Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Mm jag och all in drar ner. Fick erbjudande om paketet och eftersom impulsköp är det bästa jag vet kunde jag inte låta bli. Mkt sprit och spel blir det
  2. Resultat oktober: $25,4k upp på NL400 samt en del NL600 och nån semiklonk i MTT. 67h spelade, inte nöjd med timmarna, men resultatet funkar. Mål nov: 100h.
  3. Supfisk
  4. Du kan köra flera genom att sätta dig på waiting list på bord som är fulla. Du kan bara öppna 4 själv men om du sätter dig på kölista ploppar dessa upp trots att du har 4 bord redan öppna.
  5. Grattis Erik!!!!!
  6. jag skulle också må bättre av det. Jobba nu för fan gosse
  7. WAAAAAAAAAAAAATOZ
  8. JOBBAAAAAAAAAAAAAAA WATOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZ
  9. Uppe på 52k i prima efter AA mot coxxxas AK på AKx flop. Chiptvåa.
  10. 35k i prima, sitter på samma bord som Coxxxa. Segt i stars efter 1h. 14k där. Ute ur resten av turrarna. JOBBA WATOZ!
  11. Ett par shots kan också funka avtiltande om de nu skulle ha 33 eller A3.
  12. hahahahahahahahhahahahahhahahaha
  13. Tjo Vilka från pf drar ner och slaskar? Jag åker nog och spelar några events om jag får med mig nån polare. Tråkigt att åka ner ensam.
  14. T8s is the shit! Standard
  15. Kvar i 125k nick gretko
  16. För ungefär ett år sedan tiltade jag bort ungefär 50% av rullen på fyllan, vilket då var ungefär $5k, sedan dess har jag hållit mig hyffsat fri från fylletilt. Torskat typ 1k nån kväll annars har det varit lugnt.
  17. Ja
  18. Yepp.. ge fan i min blind caines...
  19. Kvar i party, gul i resten. Nickar gretkoo. 51k nu.
  20. Felicia är så jävla snygg.
  21. gretkoo 102k i party
×
×
  • Skapa nytt...