För att göra det enkelt som möjligt för "Såsen" kan nog alla som vart på CC i Stockholm hålla med om att det bästa för han är att ringa in till CC strax innan kl 18:00. Då har du garanterat en plats och behöver endast anmäla dig inom 30 min för att slippa försvinna från listan, precis som DickNiaz sa tidigare.
Mvh / Bodde på CC i 4 mån.