Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. PPN*Swe tågar ¨på i stars
  2. Ligger bra i million på stars. Nickar PPN_Swe idag
  3. BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
  4. Förresten, varför i helvete startar man en sån här skittråd?
  5. Folda, han har nog 66
  6. WTF? Jag tycker både preflop och spelet på floppen känns bra. Ok
  7. Ja push känns ju inte fel. Det ligger ju redan ett halvt inköp i potten så den är ju inte helt fel att plocka upp redan där och synar de så är det ju skoj.
  8. Du spelar fel på alla gator
  9. Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Fick det till 88 binärt Det var ju inte långsökt,
  10. .... inte tillräckligt bra eftersom jag loosar i båda fallen.... //KeLLoGsX Så om du får in degen med AA mot 72o pre och torskar har du spelat handen dåligt?
  11. Men ställ in. Beta flop osv. Hei.
  12. Pusheli
  13. Syn och omvärdera turn
  14. Jag blixtsynar. Vad ska han ha? Seriöst
  15. Ja, med AA på den brädan och efter den preflopaction som varit är man det definitivt.
  16. Men, du har fått in över 10% av stacken och får en drömflop. Vad tror du?
  17. Syn
  18. Grattis! Den behövde du Ses där
  19. Tjusig lägesanalys, kunde inte beskrivit det bättre själv. Tackar. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall skratta eller gråta. Jag råder dock dagboksförfattarna att spara denna dagbok och läsa den igen när ni är sisådär 25 år... Då kommer ni nog tycka, om så bara for en sekund, att en Luger i käften kanske vore ett alternativ... Why bother? Grabbarna hade garanterat roligare än vad du haft på länge.
  20. Detta är fan så mkt roligare att läsa om än att läsa om när Sveriges största rötkuk Mats klonkar sin 534:de MTT, tätt följt av alla låglimitfiskars hyllningar.
  21. Bra jobbat gubbar
  22. hur fan kan nån ha så enormt mkt tur som du?
  23. Mats är skitkool1111!!!1111oneonoenoeneoneo hHEHHEHE.. SPEL APÅ GUBBAR. Mats, play on. hehehhe givetvis.
×
×
  • Skapa nytt...