Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Vilken jävla match, sån sjuk vändning av Vick och Eagles! Ni som inte såg matchen missade något. WOW!!!
  2. Men förfaaan vad gör du Vick!? Världens läge att springa själv och kastar för en interception i end zone. Turnover igen dock, jobba Eagles! Bra start på matchen får man ändå säga!
  3. Det gör han och jag håller helt klart med om att han är något utöver det vanliga vad gäller QBs. Kan Vick stepa up mot Ravens och om Eagles OL lyckas bättre med deras pass protection i den här matchen än vad dom gjorde sist mot Browns så kan det bli en grym match! Eagles 27, Ravens 24
  4. Intressant läsning, helt klart en av dom mest givande dagböckerna att följa.
  5. Det är just exakt vad JAG tror att hans range inte blir om om du ses som abc och ingen spewig fisk. Vill inte flamea ditt spel men tycker Paganscum tankar kring handen är spot on! GL
  6. Snart är väntan äntligen över, kommer bli en tuuung match!
  7. Svårtippad match, en sak som är säker är att det kommer bli ett high scoring offensive game. Green Bay Packers vs. Chicago Bears Ö/U Full Tid O 51, @ 1.89 (bettar på en skitsida så antar att det är långt ifrån bästa möjliga odds)
  8. Haha, underbar berättelse!
  9. Hur går dina tankar kring hans 3bets-range från BB? Tänkte väl mest på det du skrev ovan, " jag ses troligtvis som rätt abc från hans sida". Så hans range bör väl inte vara allt för wide. Intressant att sätta sig in i någons huvud sas. Mvh
  10. GL B-man!
  11. Merci compain! Då behöver jag inte oroa mig mer över det.
  12. Verkligen! Tror jag ryggar ditt Chargers-spel. (:
  13. Ah ok, la ett livebet på Broncos. Får se hur det går, ser tufft ut!
  14. Predictions Broncos - Steelers någon?
  15. Degade en hyffsad peng på över i Green Bay Packers vs. San Francisco 49ers till oddset 1.86. Tycker det va en solklar spik då Packers hade en average på 39.4 poäng på Lambeau Field förra året. Riktigt bra match förövrigt, även om jag tycker domarna blåste sönder matchen stundtals. Det är en kontaktsport, come on..
  16. Men snälla lilla du, det va ett tjaffs jag och .punkt hade i chatten på svs för över 1 år sen. Du menar att min banktanke med frågan är att jag ska söka upp dom här grabbarna som jag tycker verkar störtsköna och mörda dom? HAHA ja jävlar..Har du inget bättre för dig en fredagskväll än att sitta och komma med onödiga kommentarer kan du knipa igen.
  17. Vart i Stockholm bor ni grabbar? Behöver inte outa adress så att säga. (:
  18. Stort, imponerande att släppa allt sådär och verkligen satsa helhjärtat på pokern. Ska som sagt bli kul att följa, kommer med stor sannolikhet bli en populär DB detta.
  19. Han flyttade från England för att just delta i campen.
  20. Ser toknice ut! Kommer följas, GL! Btw, hur länge kommer campen att pågå?
  21. Finns en hel del duktiga på twoplustwo.com. Annars skulle jag helt klart rekommendera http://www.bluefirepoker.com/ om du känner för att kolla videos till en OK peng.
  22. Kan inte annat än att hålla med. Deras kundservice är nog bland det sämsta jag vart med om. Blir att bojkotta SM. Tycker fler borde göra det också.
  23. Vilken turre?
×
×
  • Skapa nytt...