Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. wp!! Har funderat på det också.
  2. Grattis Ulaf!!
  3. ser du matchen?*!?!
  4. level va?
  5. såg avatar på 3d bio igår. Måste hålla med om att det är den mest speciella och bästa filmupplevelse jag haft. När man gick från bion så kändes det inte som man sett en film utan att man fått ta del av en annan värld i 2 timmar och 40 minuter. När jag ser den på tv hemma sen så tvivlar jag på att jag kommer känna likadant men just igår på den bion i 3d så va det en fantastisk upplevelse. My 2 cents.
  6. nej man blandar aldrig ihop dom.
  7. Lycka till!!
  8. Mtt: $7900 CG: 11k svenska på CC
  9. han är ju rätt jävla tragisk. Om det är P du pratar om satt han ju nyss i danskt fängelse för att ha stulit värdepapper i amsterdam eller nåt ;:PP:P;:
  10. lycka till ula!! Edit: skön jinx jag drog, sry..
  11. GL!
  12. +1
  13. gott nytt år!!! jag tror detta blir det år. :!:
  14. det va riktigt sjuka övervärden på julafton på ftp i dom felsta turrarna iaf. Lär ju bli nåt liknande ikväll.
  15. gott nytt år!
  16. gott nytt år!
  17. gott nytt år lolers!!!
  18. gott nytt år!!
  19. aa jag hittade. Brukar undvika screeners men denna va bra
  20. alltså ser ni screener eller? Hittar den inte med nån annan kvalle.
  21. lycka till! Tycker du ska lira cg och turrar på olika sajter. Helts cg på nån med bra rb sen turrar på ftp.
  22. Jag utsåg iofs den till årets tråd....
×
×
  • Skapa nytt...