det där beskrev rätt bra hur man kände sig. Inte i samma utsträckning men ja...Fast jag vill inte se den i 2d. Känns som jag kommer förstöra upplevelsen jag hade på nåt sätt. Kommer iaf se den åtminstonde en gång till i 3d innan isf. Och för att inte tappa den där "jag hälsar på i denna världen" känslan ska man nog inte heller se den mer än ett par gånger. Känslan kommer ju avta mer och mer för varje gång. Om 5 år(då jag antar att dom flesta filmer ses i 3d) så kommer man ju inte ha samma känsla som när man såg avatar första gången. Vet inte om detta kan kopplas med stimuli(?) och sånt men. Kanske lite för mycket flummande här.
BTW: Killen med pizzakartongen på biografen. lol.