Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. nu kör vi Meta!!! http://www.youtube.com/watch?v=lH3aEykNAi0
  2. grattis!!!!!
  3. Haslo

    Tv-serier

    Har iofs sänts på svt.
  4. Haslo

    Tv-serier

    the wire
  5. spela på bosnien om ni vill slänga bort pengar. GG. Edit: Jag glömde obv en
  6. Spelas inget 50k horse i år så han menar nog att han ska åka tillbaka i tiden och spela förra årets. PC är ju 8game och event 43 är det dyraste horse som liras Event #43: H.O.R.S.E. Championship $10,000
  7. Hoppas du förstorar brösten oxå!!
  8. skriver hon sina låtar själv?
  9. HAHA herregud va sjuk du är +massor. ME love AG!!
  10. Du kanske är bra på hu? Dom kanske tycker du suger på 5manna/10manna och själva suger på hu. Varför ska dom då vilja spela hu mot dig?
  11. TJABBA TJEJEr!!!
  12. har inte sett weed. Men Silver Fang älskar jag enormt mycket. Har du sett båda? Vilken är bäst?
  13. måste fan testa dom då om ni lovordar dom såhär mycket.
  14. Du är så jävla go Ramzi. Fan vilket fanboy jag är till dig. Skaru lira nåt i vegas i år eller? Vill ju ha dig på tvbordet i main event!!!
  15. HAHA Totti. Gotta love him.
  16. har inte hängt med så du kanske redan svara på denna fråga. Har du sett avatar på dvd utan 3d och va tyckte du?
  17. Detta är mina favoritchips men jag har inte sett dom på 3-4 år:O Visste inte att dom gick att få tag på längre. Dom överlägset godaste chipsen.
  18. Haslo

    Lappmail

    gl!
  19. fan va lockande detta lät
  20. haha ja herregud va han bränner lägen
  21. alltså vafan e det här? Är vi med i dolda kameran? Hur kan chelsea va såhär dåliga och leda ligan? Hur kan liverpool va så här usla och ha så här dåligt spel sista 1/3 av planen och ha vart ett topplag senaste 5 åren? Sen är det ju rätt tydligt att Chelsea lyckades värva Gerrard den där sommaren för nåra år sen...Bara att dom värvade honom på ett lite annorlunda sätt. PISS!
  22. hhaha så tänkte jag oxå göra, fast jag orkade inte. MEN som sagt, nu taggar vi!
  23. mm haha vilket jääääävla kraftpaket. Ska bli så sjukt intressant och rolig säsong. Drar igång nbastreamen nu oxå. Hoppas på lite bra basket då.
×
×
  • Skapa nytt...