ViktorH
Members-
Innehåll Antal
2 270 -
Gick med
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av ViktorH
-
Undvik sova på plaça cataluna med
-
Gratulerar till vändningen! Du får nog ändå syna ditt mentala game. DU beskriver hur du måste vinna för du är tävlingsinriktad (vinna = positivt resultat, nevermind idiotin i att förvänta sig att alltid vinna när varians är en såpass stor faktor). Anklagar sedan MIG för att vara resultatorienterad, när hela poängen med att fixa sitt mental game är att man inte ska må dåligt när det går dåligt. Ser du ironin? Plus ofc en känga till att det går jättebra för dig om du "bara" håller 20 bb/100 men att du inte förstår det är sannolikt oerfarenhet från din sida och lätt förlåtet. Du är jätte-resultatorienterad och har naiv syn på varians helt enkelt. Jag tänker inte vara jante och säga att det får man inte. Jag tycker det är grymt! Hade varit nice om ditt mental game var stabilare dock. You're welcome. In b4 Kenans trollsvar.
-
Skönt pluswhine. Du har spelat 500-600 händer om dagen, alltså 10000 - 12000 händer denna månaden. Du är upp 20BI. Du håller alltså 16.67 - 20 bb/100. Fixa ditt mentala game eller lägg ner poker direkt. Mvh livsnjutargrinder.
-
Är du snart ner 10000 sek?? tungt på /50 med så stora back. Angående viktnedgång så har uppförsback-pw varit nöten för mig!
-
tjockisar, rödhåriga och laktosintoleranta.
-
...stretch?
-
Jaaag äter dagligen: 5k IU vitamin D3 dagligen då jag aldrig ser solen. 1-7g vitamin C beroende på hur kry jag känner mig (100% placebo eventuellt, kbry funkar). 1 dos Alive! Max 3 daily multivitamin. 1000mg krill för omega-3, EPA och DHA. BioSil (5mg silicon, 100mg choline) för hår naglar etc. Organic Raw cacao WPI typ 180g/dag (proteinpulver) Och slutligen numera Creatine Monohydrate (3x5g/dag första veckan sen 5g/dag...resten av mitt liv kanske)
-
Visst känns det nice att räkna så ibland? Fan om man skulle summera allt man lyft om 2 veckor.......
-
Min mamma kör miata. Hon fyller år idag.
-
...och btc nere på $440 igen
-
Borde och borde.. handlar om alternativkostnad. Köper jag för att spekulera (vilket var avsikten) så vill jag inte lägga mer energi sen, även om det kanske gynnar mig i ett sånt här fall.
-
Låter rimligt att det mest är lycksökande spekulanter som hugger. Som jag själv. Inte bryr jag mig om vad folk gör med sina DAO sen.
-
En av grundarna i Finn är en vän som bodde på korridoren ovanför på Helsingkrona. Han bryggde eget redan där, i garderoben. Riktigt god öl och deras Brown Ale har väl vunnit riktigt fina priser redan? Där vill jag stoppa in deg. Både för stöd, rail och tro! (Han, Simon, är för övrigt skitsmart. Ingenjör som drack öl hela tiden och ändå spikade tentorna).
-
Blir nog en 50-100 ether rail på denna ändå... tack
-
Cool idé. Låter som du säger smidigt vid olika former av certifiering. Synd man inte kan tänka funktionalitet. Tänker typ.. sälj, marknadsföring, vilka företag kan tänkas ha nytta av plattformen. Den kanske kan hjälpa rekryterare sortera kandidater som någon pre-intervju-funktion? Sortera dem efter svar i olika kategorier / lämplighet. Jag drar nog dött här.
-
Tänkte mest det var kul som en "förra presalen gick ju vettigt " men trist ligga för tungt i ether och ha detta som korrelerar. Dash verkar inte gå åt samma håll dock, vad är dina tankar om det?
-
Hur låsta blir dina ether vid dessa DAO tokens / Kommer du gå att kunna tradea tillbaka till ether / Om jag köper för typ 100 ether från nån cold wallet för det verkar kul, hur lång tid kan jag räkna med innan jag kan få ut något igen? Kommer DAO korrelera med ether eller beror den helt/mest på de företag de investerat i? Mvh kan inget Wdit: typ störigt man inte kan köpa från exchange.
-
Vilken inblick! Hoppas din pokerresa kommer gå bra!
-
Opteron? Undrar om starbreeze vr-framgångssaga är inprisad i skyhöga PE.. för vr känns kört. Är starbreeze också kört då i längden? eller iaf garanterad reality check?
