller har du rätt och alla andra fel?
  18. Nej ni är inte favoriter vart ni än kommer. Inget lag, och jag menar verkligen INGET lag är favoriter på Old Trafford eller Stamford Bridge förutom hemmalaget. Edit: Det första håller jag dock med om. Vi tycker olika och så länge det inte går att bevisa så ere ingen jätteidé att tjaffsa om det.
  19. Det är pinsamt att se Barcelona på engelsk mark. Såg du semifinalen i CL på Old Trafford? hade ni ens 1 skott på mål? Mao, lägg ner bortasnacket. Ja dom är stora bidragande orsaker till Barcelonas framgångar men det gör dom inte till bättre fotbollspelare. Om du skulle sätta Xavi i liverpool och Gerrard i Barcelona så skulle Gerrard klara sig bättre 350 dagar om året. Spanska ligan är långsammare och sämre(ger mer utrymme för spelare som xavi och iniesta). Gerrard bär i stort sett ett helt lag på sina axlar i majoriteten av matcherna. Det ENDA xavi och Iniesta har som inte Gerrard har är kortpassningstempot/spelet. Gerrads passningsspel på längre bollar är mins lika bra som deras. Hans avslut är bättre. Hans frisparkar minst i samma klass. Hans styrka bättre än dom två tillsammans, hans ledaregenskaper bättre än hela Barcelonas tillsammans. Jag gillar inte ens Gerrard men han är en sån fruktansvärt komplett fotbollsspelare att det är skrämmande. Mer komplett än Ronaldo, mer komplett än Messi. Nu säger jag inte att han är bättre än dom utan mer komplett. Messi och möjligtvis Ronaldo har ju spetskvaliteter som gör dom bättre imo. Allvarligt talat tror jag Xavi och Iniesta(i varsitt lag) skulle få spela kanske max en halv säsong i ett topplag i engelska ligan. Dom skulle få såna stora problem med tempot och styrkan att du inte anar. Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Ska mer läsa och skratta åt dig. Du verkar så sjukt inskränkt. Edit: Men allt är ju spekulationer tills vi får se Gerrard i Barcelona och Xavi i Liverpool. Men jag ber dig. Titta på engelska ligan innan du klämmer ur dig såna efterblivna kommentarer.
  20. Men alltså va?!?!?! Beskriv på vilket sätt dom är bättre?
×
×
  • Skapa nytt...