Haha, Ken lastade stenhårt på honom! Bara hoppas på att Gronkowski kommer tillbaka så Edelman inte får lika mycket bollar i red zone.
Lyckades dock få Battle för en billig peng, hoppas han leverera lika bra (eller bättre) mot Texans som mot Steelers.
Wilson känns sådär att ha i truppen just nu..