Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Isåfall, hero shoves. Varför i helvete då?
  2. Shhhhh, har ni sett All in???? bortablåst.
  3. 700k €/$/£.... säg inget elakt. du vet ej hur jibbigt det var att skriva detta inlägg
  4. Hej det är jag. Tänkte berätta att vi ska dricka otroligt mkt sprit. ses i hotellbaren boys. Btw. Dubbla runnerdrag är stålet @ plo
  5. Lets börja supa gubbar. Ses i baren!
  6. Pusha såklart
  7. Haha. Rätt åt dig.
  8. GL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. <Du spelar ju. please confirmt
  10. Spelar ni???? Isåfall hur mkt, ofta och lämnge???? hör av er. mvh watoz
  11. grattis Grattis
  12. Det är autosyn och fold är jättefel. Punkt.
  13. Mot standardfi synar jag relativt ofta här med tanke på turnspelet.
  14. Men, varför i hela friden då?
  15. Given syn
  16. Han har set du jobbar in stegen. NH
  17. Blixtsyna. Allt annat är fel.
  18. Jag är short och degar för 3bb tot @ sb med K2s och Bo synar med Q8. Flop TJx. Kallt.
  19. Förstod inte varför Legato ens funderade på vik där. Är ju megagiven syn?
  20. KUL. Åkte på finalbordsbbubblan i miljonen på stars. Har aldrig mått sämre i hela mitt liv.
  21. Guess who´s back
  22. Flyter på i millen. Jobba.
×
×
  • Skapa nytt...