Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. I'm pumped!
  2. hahaha:-)
  3. +1
  4. vad och vart pluggar du:shock:
  5. chuck, snart drar lost igång också. Sen börjar ju oth igen oxå.
  6. den där e sick..
  7. Rohypnol is also known as: Circles Forget Pill LA Rochas Lunch Money Mexican Valium Mind Erasers Poor Man's Quaalude R-2 Rib Roach Roach-2 Roches Roofies Roopies Rope Rophies Ruffies Trip-and-Fall Whiteys lol?
  8. rohypnol då?
  9. mm precis. kan du inte posta nåra bilder i denna tråden? vågar inte trycka på nå länkar...
  10. jag är intresserad av detta. Har dock ingen kamera men så fort jag har råd att köpa en systemkamera så ska jag börja fixa och lära mig allt. Älskar att se en bra bild.
  11. ett serietips till dig Ulaf. Eastbound & down. Komediserie i 6 avsnitt som e riktigt bra och rolig http://www.imdb.com/title/tt0866442/
  12. det där beskrev rätt bra hur man kände sig. Inte i samma utsträckning men ja...Fast jag vill inte se den i 2d. Känns som jag kommer förstöra upplevelsen jag hade på nåt sätt. Kommer iaf se den åtminstonde en gång till i 3d innan isf. Och för att inte tappa den där "jag hälsar på i denna världen" känslan ska man nog inte heller se den mer än ett par gånger. Känslan kommer ju avta mer och mer för varje gång. Om 5 år(då jag antar att dom flesta filmer ses i 3d) så kommer man ju inte ha samma känsla som när man såg avatar första gången. Vet inte om detta kan kopplas med stimuli(?) och sånt men. Kanske lite för mycket flummande här. BTW: Killen med pizzakartongen på biografen. lol.
  13. :h: :h: :h:
  14. meh!! FUSK! Hon är väl i din ålder?!?
  15. jag ser inte mönstret om det inte är action?
  16. hehehehehehe. Frågan är om jag skulle säga nej om Helena kom och fråga om vi skulle ha sex. Förmodligen inte:roll: Fast kanske ändå. Hon ser rätt barnslig ut vilket gör att det känns fel.
  17. Jag håller med. Fast vadå. 93or är ju inte mer underåriga än 92or väl?
  18. Been there, done that, sas.
  19. mjaaa ni har ju inte Kaka nu. Han va ju övermänsklig i dom två matcherna mot united..
  20. jag tycker den videon du visa här va jobbig samtidigt som vissa saker va kul. Sen e hon sjukt snygg vilket. Denna video diggar jag mest
  21. jag gick och la mig men du verkar ju ha vunnit ändå!! Grattis
  22. heja ulaf!!
  23. jag vet inte vilka jag håller på i nästa match. Men det lutar åt Cowboys. btw: percy harvin årets offensive rookie(Y)
  24. två sjukt mysiga kvällar och nätter idag och imorn. GOGO Bengals!!
  25. 1an får inte 25-30% 1an får ca 15%.
×
×
  • Skapa nytt...