Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Hugg inte på min bb nu
  2. Du har 13 bb. Går i princip aldrig att folda AK då.
  3. 77 om han är abc?
  4. Tackar
  5. Nice klonk
  6. Jag älskar dig. Jag bjuder på krogen nästa.
  7. Jadåååå
  8. Klonka ffs.
  9. nuuu vänder ervi wålis. grind @ plo20
  10. Ojojoj vilket bord. Tror jag backade 10 inköp tot under den stund jag satt och fyllegrindade. Kvalitet. Men vad ska han ha lixom? Nh
  11. Hahaha... Kvalitet
  12. NEeeej nu grindar vi liksom PLO20 @ b2b. alkrte er för glanskorv och all in. inge värde nu på omahaobrfadet
  13. hahaha, ja det var helt givet.. Likadant varje runda! Vad snackar ni om, jag pottade väl från blindsen också?! 3 Mm.. nu får ni be om ursäkt mot fisk-ades. Vad fan ska vi ha liksom?
  14. Vi ska gula onyyyr
  15. GG

    Brutal växlingskurs

    Det löste sig. Delar av min cashout hade tydligen declinats av neteller.
  16. GG

    Brutal växlingskurs

    Precis.. $2346 motsvarar 1918€. kan ju inte försvinna 800€ i växlingsavgift. Tilt
  17. GG

    Brutal växlingskurs

    Hallå. Måste höra om det här är normalt. Jag tog ut 2704€ från martinspoker till mitt neteller-konto. Valde USD som uttagsvaluta för att slippa avgiften hos neteller. När jag nu fått mitt uttag har jag fått $2,346.00 USD insatt på mitt neteller-konto. Alltså hur i helvete är det möjligt att jag tar ut 2704€ och får $2346 insatt?
  18. Nån som vågar sig på ett sidebet i giganternas kamp? Fullast vinner 1 X 2 gretko vs All in 1.60 6.0 2.3 Kan nämnas att jag vann stort senaste trippen, så jag vill nog flagga för att jag är favorit.
  19. Håller med, KQ-handen blixtsynar du. Något annat finns inte.
  20. Ser inget fel i att spela handen preflop. 5-handed tycker jag det är en given hand att spela. Höj pott på flop och låt dem betala. På turn är du slagen men du har ju som sagt outs, då ska degen in
  21. Gretko följer med. Ni har inte sett en riktig klonk innan ni sett mig spela.
  22. Jag fick först 140€ efter 1200 VIP, spelade sen 1200 VIP till och då kom hela faderuttan.
  23. Tråkigt Jimmy. Det vänder, det vet du. Kanske på lördag? Du kan ju vara lugn att du inte bubblar i UO iaf, det kommer jag garanterat göra.
×
×
  • Skapa nytt...