Hörde rykten om böter på Lunkan efter att ha sprutat vatten på Crosby.
Även om Rangers eller Pens går vidare har dom inget att komma med i en round 3, tyvärr..
Komiskt att dom orden kommer från just DIG!
Måste passa på att tacka för den dagliga underhållningen vid borden du bjuder på efter varje förlorad pott!
Han är bäst bara, vi gjorde en intern omröstning han, jag och slarvsylta och han röstades fram till den bästa. Vilket innebär att jag är nästbäst och slarvsylta är 3:e bäst.
Tråden kan stängas, alla är eniga!
:ola: :ola: