Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. ...
  2. Årets PF-are: Ferna Årets bästa PF-spelare: Bigshot Årets dagbok: Ramzis Årets kommentar: "Får tipsa om Lilja 4-ever, tror inte jag skrattat så mycket sen Schindlers List." Staahla svarar på frågan om den roligaste komedifilmen Årets tråd: Den när alla börja posta youtube videor och sa "detta är ferna *input nåt kul*" Årets "Ursäkta, vad sa du nu?"
  3. najs!!
  4. jag vill också va med i klubben...
  5. jag gick in på en sida. Men det stod att jag var tvungen att godkänna active x kontrollen fast det gjorde jag aldrig. Stängde bara ner direkt typ. Ska jag formatera om ändå?
  6. jag fick en kaffetermos
  7. god jul underbara sork!
  8. god jul!!
  9. god jul!
  10. god jul ante och ulfa!!
  11. jag har börjat gillar padrinos(pizzerian) igen. Åt en vesuvio med vitlökssås häromdagen. Riktigt gott.
  12. you got pm!
  13. ja typ. man kan säga att det ligger mellan statoil och centrum. Längs den gatan, nära kiosken som ligger på samma gata. Bygatan tror jag den heter.
  14. Som att tjejerna fick 2 poäng om dom gjorde mål i våra fotbollsturneringar och att man var tvungen att ha minst 1 tjej på plan hela tiden. lol.
  15. Det finns. Jag får nyhetsbrev varje vecka. Jag hittar dit men kan inte adressen eller nåt hehehe.
  16. Jag träffa dig i min dröm inatt. Va på en fest som låg högt uppe på ett berg. Så helt plötsligt ropar nån tjej i ett högtalarsystem "detta är till dig padrinos" Så jag kollar på den stora projektorduken som finns där och då ere nån video med en kille som tydligen är lik dig Så då gick jag fram och hälsa på dig. Det va tydligen 3 tjejer som drog ett prank på dig(enligt dig). Det va en rolig fest.
  17. tänker på barnen som svälter i afrika
  18. Haslo

    Kaffedopp

    mest överskattade förkortningen ever imo tbh lol osv
  19. Haslo

    Kaffedopp

    är fri för betapet nu. så hojta till är om du vill lira.
  20. sick life!!
  21. Haslo

    Kaffedopp

    Hörde(läste) jag betapet? Jag är på match närsom..
  22. jag tar ut direkt till visa. Har inte upplevt några problem. Men spelar å andra sidan inte så värst högt.
  23. är det bara jag som whinar på andra över internet och sen whinar på mig själv live för att backa upp alla mina dåliga spel?
  24. Fail!
  25. agree! Sen att den förmodligen suger kuk gör ju inte saken bättre.
×
×
  • Skapa nytt...