Gå till innehåll

Imfromsweden

Members
  • Innehåll Antal

    1 608
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Imfromsweden

  1. Dessutom är lyckan som ett resultat av pengar inte linjär
  2. Gratulerar! En riktig pärla! Är i samma bostadsletar-veva själv så några heta tips är alltid uppskattade Att be om en privat visning verkar vara A-O för att överleva klimatet på bostadsmarknaden?
  3. kul att de tar in två som har exakt samma åsikt som de som speglades i programmet i söndags, så att alla kan sitta och hålla med varandra. Hade inte gillat om man hade tagit in någon med en annan åsikt!
  4. +ev är väl ändå +ev??
  5. Vad tänker dagboken om att köpa bitcoin för att investa i just dice och andra startups? Då kan man växa värdet på två sätt, dels genom potentiell kursökning för BTC, dels genom att öka på det faktiska innehavet av BTC.
  6. obligatorisk 50/50
  7. Det är väl allmännt kännt att PP har de sämsta regsen på nätet, det är väl därför alla mediokra regs lyckas spela 5/10 där utan att bli slaktade
  8. vilket naturligtvis är helt orimligt att begära. Nu är det som det är, man får helt enkelt låta ukraina vara tvåspråkigt/duokultur utan att vare sig ryssar eller ukrainska nationalister ska försöka hävda sin del
  9. varför ens läsa sånt vänstervridet trams? Finns ingen mening, chansen för intellektuellt utbyte är nog bra nära 0% och man blir bara irriterad. Bättre att bara hålla sig borta från sånt där överhuvudtaget Dessutom, bara jag som stör mig på när TD ska försöka låta djupa? Ja... tiden är inte linjär utan man kan betrakta alla händelser samtidigt... visst aldrig hört förut. Tycker mest att det faller lite pladask, annars en bra serie imo =]
  10. Håller med, jag satsade iaf några papp på finland för att göra det hela någorlunda intressant att kolla på
  11. Jag förstår inte ens vad hälften av orden i det här stycket betyder, slaktis, nivåanpassning!
  12. Det är gratis idag, vissa banker säger att de tänker införa en kostnad på 1kr per transaktion från och med 1 juli i år. EU-samarbete eller åtminstone skandinaviskt samarbete känns inte helt orimligt tycker jag
  13. Det här med ögonblickliga transaktioner håller ju redan idag på att bli en verklighet ändå. Tänk Swish till exempel, kan ju skicka pengar från min bank till vem som helst i Sverige på 1 min med bara telefonnummer (och gratis dessutom!). Jag kan inte hjälpa att tro att den utvecklingen kommer gå framåt och inom en relativt snar framtid kommer det att vidarutvecklas till att kunna skicka pengar till vem som helst i världen på bara några min utan avgifter.
  14. Vi pratar om sherlock och inte den amerikanska varianten elementary här va?
  15. Nipslip tänker jag alltid är vår kära medelsvensson som knegar på, röstar rött och har volvo, som blir alldeles uppjagad när det pratas dumheter som bitcoins/legaliserad marijana i tokboken. Tyvärr är medelsvensson för ovanlighetens skull en minoritet i denna tokbok, ironiskt ironiskt
  16. jag vill ändra min gissning till TT
  17. q9hh
  18. 0.1 BTC om dagen? Vad har du köpt för en monstermaskin då?
  19. Pre verkar fine, tror inte vi behöver 5betta denna hand bara för att vi väljer att 3betta =] Flop skulle nog satsa lite större, o bomba turn. River verkar OK att check/syna.
  20. Om du slutar boka dåliga månader så kanske
  21. Bläk, var pluss 50k i mitten av january, men lyckades blöda bort nästan allting under andra halvan. Slutade väl +5k eller nåt i slutändan kanske. Dessutom ska börsen downswinga också Hoppas på en bättre februari
  22. Tror dock att framför allt 8an ligger bakom varför många inte fick några poäng på nian, mig själv inkluderad. Den tog så lång tid att man inte ens hann kolla på 9an Ska börja med flervariabel nu. Finns det khan-videos som man kan kolla på som täcker flervarren?
  23. Lagom svårighetsgrad på sista uppgiften?
×
×
  • Skapa nytt...