Helt rätt prioritering, imo. Bara att hon vill komma till Berlin och träffa dig trots att hon har ett förhållande säger en hel del, du är garanterat hemma där. No worries!
6-3-1 stämmer bra det. Må bäste man vinna!
Det va riktigt kul att delta (trots att det va första gången) även om man inte tog sig till slutspel. Får bli att jobba in Super Bowl med Seahawks och förhoppningsvis glädjas där istället!
Haha, vilket pluswhine! (Hopppas du inte va allt för seriös)
Du har 7-1 och och tappar en 47:e rankad WR när du har Megatron, Nelson, Smith för att nämna några. Jag tror du sitter rätt lugnt..