Spelas inget 50k horse i år så han menar nog att han ska åka tillbaka i tiden och spela förra årets.
PC är ju 8game och event 43 är det dyraste horse som liras
Event #43: H.O.R.S.E. Championship $10,000
alltså vafan e det här? Är vi med i dolda kameran? Hur kan chelsea va såhär dåliga och leda ligan? Hur kan liverpool va så här usla och ha så här dåligt spel sista 1/3 av planen och ha vart ett topplag senaste 5 åren? Sen är det ju rätt tydligt att Chelsea lyckades värva Gerrard den där sommaren för nåra år sen...Bara att dom värvade honom på ett lite annorlunda sätt. PISS!