Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. så jääääääävla viktig dag idag!!! SÅ SJUUUUUUUKT JÄVLA VIKTIG! KOM igen, nu börjar vi tagga!!!
  2. YOO wazup staahlissss. Tebow i första rundan=naaajs!! och nba e najs synd bara på tiderna.
  3. hahaha
  4. Vem har allsvenskans snyggaste spelarfru? Tror det laget vinner faktiskt...
  5. lol. Du e typ skönast på pf i vanliga fall men just det där om att gabe drar sköna comments. Han är så efterblivet tråkig att en obduktion framstår som humor.
  6. haha joodå lever gör jag allt
  7. det är väl just därför han går ner till 15?
  8. snart smäller det. Nu avgör vi med 3 mål i första tack. Eller ett mål på övertid igen skulle iofs få mig att tro på gud. För övrigt så fick jag reda på vems Peter Crouch flickvän är idag. Finns ju bara en sak att säga. WP Peter, WP!
  9. :heart: :heart: :heart:
  10. HAHAHAHAHAAHAHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAHAHA fyfan va underbart, JAAAAA!
  11. lyckades du komma iväg?
  12. svar ovan
  13. Eller så går du vidare i livet och ber din kompis ta med legg nästa gång. P I N S A M T
  14. Vidrigt jävla beteende från silva. Sätt han och Bayern på samma båt till helvetet. BTW: Fan vad jag gillar Nani nuförtiden. Lite högre lägstanivå och han kommer ge oss titlar.
  15. Det va iofs ett solklart byte med tanke på att Rooney va skadad och inte hade kunnat hjälpa till med nåt när dom va 1 man mindre. Annars håller jag med dig om tilten osv. Tragiskt att ett så utvecklingsstört lag som Bayern går vidare.
  16. Haslo

    .

    Alltså jag är så fruktansvärt jävla äcklad av att Bayern går vidare. Så vidrigt jävla ovärt att jag funderar på om det är nån som försöker blåsa oss Unitedfans. FYFAN va illa jag mår nu.
  17. En gång flippade jag om 1 slott framför massa folk på segels torg. Såg chansen att ta nån fattig jävels bostad. Losade. Kollade upp killen och det visade sig att han bara ägde en 5a på östermalm. Så jag vägrade betala, hehe:P. Folk tyckte jag va cool då. Men det bästa var dagen efter när jag ordna en fest på mitt slott och bjöd alla. Kungafamiljen va där. Det va häftigt. mvh
  18. fyfan för kall mat
  19. Aldrig spelat. Fast önskar att jag hade blivit född i usa för tror nog jag hade blivit riktigt bra om man växt upp i hela den där kulturen:mrgreen:
  20. wow, sjukt nice bet NEJE!! Jag håller på vikings idag. Finns för många spelare i vikings jag gillar för att jag inte ska kunna hålla på dom. Hoppas faktiskt Vikings vinner Super Bowl. Om dom inte vinner så hoppas jag på Saints. I den andra matchen tycker jag nog som dig.
  21. berätta:shock:
  22. Det här tycker jag va en sjukt bra highlightvideo från igår. och sen tåls det ju att se reggie igen som va ungefär lika pumped som mig...
  23. mm saints håller jag på. Det är ju bara slutet av första quartern men gud vilket monster Reggie Bush vart.
×
×
  • Skapa nytt...