Inte så haj på datorer! Gjorde en chansning och bad min flickvän gå in och lira ett par händer från Frankrike och det verkade fungera det lilla hon spela. Tyvärr torska hon pengar men det var det värt..
Förhoppningsvis har dom inte blockat ip:et tills jag kommer dit.
Mvh
Det är det jag tror dom gjort, såg en tråd på twoplustwo och där sa dom att det inte gick att spela ifrån Frankrike på Svenska pokersidor. Vill dock veta till 100% vad hur det ligger till innan jag åker iväg.
Mvh
Får väl försöka här istället eftersom eran support inte har svarat på min fråga efter 20 timmars väntan.
Frågan lyder: Är det möjligt att spela på Svenska Spels pokerklient från Frankrike(Toulouse)? Hört rykten om att folk i Frankrike enbart kan spela på franska pokerklienter och att dom blockerar allt annat.
Mvh
Skulle allt annat än att garva åt ClarkKent89. Trycker man in 250 000 händer på 1 vecka(!) och grindar sig upp till SuperNova-status genom micronivåer + ett kontrakt med Team PokerStars Online. Så är det hatten av alla dagar i veckan!
Någon kunnig som vet varför min HUD på Pokerstars helt försvinner när jag sitter och spelar Sng's? Någon typ av inställning jag glömt? Funkade perfekt ett tag sen när jag drog upp 5-6 bord så skippade HM(HM1) att visa HUD:en på 3-4 bord.
Vad gör jag för fel?
Tacksam för hjälp!
Mvh